İmamoğlu: Demoleremu urgentemente 318 edifici è furnisce aiutu à l'affittu à 3 mila 99 famiglie

Distrughjeremu l'edificiu Imamoglu urgentemente è furnisce aiutu à l'affittu à mille famiglie
İmamoğlu Demoleremu urgentemente 318 Edifici è Furneremu Assistenza in Affittu à 3 Famiglie

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà tenutu una cunferenza di stampa in a quale hà trasmessu l'agenda di preparazione per u terrimotu di Istanbul è e novi pruposte di suluzione. Dichjarà chì ci sò quasi 500 mila edifici cù danni moderati è quasi 90 mila edifici cù danni pesanti è assai severi in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu messu in serviziu a 'Piattaforma di Rinnovamentu di Istanbul', chì offre garanzie tecniche è finanziarie è include una prucessu chiavi in ​​mano per i residenti di Istanbul chì volenu trasfurmà a so struttura risicatu. Da i nostri citadini finu à oghje; Avemu ricevutu 38 mila 584 applicazioni chì coprenu 127 distretti, 996 quartieri è 5 mila 452 unità indipendenti. İmamoğlu hà nutatu chì, in più di i prughjetti finiti di KİPTAŞ, cuntinueghja a custruzzione di quasi 16 mila novi residenze, chì esige un investimentu di 10 miliardi di lire. Rimarchendu chì, in u risultatu di i studii di screening, anu determinatu chì 318 edifici, in particulare in u latu ovest di Istanbul, eranu assai putriti, İmamoğlu hà dettu: "Demoliteremu quelli 318 edifici in Classe D è E u più prestu pussibule. Perchè ci sò 3 mila 99 famiglie chì campanu in quelli edifici. A maiò parte di queste famiglie sò inquilini. Ùn lasceremu micca queste persone campà in i sardi. Quist'annu, useremu u bilanciu di 100 milioni di lire in u nostru "Dipartimentu di Trasfurmazione Urbana" per stu prucessu. Eliminaremu quelli chì stanu in queste famiglie offrendu "aiuti materiali in forma di affittu". Ancu s'è u limitu di l'aiutu finanziariu hè di 1.150 lire, purteremu un'offerta à a nostra assemblea per pagà 3 volte questa quantità à e famiglie in e cundizioni di Istanbul. Credu chì sta pruposta serà alluntanata da a nostra assemblea. Per l'annu dopu, aumenteremu stu bilanciu finu à 5 volte ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà tenutu una cunferenza di stampa in a quale hà trasmessu l'agenda di preparazione per u terrimotu di Istanbul è e novi pruposte di suluzione. Parlendu à a riunione intitulata "A nova soluzione di Istanbul" tenuta à u Centru di Congressu Haliç in Sütlüce, İmamoğlu hà descrittu u terrimotu di u 23 d'Aostu 17, chì hà pigliatu 1999 anni, cum'è a più grande tragedia in a storia di tutta a Republica. "23 anni sò passati da u grande terramotu, ma noi, cum'è paese, ùn pudemu micca aduprà sta volta bè", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "L'intelligenza chì hà guvernatu sia Istanbul sia Turchia in i 23 anni di 20 anni hà pigliatu u questione di preparazione di terrimotu seriamente da u tempu à u tempu, ma sfurtunatamenti a maiò parte di u tempu. Avemu tutti sperimentatu inseme chì hà datu priorità à altri travaglii in u sfondate di piglià in seriu. Per esempiu; Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, i dati prisintati à noi anu revelatu chì in casu di un terremotu in Istanbul, circa 48 mila edifici puderanu sperimentà danni pesanti è assai pesanti, è 146 mila edifici puderanu sperimentà danni moderati. I dati chì ci sò stati posti davanti era estremamente preoccupante. Ma quandu avemu fattu un studiu detallatu pocu dopu, avemu vistu chì questi numeri ùn sò micca curretti. Dopu à e determinazioni chì avemu fattu, avemu ottenutu risultati chì ci mostranu chì l'edifizii chì ponu esse dannighjati severamente sò 1.8 volte di più, è l'edificazioni chì ponu esse moderate dannu sò 3.3 volte di più ".

