U numeru di Pruvince cù Trenu Alta Velocità è Trenu Alta Velocità Finu à u 2053 aumenterà da 8 à 52

Finu à u Numeru di Trenu d'Alta Velocità è u Numeru di Pruvince chì Aghjunghjenu u Trenu d'Alta Velocità serà da
U numeru di Pruvince cù Trenu Alta Velocità è Trenu Alta Velocità Finu à u 2053 aumenterà da 8 à 52

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù l'esportatori è hà fattu valutazioni annantu à l'investimenti di u ministeru è a visione 2053, è hà dettu chì investiranu 2053 miliardi di dollari in 197,9 è hà dettu: "Contribuiscemu 1 trilione di dollari à u redditu naziunale da quì. . Cuntribuiscemu 2 trilioni di dollari à a produzzione. Cuntribuisceremu ancu à l'impiegazione di 28 milioni di persone. Cumpleremu l'infrastrutture adatte à i veiculi elettrici. "Aumenteremu u numeru di pruvince chì anu accessu à i treni d'alta veloce è di i treni d'alta veloce da 8 à 52", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à u Workshop di Sinergia è Cooperazione di l'Esportazione di u Serviziu urganizatu da l'Associazione di l'Esportatori di u Serviziu (HIB). Nutendu chì anu investimenti assai serii in ogni campu, Karaismailoğlu hà dettu chì cuntinueghjanu à travaglià in modu di cumpete cù u mondu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì grazia à un investimentu di 183 miliardi di dollari, anu fattu un impattu di 548 miliardi di dollari nantu à u Produttu Internu Grossu tutale, "In novu, avemu avutu un impattu nantu à a produzzione di 1.138 miliardi di dollari. In novu, un totale di 17,9 milioni di persone cuntribuiscenu à l'impieghi. In u risultatu di l'investimentu di 183 miliardi di dollari in tutti i settori, l'avemu purtatu in u nostru paese ".

L'AEROPORTU DI ISTANBUL U unu di i prughjetti più riesciuti di u mondu

Karaismailoğlu hà ancu mintuatu u risparmiu chì l'investimenti hà fattu in l'ambiente è l'ecunumia, è hà enfatizatu l'impurtanza di i prughjetti chì anu implementatu cù l'usu di i bilanci è e risorse statali currettamente. Indicà chì u Tunnel Eurasia allevia u trafficu di Istanbul è hè unu di i prughjetti più speziali in u mondu, Karaismailoğlu hà dettu chì l'aeroportu di Istanbul hè unu di i prughjetti più riesciuti in u mondu. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Stu locu ùn hà micca vita è vegetazione, ùn vi preoccupate, certi parranu di e fureste di u Nordu o qualcosa, ma ùn ci hè mai statu quì. Avemu custruitu unu di i migliori aeroporti in u mondu investendu 200 miliardi d'euros senza lascià un centesimu da u statu in una regione induve ci sò cave è cave di sabbia à una prufundità di 300-10 metri è induve e persone è l'animali ùn ponu micca entra, è hè. hè avà unu di i prughjetti spiciali chì u mondu invidia. Unu di i più boni è più trafficati aeroporti in Europa è u quintu in u mondu. Hè veramente unu di i prughjetti più riesciuti in u mondu. Avemu fattu un investimentu di 10 miliardi d'euros, senza lascià un centesimu da u statu, è dopu à 25 anni, cù un ingaghjamentu di affittu di 26 miliardi d'euros, simu davanti à noi cum'è un prughjettu chì chjude u cuntrattu quì dopu à 25 anni. . Stu prughjettu hè unu di i travaglii più preziosi in u mondu, chì servirà stu paese per seculi, 25 anni dopu.

