Esse disidratatu in tempu caldu stanche i reni

Esse disidratatu in a temperatura calda stanche i reni
Esse disidratatu in tempu caldu stanche i reni

Nefrologu Prof. Dr. Abdullah Özkök hà dichjaratu chì ci hè una perdita di fluidu in u nostru corpu per via di u clima caldu per sudatu è respira da i nostri pulmoni.

Ricordendu chì u sensu di sete hè unu di i riflessi più forti in l'omu è hè direttamente gestitu da u cervellu, l'espertu in Nefrologia Prof. Dr. Abdullah Özkök hà dettu chì, mentri l'ingesta di fluidu adattatu hè impurtante per tutti l'organi, soprattuttu in u clima caldu, hè assai più impurtante per a salute di i rini.

Spieghendu chì quandu u dannu renale per a sete si sviluppa, sintomi cum'è nausea, vomitu, debule è dolori musculari ponu sviluppà. Dr. Abdullah Özkök hà rimarcatu chì in questu casu, pò esse necessariu di verificà e teste di a funzione renale di e persone cun malatie renali, è di dà fluidi intravenosi se ne necessariu.

Rimarchendu chì in particulare i malati di reni cronichi duveranu esse più attenti in u calore, u specialista in medicina interna è nefrologia di l'Università Yeditepe Kozyatağı Hospital Prof. Dr. Özkök hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu: "I reni di i malati di reni cronichi sò più sensibili cà e persone normali è ponu deteriorate più rapidamente. Dunque, a sete hè più periculosa per questi pazienti. Per questu mutivu, cunsigliemu à i malati di reni cronichi per ùn esce micca sottu à u sole in l'estate assai calde è per aumentà a so ingesta di fluidi. Inoltre, hè più difficiuli per i nostri pazienti cù fallimentu cardiacu è l'usu di droghe diuretiche di dosi elevate per mantene l'equilibriu fluidu in l'estate assai calda. E dosi di droghe diuretiche seranu aghjustate da i medichi chì seguitanu questi pazienti. E persone cù i petri di rino ùn deve micca scurdate chì ponu avè prublemi di petra di rino più spessu quandu sò desidratati. Dunque, soprattuttu questi pazienti anu da beie assai acqua per fà 2-2.5 litri d'urina à ghjornu.

Ancu s'è u cunsumu di fluidu hè impurtante per i malati renali, u Prof. Dr. Abdullah Özkök hà listatu i so avvirtimenti per stu gruppu di pazienti cum'è seguente:

"Normalmente ricumandemu a restrizione di fluidi in stu gruppu di pazienti, postu chì parechji di i nostri pazienti sottumessi à dialisi ùn anu micca urina. Perchè s'ellu si piglia troppu fluidu, l'ipertensione è i prublemi di cori ponu accade per l'excedente di fluidu chì si accumula in u corpu. Inoltre, ricumandemu chì questi pazienti ùn escenu micca troppu in temperature elevate è alluntamu un pocu a restrizzione di fluidu. I nostri malati di trasplante di rino, invece, anu da assicurà chì l'acqua ch'elli beie hè pulita, postu chì u so sistema immune hè suppressu, è anu da cunsumà acqua in bottiglia è chjusa, se pussibule. Inoltre, ùn vulemu micca chì i nostri malati di trasplante di rino stanu sottu à u sole è in u calore per un bellu pezzu è ricumandemu d'utilizanu un sunscreen protettivu.

Dichjarà chì pruvà à calmà a sete cù bevande zuccherate in tempu caldu pò aumentà i danni renali, u Prof. Dr. Abdullah Özkök hà citatu un studiu nantu à l'agricultori d'America Centrale chì travaglianu in u calore per un bellu pezzu, per esempiu. "A ricerca hè stata fatta nantu à l'incidenza aumentata di l'insufficienza renale in e persone chì travaglianu in i campi di zuccaru per un bellu pezzu sottu u calore estremu in l'America Centrale, è hè stata trovata chì a malatia renale in questi pazienti pò esse dovuta à u stress di calore recurrente. Questu pò ancu applicà à i travagliadori di a custruzzione è à l'altri travagliadori chì travaglianu longu ore fora in l'estiu. Tuttavia, hè statu dimustratu chì l'agricultori chì cercanu di calmà a so sete cù e bevande zuccherate aumentanu assai danni renali. Par temps chaud, il ne faut certainement pas préférer les boissons gazeuses contenant un sirop de fructose-glucose très sucré. L'acqua pura pura hè a megliu bevanda.

In più, Yeditepe University Kozyatağı Hospital Internal Medicine è specialista in Nefrologia, ricurdendu chì i microplastici chì ponu passà in l'acqua da i buttigli di plastica pò ancu esse dannusu per a salute. Dr. Per questu mutivu, Özkök hà dettu chì hè apprupriatu per beie l'acqua da una buttiglia di vetru o dami di vetru, se pussibule. Dichjarà chì ci pò esse soda à mezu à i liquidi chì pò esse beie durante u ghjornu per calmà a sete, Prof. Dr. Özkök hà dettu: "Ma ùn deve micca beie più di 1 buttiglia à ghjornu. In particulare quelli chì anu ipertensione è e petre di rino anu preferitu sodas chì cuntenenu pocu sodiu ".

Dicendu: "Ci hè eccessu è sottovalutazione in u prublema di l'acqua", u Prof. Dr. Abdullah Özkök hà dichjaratu chì a dichjarazione "Hè sanu per bevi assai acqua" hè ancu sbagliata è spiegò u prublema cusì: "Comu l'aghju dettu, u sensu di sete hè un impulsu assai forte in a ghjente. Ùn aspittemu micca a malatia renale ligata à a disidratazione in qualchissia chì beie abbastanza acqua quandu hà sete. Tuttavia, troppu acqua hè definitu dannusu. In u risultatu di "intoxication d'acqua", pudemu scontru cundizzioni serii chjamati hyponatremia in a clinica. In questu riguardu, ancu, duvemu evità l'estremi. Sè beie acqua quandu avete sete è urinate circa 2-2.5 litri à ghjornu, pudemu dì chì furnisce l'idratazione adatta per u vostru corpu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*