"U RISCHIU DI TERMOMOTU DI ISTANBUL hè assai più altu chè l'espresso"

Enfatizendu chì u risicu di u terrimotu d'Istanbul hè assai più grande di ciò chì hè statu spressu finu à avà, İmamoğlu hà sottolineatu chì anu avvicinatu u prublema seriamente da u principiu. Indittendu chì anu rivisu i figuri chì avianu dopu à i so studii scientifichi, İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli avianu tracciatu a mappa di risicu più precisa di Istanbul in questu cuntestu. Dicendu, "Una altra prova di quantu pocu u risicu di u terremotu hè statu pigliatu da l'amministrazioni precedenti sò e pratiche di trasfurmazioni urbane", İmamoğlu hà dettu in u so discorsu accumpagnatu da una diapositiva:

"U ragiunamentu per i rigulamenti ghjuridichi nantu à sta questione era di fà i zoni residenziali in i zoni di terramoti sicuri, nò? Allora chì anu fattu veramente? Quandu guardate a mappa nantu à sta diapositiva, vede ciò chì hè statu fattu: I zoni chì vede nantu à u fondu giallu mostranu i zoni di a cità cù un altu risicu di terramotu, chì sò stati revelati da l'analisi scientifiche fatte da l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale Giapponese. (JICA) da l'amministrazione IMM in quellu tempu dopu à u terrimotu. I zoni rossi sò i lochi chì u guvernu hà dichjaratu cum'è zona priurità per a trasfurmazioni urbane. Pudete vede chjaramente cumu i lochi dichjarati zoni di riscu di terramotu da e lege è regulamenti ùn currispondenu micca à stu studiu. In ogni casu, a trasfurmazioni urbane ùn deve esse principarmenti in i lochi cù risicu di terrimotu ? Questu significa chì ùn hè micca necessariu! Iè, ci hè una trasfurmazioni, ma sfurtunatamenti hà pocu à fà cù u terrimotu. Questu hè un altru tipu di trasfurmazioni ".

"UN CUMPLESSU COMPLETU DI AUTORITÀ SI VENGA INSIEME"

Dicendu: "In quantu l'amministrazione municipale principale rispunsevuli di a sicurità di i residenti di Istanbul, facemu una cunfusione cumpleta di l'autorità quandu vulemu rinfurzà a nostra cità contr'à u risicu di terremoti", hà dettu İmamoğlu, è hà spartutu l'infurmazioni chì "Ci sò 24 lege. , 11 regulamenti è 19 istituzioni chì sò efficaci in e decisioni riguardanti u sviluppu di Istanbul ". Enfatizendu chì a gestione di Istanbul è a preparazione di a cità per un terremotu hè à tempu un compitu olisticu è un compitu di mobilizazione, İmamoğlu hà dettu: "Ma nimu ùn importa quante legislazioni è tante istituzioni travaglianu in armunia. Ancu s'è u populu esecutivu vole, u sistema chì sò in realtà cunnessi è l'intelligenza chì li opprime, sfurtunatamenti, ùn li dà micca a vuluntà di fà questu. Inoltre; nimu u vole. Perchè a mente chì hà criatu stu mess ùn hà altru pensamentu chè di prufittà di stu mess. Per esempiu; Una decisione di demolizione chì avemu fattu in Avcılar pò esse annullata istantaneamente, cum'è pressu un buttone, finu à Ankara. L'annunziu recente di a "Zona Speciale di Prutezzione Ambientale", chì si dice chì hè stata emessa per cumbatte u mucilage in u Mari di Marmara, è u fattu chì u ministeru in questa regione hà pigliatu l'autorità hè un altru esempiu di questu. "

"DURÀ CHE FACEMU PER 3 ANNI?"