QUESTE MODE NECESSARIE NON SOLAMENTE PER L'ESPORTAZIONE, MA ANCHE PER A VITA

Apuntendu l'impurtanza di realizà i prughjetti ghjusti cù i metudi finanziarii ghjusti, Karaismailoğlu hà nutatu chì facenu i prughjetti cun questa cunniscenza è furnisce ingressu supplementu à e casse di u statu. Indicà chì celebranu u 818th anniversariu di u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè statu custruitu cù un investimentu di 6 milioni di dollari, Karaismailoğlu hà dettu: "U risparmiu tutale hè di 1 miliardi 619 milioni di dollari. In altri palori, avemu furnitu duie volte u costu di custruzzione finu à avà grazia à sti prughjetti ghjusti. Oghje, circa 110 mila veiculi furnisce u transitu ogni ghjornu. Queste strade eranu necessarie micca solu per l'esportazione, ma ancu per a vita ".

TRURTAREmu IN U MINISTERIU CHE CREA U SO PROPIU BUDGETA DA I PROGETTI CHE PRODUCEmu

In riferimentu à l'investimenti in l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u Ponte Osman Gazi è l'Autostrada Istanbul-İzmir, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì e strade di alta qualità, sicure è còmode cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di l'impieghi è di l'industria. Karaismailoğlu hà dettu chì u sustegnu datu à i prughjetti dopu à u 2025 è u flussu di ingressu si equilibranu l'un l'altru è hà dettu: "Quandu simu ghjunti à u 2036, ùn avemu micca sustinutu alcun prughjettu, è quandu avemu cunvertitu i prughjetti chì i so cuntratti finiscinu in una gestione finanziaria cù ingressu. flussu, avà u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture; Si trasforma in u più grande ministeru d'investitori di Turchia, u ministeru chì genera u so propiu ingressu è u so budgetu da i prughjetti chì pruduce ", disse.

AMU SPOSTU 745 MILIONI DI POPPI IN MARMARAY

Karaismailoğlu, chì hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti preparati cù u bilanciu publicu è ancu i prughjetti di custruzzione-operazione-trasferimentu, hà dichjaratu chì Marmaray, chì hè stata implementata cù un bilanciu d'investimentu di 3,2 miliardi di dollari, hà purtatu 745 milioni di persone finu à a data. Parlendu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Ankara, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sò attualmente sottumessi à un periodu d'investimentu ferroviariu in Turchia è chì i travaglii sò realizati nantu à a reta ferroviaria di 4 chilometri. In riferimentu à l'obiettivi 500, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"L'annu passatu, avemu righjuntu 225 miliardi di dollari in esportazioni. Spergu chì ghjunghjemu à 250 miliardi di dollari questu annu, ma questu continuerà à aumentà ogni annu. Dunque, avemu bisognu di sviluppà più sta infrastruttura. Hè per quessa chì avemu fattu u prossimu pianu di 30 anni. Da u 2053, aumenteremu a reta stradale divisa à 38 mila chilometri. Aumentemu a nostra rete ferroviaria à 28 500 chilometri. In fatti, a nostra infrastruttura aeroportuale hè stata finita, avemu 3 custruzzioni di l'aeroportu in corso, è l'avemu compie. Aumenteremu u numeru di i nostri porti à 235 ".

INVESTEREMU 2053 MILIARDI DOLLARS FINO A 197,9

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì investiranu 2053 miliardi di dollari in 197,9 è hà dettu: "Contribuiscemu 1 trilione di dollari à u redditu naziunale da quì. Cuntribuiscemu 2 trilioni di dollari à a produzzione. Cuntribuisceremu ancu à l'impiegazione di 28 milioni di persone. Cumpleremu l'infrastrutture adatte à i veiculi elettrici. Aumenteremu u nùmeru di pruvince chì anu ghjuntu à i treni d'alta veloce è di i treni d'alta velocità da 8 à 52. Aumenteremu u numeru annuale di passageri in a compagnia aerea da 210 milioni à 344 milioni. Aumenteremu u trasportu annuale di merci ferroviarie da 38 milioni di tunnellate à 448 milioni di tunnellate. Cusì ùn ci hè micca prublema in u trasportu per voi. L'infrastruttura di trasportu hè pronta. Finu a pruduzzione, vi esporrà, sguassemu tutte l'obstruczione davanti à voi. Hè per quessa chì ùn avete micca prublemi cù u trasportu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*