A Vittoria è a Marchu di Ricordu da Kocatepe à Izmir

A Parata di Vittoria è Ricordu da Kocatepe à Izmir
A Vittoria è a Marchu di Ricordu da Kocatepe à Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja a Marcha di Vittoria è Ricordu da Kocatepe à Izmir trà u 100 d'Aostu è u 24 di Settembre in u 9 anniversariu di a liberazione di Izmir. I citadini puderanu ancu assistisce à a tappa Derecine-Kocatepe trà u 24-26 d'aostu è a tappa di Kemalpaşa l'8 di settembre. U presidente Soyer hà dettu: "Cammineremu a Strada di a Vittoria di 400 chilometri nantu à a stessa strada chì i nostri antenati passavanu".

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja a Marcha di a Vittoria è a Ricorda, chì inizierà da Kocatepe è finisce in Izmir, cum'è parte di u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir. L'ultima tappa di u viaghju storicu di 400 chilometri serà a cerimonia di liberazione chì si terrà in Izmir u 9 di settembre. Ministru Tunç Soyer, dicendu chì anu urganizatu l'attività di u 100u anniversariu di İzmir cù u tema di a pace, hà dettu: "Avemu pianificatu parechje attività in u 100u annu di l'Indipendenza per aumentà l'armunia in İzmir, per rinfurzà i successi di a Lotta Naziunale è a Republica, pace è demucrazia. A Marcha di a Vittoria è u Ricordu, chì parterà da Kocatepe è finisce in Izmir, hè a parte più impurtante di u nostru prugramma di 100 anniversariu. U nostru convoi, chì partirà da Kocatepe, induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà accesu u focu di l'indipendenza, marchjarà a Strada di a Vittoria di 400 chilometri, induve a lotta per a libertà è l'indipendenza hè stata sigillata cù una vittoria epica, nantu à a listessa strada chì u nostru. l'antenati passanu, è abbracciaranu u nostru populu à e cerimonii di liberazione di Izmir u 9 di settembre. Quella sera, faremu a più grande celebrazione di İzmir è Turchia in Piazza Gündoğdu ".

A Parata di Vittoria è Ricordu da Kocatepe à Izmir

Entrevista è cuncertu in Derecine

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja ancu una seria di eventi di celebrazione in u scopu di i prugrammi di liberazione. L'avvenimenti chì anu da esse realizatu a sera di u 24 d'Aostu in Derecine, chì hà abbracciatu a nostra gloriosa armata prima di a Grande Offensiva, sò l'artista, scrittore Zülfü Livaneli, sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Tunç Soyer è Prof. Dr. Cuminciarà cù a discussione di "Pace è Turchia", in quale Emre Kongar participà ancu cum'è invitatu. Dopu à a discorsu, DJ Yarkin Bora è Haluk Levent piglianu a scena. U gruppu, chì participà à a marcia publica chì si terrà in a vicina Yeşilçiftlik Town dopu à u cuncertu, passerà a notte in u campu di a tenda.

Strada di a Vittoria

U cunvogliu visitarà a Casa Şuhut Atatürk, induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà spartutu i so preparativi finali per u Gran Attaccu cù i so cumpagni, è a notte di u 25 d'Aostu, l'anniversariu storicu di u Gran Attaccu, caminaranu nantu à i 14 chilometri. Strada di a Vittoria chì si stende da u paese di Çakırözü à Kocatepe. . A caravana, chì ghjunghjerà à Kocatepe nantu à a strada induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so camaradi marchjavanu à a vittoria un seculu fà, serà mandatu à Izmir dopu à e cerimonii di cummemorazione da a matina.
U gruppu principale di escursionismo di 350 persone, custituitu da alpinisti licenziati, atleti è ghjovani vuluntarii, ghjunghjerà in İzmir in 400 ghjorni, camminendu a Strada di a Vittoria di 14 chilometri, induve a lotta per l'indipendenza hè fermentata cù l'entusiasmu di a libertà è l'indipendenza, cum'è i paesi è e cità induve passavanu i nostri antenati.

I ghjorni di l'indipendenza seranu celebrati

Dopu avè visitatu a Casa Atatürk, u museu è u martiriu nantu à a strada, a squadra caminarà à Dumlupınar è participà ancu à l'avvenimenti chì si teranu in Zafertepe, induve Mustafa Kemal Pasha hà annunziatu a vittoria di a nazione cù l'ordine "Armati, u vostru primu". Target hè u Mediterraniu, Forward ". Dopu avè participatu à e celebrazioni di u ghjornu di a liberazione di Banaz, Uşak, Ulubey, Eşme, Kula, Alaşehir, Salihli, Ahmetli, Turgutlu è Kemalpaşa, l'ultima tappa di a caravana, chì cuntinuerà à marchjà versu İzmir, hè a cerimonie di liberazione di İzmir. si terrà a matina di u 9 di sittembri à Cumhuriyet Square. U gruppu di marchja aghjunghjera a terra commemorativa da i martiri di Kocatepe, Zafertepe è Dumlupınar à a terra di u Monumentu Atatürk chì si alza in Piazza Cumhuriyet.

Discorsi di storia è spettaculi musicali

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì furnisce un supportu logisticu à u cunvogliu cù i so squadre mobili longu a linea, urganizerà avvenimenti suciali è culturali in i paesi induve passanu i marchers, è sperimentà a gioia di a liberazione è a vittoria cù a ghjente lucale. In a sera di u campu, si feranu discussioni di storia è cuncerti di musica in quale seranu invitati i paisani, è i zitelli seranu presentati cù libri di storia è Discorsu.

Cuncerti di vittoria

Cum'è parte di e celebrazioni, u Teatru di u Village di a Municipalità Metropolitana di İzmir è Sümer Ezgü piglianu a scena cù a so dramma "A nostra Republica" u 28 d'Aostu in Dumlupınar. In u prugramma di l'avvenimentu chì si terrà a sera di l'8 di settembre, u ghjornu di liberazione di Kemalpaşa, Prof. Dr. Emre Kongar, u ghjurnalistu è scrittore Uğur Dündar intervista è cuncertu Onur Akın.

Cumu serà assicurata a participazione ?

I citadini puderanu ancu assistisce à a tappa Kemalpaşa (Hamzababa-Bağyurdu) l'24 di settembre (Derecine - Kocatepe) chì si terrà trà 26-8 d'aostu. Quelli chì volenu participà à a caminata puderanu accede à a pantalla di registrazione diventendu un membru gratuitu di a piattaforma digitale di İzmir Bizİzmir. I registri per a fase Dereçine-Kocatepe anu cuminciatu à esse ricevuti in "bizizmir.com", "gencizmir.com" è "izmir.art". L'iscrizioni di a tappa di Kemalpaşa apriranu u 29 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*