Imamoglu hà dettu: "Bè, chì avemu fattu per 3 anni?", "In i ghjorni chì avemu pigliatu l'uffiziu, 17 anni sò passati da u 20 d'aostu, è u terrimotu era digià sguassatu da l'agenda di Istanbul. Istanbul, chì era sistematicamente distrutta è u pesu di u so spinu aumentava ogni ghjornu, era saccheggiata cum'è s'ellu ùn avia mai avutu i dulori di 20 anni fà. Hè per quessa chì avemu pigliatu l'azzione cù l'intelligenza di "mubilizazione". Avemu fattu parechje chjama à u guvernu è l'istituzioni pertinenti di u statu. In ogni riunione, avemu trasmessu a nostra dumanda à i pulitichi è i burocrati pertinenti per agisce inseme. Avemu dettu; "U risicu di terramotu di Istanbul hè u prublema di sicurezza naziunale di Turchia. Travagliemu inseme, tenendu in contu a dimensione di u prublema è e so dimensioni oltre Istanbul. Avemu dettu: "Ùn duvemu mai, mai aduprà a prublema di trasfurmazioni urbane cum'è strumentu per a pulitica". Sapete tutti chì tippu di risposta avemu vistu ". Enfatizendu chì a preparazione per u terrimotu pò esse fatta solu cù una comprensione olistica, una piena coordinazione è una mente cumuna, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Avemu furnitu infurmazioni trasparenti è aperte à i nostri citadini nantu à i so edifici"

"Avemu passatu parechje tappe finu à avà per creà stu approcciu olisticu. Avemu tenutu un "Atelier di Terremotu" chì hà riunitu scientisti è rapprisentanti di l'istituzione. Avemu spartutu i risultati è e soluzioni cù tutti i stakeholder pertinenti. Vulemu a creazione di u "Consigliu di u Terramotu". Avemu dettu: "Unemu cum'è tutte e unità di u statu, scontru intornu à una tavola è mobilizemu per a nostra Istanbul". Basendu nantu à u travagliu limitatu fattu in 2018, avemu allargatu e recensioni di custruzzione in tutta a cità. Avemu fattu analisi di custruzzione cù u "Metudu di Scansione Rapida". Avemu datu i nostri citadini infurmazioni trasparenti è aperti nantu à i so edifici. Avemu publicatu libretti di analisi di risicu di distrittu. Avemu visitatu 102 mila edifici, ma sfurtunatamenti i nostri citadini ci anu permessu di inspeccionà 29 mila edifici. Questa hè una fotografia di u citadinu chì ùn vole micca affruntà i fatti nantu à u terrimotu è scappa da ellu. I citadini ùn si sentenu micca sicuri in stu disordine ghjuridicu, amministrativu è amministrativu è ùn ci permettenu micca di esaminà elli per paura di "Se a mo casa hè risicatu".

"Parlemu di un prublemu chì crea un stock di circa 600 mila in totale"

İmamoğlu hà dettu chì e pulitiche realizate annantu à u terrimotu anu purtatu à a ghjente à guardà u prublema cù un focusu di "valore materiale", "Avemu da cambià sta perspettiva per u futuru di i nostri figlioli è di u nostru paese. Sfurtunatamente, a tavula resultanti hè stata sopra à e nostre aspettative. Quandu avemu creatu a mappa di risicu più precisa di Istanbul, avemu vistu chì; Comparatu à 2018, a foto in 2020 hè assai più pesante. Avemu quasi 500 mila edifici cù danni moderati è quasi 90 mila edifici cù danni pesanti è assai pesanti. Hè chjaru. Parlemu di un prublemu di custruzzione di stock di circa 600 mila in totale. I zitelli è e famiglie di Istanbul campanu in 600 mila edifici, chì avemu citatu quì à una volta. Cù l'appruvazioni di a "Nota di u Pianu nantu à l'Edifizii Risichi", avemu alluntanatu a strada per l'edificazioni chì ùn puderanu micca esse trasfurmate in e cundizioni di u pianu attuale per esse ricustruite secondu u pianu di zoning di u tempu chì sò stati custruiti. Edifici nantu à una zona di circa 36 mila ettari in 300 distretti di Istanbul puderanu prufittà di l'applicazione. Questa nota di u pianu hà allughjatu a strada per a trasfurmazioni di l'edificazioni chì ùn puderanu micca esse trasfurmate in Istanbul per anni è diventenu una suluzione rapida è tempurale. Perchè e scuperte ci anu dimustratu u fattu chì avemu fattu una mossa assai rapida ".

