Odyssey Of The Seas à Bodrum Cruise Port cù 3 Passagers

Odyssey Of The Seas à u Portu di Crociera di Bodrum cù Mille Passaggeri
Odyssey Of The Seas à Bodrum Cruise Port cù 3 Passagers

Bodrum Cruise Port, una filiale di Global Ports Holding, hà accoltu Odyssey of the Seas, a seconda nave più nova di a flotta Royal Caribbean.

Odyssey of the Seas, unu di i più grandi navi in ​​u mondu è purtendu 3 mila 693 passageri, principalmente americani, inglesi è tedeschi, hà fattu u so primu viaghju à Bodrum. Mentre a maiò parte di i passageri sbarcati anu visitatu u bazar di Bodrum à pedi, circa un milla di passageri anu pigliatu autobus turistici per andà in u Castellu di Bodrum è e ruine.

Mentre chì 3 passageri di a nave visitavanu u centru di a cità di Bodrum, ci era ancu quelli chì anu preferitu u castellu è e ruine. Aziz Güngör, Global Ports Holding Ports Director di u Mediterraniu Orientale, hà dettu: "Videremu più navi grandi cum'è Odyssey of the Seas in acque di Bodrum da l'annu prossimu. Bodrum hè in strada per diventà una destinazione di crociera assai impurtante ". disse.

Rimarchendu chì u Portu di Crociera di Bodrum hà accoltu una nave di questa dimensione per a prima volta in a so storia in u turismu di cruciera, induve e dimensioni è e capacità di i navi aumentanu ghjornu per ghjornu, Güngör hà dettu: "Videremu grandi navi cum'è Odyssey of the Seas, chì avemu da vede duie volte quist'annu in Bodrum, cumincendu l'annu prossimu.Videremu più in l'acque di Bodrum. Bodrum hè in modu di diventà una destinazione turistica di crociera assai impurtante ". usatu a frasa.

Bodrum hà classificatu 3e

Bodrum hà dimustratu un rendimentu crescente in u turismu di crociera in 2022. In i primi 7 mesi di l'annu, hà classificatu 3rd dopu à Kuşadası è Istanbul in quantu à u numeru di navi è di passageri. Bodrum Cruise Port, chì hè trà i pochi porti di Turchia cù l'accreditazione Green Port, furnisce i servizii di terminal è di molo richiesti da un portu di cruciera.

Odyssey of the Seas, una di e navi più recenti è più grandi di Royal Caribbean, hà iniziatu i so viaghji in 2021. A nave, chì hè longu 347 metri, hà una capacità di 5 passageri è 510 membri di l'equipaggiu. Ci sò 663 ponti, 14 ristoranti, 15 piscine è 2 cabine per i passageri à aduprà. E so strutture includenu un simulatore di surf, un muru d'arrampicata, un simulatore di paracadutismo, piscine, cabina d'osservazione, vitture paraurti, campo di basket, solarium, SPA è Fitness Center, è teatru.

Portu di crociera di Bodrum

Operatu da Global Ports Holding, Bodrum Cruise Port offre servizii di terminal cumpletu, servizii marittimi è servizii accessori. Bodrum Cruise Port hà investitu assai in strutture portuali, cumprese a custruzzione di un edifiziu terminale è di un molo, è furnisce diverse facilità cum'è zone di shopping duty free, agenzie di viaghju, ristoranti è caffè. À a fine di u 2015, u portu hà ricevutu l'accreditazione "Portu Verde" cù l'appruvazioni di u Ministeru di Trasportu Marittimu è di Comunicazioni, Direzzione Generale di Cummerciu Marittimu è Norme Turche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*