WorldFood Istanbul cuntinueghja à cresce in u so 30u annu

WorldFood Cuntinueghja à Cresce in Istanbul
WorldFood Istanbul cuntinueghja à cresce in u so 30u annu

Organizata da Hyve Group, a Fiera Internaziunale di l'Alimentazione, unu di i punti di scontri più impurtanti di l'industria alimentaria, World Food Istanbul, porrà l'ultimi sviluppi chì formanu l'industria alimentaria à l'agenda in 2022 in cuuperazione cù istituzioni è urganisazioni impurtanti in u 30. industria. A fiera, chì celebrerà u so 2021 anniversariu, hà ricevutu una grande dumanda in 700 per via di u successu cummerciale creatu da i participanti è l'imprese. Quist'annu, quasi 2022 espositori naziunali è stranieri anu pigliatu u so postu in WorldFood Istanbul XNUMX per incontru cù decine di millaie di visitatori.

Catene di vendita, bevande, latti è latticini, carne è prudutti di pollo, verdura fresca è frutti, frutti di mare, prudutti surgelati, alimenti basi è olii, prudutti zuccherati, prudutti di panetteria, cereali è noci, assai marche è pruduttori seranu à a Fiera. serà.

A fiera, chì hè u capu è a piattaforma di cooperazione in l'industria alimentaria di Turchia è Eurasia, cuntinueghja a so preparazione in 2022, cum'è ogni annu, per riunite i participanti cù i cumpratori stranieri.

WorldFood Istanbul, chì hè statu u puntu di scontru di i pruduttori di alimenti è di bevande è di i principali cumpratori di Turchia per 29 anni, offre un ambiente ideale per e cumpagnie straniere per scopre l'industria alimentaria turca, cunnetta cù persone impurtanti è cumpratori in l'industria, è prumove i so prudutti. .

WorldFood Istanbul 2022 accoglierà cumpratori impurtanti da diverse parti di u mondu, in u quadru di a so forte cooperazione cù İHBİR. Più di 400 cumpratori invitati, principarmenti da regioni impurtanti cum'è u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu (MENA), i Paesi Balcani, i Paesi CIS, i Paesi di l'America di u Sud è di u Nordu, l'Asia Sud-Est, seranu ospitati in a fiera cum'è parte di WorldFood Istanbul quist'annu. .

U direttore di a fiera di WorldFood Istanbul, Semi Benbanaste, hà dettu chì l'industria alimentaria turca cresce ogni annu è hà dettu: "In u 2021, avemu urganizatu una fiera assai impurtante per l'industria alimentaria è l'economia turca. L'annu passatu, u 9-12 di settembre, avemu accoltu 29 cumpratori invitati da 40 paesi à a nostra fiera, chì hà righjuntu i figuri più riesciuti in a so storia di 179 anni. Mentre a 29th WorldFood Istanbul era a fiera cù u più altu volume in termini di metri quadrati in a so storia, hà righjuntu u più altu numeru di visitatori cù 22 visitatori. Quist'annu, avemu rializatu 800 sale cù espositori 700 è accoglie più di 10 cumpratori ospitati. Mentre simu assai felici di vede chì avemu righjuntu cifre cusì elevate, simu ancu assai entusiasmati di a cuntribuzione chì faremu à l'ecunumia di u paese ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

U Programma di Eventi Food Arena, chì si terrà simultaneamente à a fiera, furnisce à i visitatori è i participanti previsioni di u mercatu, sviluppi tecnologichi è boni esempi sustenibili per u prossimu periodu in quantu à u settore, chì cambia constantemente per via di u deterioramentu di a dumanda di offerta. equilibriu in a catena di supply in tutta a Turchia è a crisa climatica chì affetta u mondu sanu.

In 4 pannelli per esse tenuti nantu à 10 ghjorni; Sarà discututu l'ecunumia sustenibile, a lotta contr'à u rifiutu alimentari, a salute preventiva, i tendenzi di u mercatu in linea è offline, u muvimentu di l'alimentariu rispunsevule, l'alimentazione sicura, l'empowerment di e donne in l'agricultura. Parechji boni esempi seranu presentati à u settore parlendu in prufundità cù quasi 40 nomi è cullaburazioni chì formanu u settore.

I Chefs Özlem Mekik è Elif Korkmazel visitanu e cumpagnie participanti à a fiera è furniscenu i prudutti necessarii per e ricette chì preparanu per i Workshops di cucina, chì si terrà in cuuperazione cù l'Associazione Cuochi è sottu u patrocini di a cucina Öztiryakiler, è dopu, cù Issi prudutti innovativi è novi tecniche, ricreanu i sapori di a marca di a cucina turca è miranu à i prudutti sani è affidabili, furnisceranu infurmazioni è sparteranu cunsiglii di cucina zero waste.

Cù l'occupazione di l'Ucraina da a Russia, emergenu prublemi impurtanti in l'agricultura è l'approvvigionamentu di l'alimentariu è u cummerciu. L'Ucraina è a Russia sò i paesi pruduttori è esportatori più impurtanti di u mondu, in particulare in i prudutti di granu è di cereali. Cù a guerra, i prublemi cuminciaru à esse espertu in l'esportazione di prudutti agriculi è alimentari di i dui paesi. In cunsiquenza, l'aumentu di i prezzi di l'alimentariu mundiale hà acceleratu è a sicurità di l'offerta hè diventata critica, è i canali di furnimentu anu cuminciatu à cambià in parechji prudutti.

Turchia hè un paese pruduttore è esportatore impurtante in i prudutti agriculi è alimentari in queste cundizioni. L'esportazioni di Turchia di prudutti agriculi è alimentari anu aumentatu da 19,7 per centu in a prima mità di l'annu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. L'esportazioni di i prudutti d'animali è di i prudutti di a pesca anu aumentatu da 33,9 per centu, l'esportazioni di cereali, legumi, olei è prudutti anu aumentatu da 31,5 per centu è l'esportazioni di frutti è vegetali anu aumentatu da 23,3 per centu. L'esportazioni d'oliva è d'oliu d'aliva anu aumentatu da 2022 per centu in a prima mità di u 41,5 è hà righjuntu 193,1 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*