"Abbiamu APERTURA A 'PIATTAFORMA DI Rinnovamentu d'ISTANBUL'"

Dichjarà chì anu iniziatu un pianu di mobilizazione in e zone di a cità chì anu prublemi di pianificazione è risicu di terramotu di priorità, İmamoğlu hà riassuntu e so azioni cù e seguenti parolle:

"Avemu rinnuvatu i piani di e nostre zoni cù un altu locu è pupulazione, chì anu aspittatu dapoi anni senza suluzione. À u principiu, avemu preparatu 80 piani regiunale in quantu à i prublemi di u pianu senza risolve è bluccati è i mandati à i distretti. Continuemu à travaglià nantu à i piani per 68 regioni. Devu ancu dì chì sti studii sò un record in u so campu. Se vulete fà un travagliu holisticu nantu à u tema di u terrimotu, ùn dichjarà micca una zona di risichi basati in parcele è fate un pianu. Di solitu vi preoccupate di e zone povere d'Istanbul, chì aspetta 40 anni di prublemi di zonificazione è u stock di custruzzione hè assai male. Avemu messu in serviziu a "Piattaforma di Rinuvamentu di Istanbul", chì include un prucessu chiavi in ​​mano è offre garanzie tecniche è finanziarie per i residenti di Istanbul chì volenu trasfurmà a so struttura risicata. Da i nostri citadini finu à oghje; Avemu ricevutu 38 applicazioni chì coprenu 584 distretti, 127.996 quartieri è 5.452 unità indipendenti. Queste applicazioni riguardanu circa 500 mila persone. Invitu i residenti di Istanbul à dumandà à a nostra Piattaforma di Rinnovamentu di Istanbul in u prucessu di rende e so case resistenti à i terremoti. Per piacè pigliate sta materia seriu. È registrate nantu à a nostra piattaforma per u vostru prughjettu di cunversione. KİPTAŞ, una filiale di a nostra municipalità, hà fattu un avanzatu impurtante in u tema di u terrimotu in l'ultimu periodu. In più di i prughjetti finiti, cuntinueghja a custruzzione di circa 16 10.000 novi residenze, chì necessitanu un investimentu di XNUMX miliardi TL in totale, cun un focusu di terrimotu. Vogliu sottolineare chì questu ùn hè micca un mudellu TOKi. In altri palori, ùn u pigliemu micca da i poveri è u trasfiriu à una mansa di ricchi. À u cuntrariu, palesa un sistema di pruduzzione di l'abitazione chì hà da scopu di risolve u prublema di u terrimotu di i bassi.

"Chì facemu dopu?"

İmamoğlu hà dettu: "Questu hè u riassuntu di ciò chì avemu fattu affruntendu ogni tipu d'ostaculi in e cundizioni di a pandemia è di una grave crisa ecunomica", hà dettu İmamoğlu, "U periculu chì facemu hè cusì grande; Nisuna municipalità, nè ministeru, nè urganisazione civile pò risolve solu stu periculu. Comu l'aghju dettu parechje volte, avemu bisognu di una cuuperazione assai larga è di una mubilisazione naziunale sana. Istanbul ùn hà micca altra suluzione. Ùn pudemu micca cascà in l'intimidazioni è l'inerzia quandu ci hè un grande risicu di terrimoti chì crescenu ghjornu à ghjornu davanti à noi. À u cuntrariu; Seremu realistichi, seremu veloci, seremu creativi è orientati à suluzione ". İmamoğlu hà elencu l'azzioni chì farà da avà in seguitu:

"FURREMU SUPPORTU DI L'AFFITTU À I NOSTRI CITTADINANI VIVENU IN ZONE RISCHIATE, SPECIALI TENANTS"

