Riunione di Chiusura di u Prughjettu "Get a Cabin and Survive" tenuta in Manisa

A Reunione di Chiusura di a Cabin, Survive Project hè stata tenuta in Manisa
A riunione di chiusura di u Prughjettu "Ottene una cabina è sopravvive" tenuta in Manisa

A riunione di chiusura di u prughjettu "Get a Cabin and Survive" hè stata in Manisa. U prughjettu, chì hè statu scrittu da u Specialista di Unità di Prughjettu di a Direzzione Pruvinciale di Salute di Manisa Nurullah Şengül sottu a coordinazione di l'Uffiziu di u Governatore di Manisa, hè statu finanziatu da u Programma Pensu Civile di l'UE. Direzzione Provinciale di Agricultura è Foresta, Direzzione Pruvinciale di Salute, Comandante di Gendarmerie Pruvinciale è Manisa Metropolitan Headmen Assistance and Solidarity Association eranu ancu attori di u prughjettu à a riunione, è l'impurtanza di installà una roping rod o cabina nantu à i trattori hè stata spiegata cù esempi. Facendu u discorsu d'apertura à a riunione, u Coordinatore di u Prughjettu di u Guvernu di Manisa, Ural Sevener, hà dettu chì Manisa hè in u 2022u postu in quantu à u numeru di trattori in Turchia, cù 96 trattori à a fine di ghjennaghju 794. Sevener hà dettu chì, secondu a dati TUIK, Manisa hà u 1 per centu di l'assi di u trattore cumparatu cù a media di Turchia, "Secunnu i dati TUIK, u numeru di accidenti di trattori in Turchia in 6 hè 2020. A rata di fatalità in accidenti di trattore hè di 2 per centu. Sicondu i dati di u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale di Manisa, 997 persone anu persu a vita in a scena di accidenti di trafficu in i cunfini di a pruvincia di Manisa in 70-2020, 2021 di sti morti eranu accidenti di trattore. A situazione più cumuna in l'accidenti fatali di tractor hè di solitu causata da l'inversione. Attualmente, l'usu di parechji trattori senza u sistema di prutezzione di rollover, chì hè a barra anti-rollu è a cabina di trattore, aumenta u numeru di morti per u rollover.

Presentendu esempi di accidenti di trattori, Sevener hà ricurdatu chì i furmazioni nantu à a sicurità di u travagliu, i primi aiuti è e tecniche di guida sicura sò stati dati in l'agricultura di u campu apertu in u quadru di u prugettu è hà dettu: "I trattori sò elementi indispensabili di l'attività agricula. A dumanda di trattori in Turchia hè abbastanza alta per via di l'abitudine di usà cum'è mezzu di trasportu in a vita di ogni ghjornu è per ragioni socio-ecunomiche. I trattori sò l'arnesi più vitali ma mortali utilizati per aumentà a produzzione è l'efficienza in l'agricultura. U puntu di partenza di stu prughjettu hè di sensibilizà nantu à l'usu di corde aduprendu l'interazzione visuale è i prugrammi di furmazione basati nantu à a cunniscenza per cambià u cumpurtamentu di i cunduttori.

Sevener hà attiratu l'attenzione à u fattu chì quandu u travagliu di campu di u prugettu hà iniziatu, in più di u sustegnu di u Direzzione Agricola è Forestale di u Distrettu di Salihli è Saruhanlı, u sustegnu unu à unu di u populu, a so participazione vuluntaria in u tiru di u publicu di u prugettu. spots, u so usu vuluntariu di e so case, campi è trattori, u prugettu hè statu rinfurzatu in termini di efficacità è di cuscenza.

Parlendu à a riunione, u guvernatore di Manisa Karadeniz hà dettu: "Se vulemu chì a nostra ghjuventù stà in paesi, avemu bisognu di avvicinà tutte e cundizioni di vita in i paesi più vicinu à a cità. S'è no furnemu quelli opportunità, faremu i paesi più attrattivi. Questu deve esse u nostru scopu, è cum'è tutte l'istituzioni è l'urganisazione pubbliche, avemu bisognu di fà un sforzu in questa direzzione ".

Dichjarà chì u trattore hè utilizatu cum'è un mezzu di trasportu è cum'è un mezzu di pruduzzione per quelli chì campanu in i paesi, u guvernatore Karadeniz hà dettu: "In particulare e nostre forze di sicurezza è parechje urganisazioni anu fattu grandi sforzi per assicurà l'usu sicuru di i trattori. Campagni sò urganizati per sensibilizà l'utilizatori di trattori nantu à sta questione. Ma, basatu annantu à i dati chì avemu, pudemu vede chì questi ùn anu micca l'effettu desideratu nantu à l'utilizatori, è chì sta carenza cuntinueghja. Se parlemu di u fattu chì a morte in accidenti di trattore hè di 70 per centu oghje, se 100 di 70 accidenti di tractor risultatu in a morte, questu hè un tassu seriu. Di sicuru, deve esse essenziale per ùn avè micca un accidente assicurendu a sicurità di guida, ma u nostru scopu principale deve esse chì nimu perde a so vita in un accidentu o per via di quellu accidentu, chì questu hè minimizatu è chì nimu hè feritu. . "

Dichjarà chì e regule pruvati è pruvati devenu esse seguitu per minimizzà u tassu di morte in accidenti di trattori, u guvernatore Karadeniz hà dettu: "Avemu bisognu di purtà sti abitudini simplici à e persone. L'usu di cabine hè u fattore principale chì vene prima in u trattore. Avè un riflettore à u spinu di i trattori hè assai impurtante per a sicurità di l'altri cunduttori, in particulare per i trattori nantu à e strade d'accessu per utilizà riflettori per furnisce a visibilità di notte. Questa hè una materia d'abitudine. Avemu da cuntinuà i nostri sforzi finu à chì sviluppemu questi abitudini in i nostri cunduttori. U prughjettu 'Cabin and Stay Alive' hè un prughjettu urganizatu in stu quadru. Parechje di e nostre istituzioni agiscenu cumuna in stu prughjettu. Questu mostra chì simu tutti d'accordu annantu à questu tema ", disse.

U guvernatore di Manisa Yaşar Karadeniz, u guvernatore di u distrettu di Şehzadeler Cemal Hüsnü Çaykara, u capu di a polizia provinciale di Manisa Ömer Uslusoy, u cumandante di brigada di gendarmeria provinciale diputatu Colonel Enver Sungur, u direttore provinciale di l'Educazione Naziunale Mustafa Dikici, u direttore provinciale di salute Emre Erkuş, u direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura Metin Özürk , Manisa Ural Sevener, Coordinatore di u Prughjettu di l'UE di l'Uffiziu di u Guvernatore, rapprisintanti di l'urganisazione chì sustene u prughjettu è agricultori vuluntarii anu participatu à u prugettu.

Plaques, certificati di apprezzazione è rigali sò stati dati à quelli chì anu participatu è sustene u prugettu da u guvernatore Karadeniz è altri membri di u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*