"Avemu da piglià passi nantu à l'usu di l'alloghju in stock. Avemu da dumandà l'autorizazione per aduprà e case di scorta detenute da IMM in l'area "Urban Transformation Project". Furneremu un supportu di affittu in particulare per i nostri citadini inquilini chì vivenu in zone risicate. Cù l'autorizazione di usu; Avemu da assicurà chì i prughjetti chì pruduciaremu usendu metudi cum'è a custruzzione per a vendita, u pianu per l'appartamentu è a spartera di i rivenuti sò valutati inseme o separatamente. In questu modu, acceleremu i passi per sustene u prucessu di trasfurmazioni. Tuttavia, dopu à sta data, avemu da piglià qualchi passi rapidamente. È avemu da principià da a fine, cù l'edificazioni più svantaggiate. Duranti i nostri studii di scanning, ci sò 318 edifici chì avemu identificatu, soprattuttu in u latu punente di Istanbul, tutti assai putriti. Demoleremu quelli 318 edifici in Classe D è E u più prestu pussibule. Perchè ci sò 3.099 famiglie chì campanu in quelli edifici. A maiò parte di queste famiglie sò inquilini. Ùn lasceremu micca queste persone campà in i sardi. Quist'annu, useremu u bilanciu di 100 milioni di lire di u nostru "Dipartimentu di Trasformazione Urbana" per stu prucessu. Eliminaremu quelli chì stanu in queste famiglie offrendu "aiuti materiali in forma di affittu". Ancu s'è u limitu di l'aiutu finanziariu hè di 1.1150 lire, purteremu un'offerta à a nostra assemblea per pagà e famiglie 3 volte questa quantità in e cundizioni di Istanbul. Credu chì sta pruposta serà alluntanata da a nostra assemblea. Per l'annu dopu, aumenteremu stu bilanciu finu à 5 volte. À u principiu di l'annu, compiemu stu prucessu per piglià una decisione da a nostra assemblea è cooperendu cù u nostru guvernatore ".

Dicendu: "E cundizioni ecunomiche chì attraversemu cum'è paese sò chjaru", İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"DISASTRU ùn hà micca una pulitica, hà una lotta"

"Sfidi ecunomichi è tassi d'interessu elevati significanu chì hè difficiule per parechje imprese di truvà prestiti. Ancu s'è avete un prestitu, u costu hè assai altu. Dunque, in e cundizioni d'oghje, hè necessariu di creà cundizioni speciali per esse preparatu per u risicu di terramotu à ogni livellu in a nostra cità. In particulare, hè necessariu di sviluppà un mudellu finanziariu speciale per questa attività. Per tutti questi motivi, avemu dettu chì duvemu stabilisce un "Consigliu di Terremotu" cumplettamente autorizatu in Istanbul. Avemu vistu chì stu suggerimentu hè trascuratu. Tuttavia, u puntu chì avemu ghjuntu in 23 anni hè evidenti. Se andemu à u ritmu stabilitu in 23 anni, 100 anni ùn saranu micca abbastanza per prutege Istanbul contr'à u risicu di terremoti. In 100 anni, a maiò parte di e nostre case oramai solide diventeranu risicate. Dunque, annunziemu chì u "Consigliu di Pianificazione è Esecuzione di u Terremotu d'Istanbul" deve esse stabilitu cum'è un cumitatu d'altu esecutivu chì risolverà u prublema di u terrimotu di Istanbul in prima persona, senza u Ministeru di l'Urbanizazione cum'è attore principale. Travaglieremu per a creazione di u Cunsigliu di u Terremotu d'Istanbul cum'è una priorità, cù l'Alianza Naziunale è a sei tavola chì esce vittoriosa in l'alizzioni di l'annu prossimu. U disastru ùn hà micca pulitica, u disastru hà una lotta assoluta. Avemu dà quella lotta senza cundizzioni; Cuntinuemu à dà. Ùn avemu micca tempu da perde, ma avemu assai travagliu da fà. In questu sensu, ùn permetteremu mai l'opportunismu, u saccheghju di a cità, è altri travaglii daretu à a trasfurmazioni urbane è a lotta contru i terrimoti. Continueremu à aduprà tutti i nostri diritti legali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*