Disruption of the Biological Clock Invita à e malatie

Disruption of the Biological Clock Invita à e malatie
Disruption of the Biological Clock Invita à e malatie

Üsküdar University Facultà di Ingegneria è Scienze Naturali Dipartimentu di Bioingegneria Vice President Dr. U membru di a Facultà Handan Emişoğlu Külahlı hà valutatu l'orologio biologicu è a so impurtanza.

Dr. U membru di a Facultà Handan Emişoğlu Külahlı hà definitu l'orologio biologicu cum'è "u mecanismu chì permette à l'organisimi di cuntrullà i so ritmi di ogni ghjornu, predichendu cambiamenti futuri è preparalli".

L'orologio biologicu, chì hè u mecanismu chì permette à l'organisimi di cuntrullà i so ritmi di ogni ghjornu, predichendu cambiamenti futuri è preparanu, regula i cambiamenti di ogni ghjornu, mensili è staggione di parechji prucessi chimichi. I sperti anu dettu chì a disrupzione di l'orologio circadianu hè cunnisciuta per esse assuciata cù u sviluppu di parechje malatie cum'è u cancer, a diabetes, diverse malatie metaboliche è neurologiche è disordini di u sonnu.

U clock biologicu regula i cambiamenti di parechji prucessi chimichi

Emişoğlu Külahlı hà dettu chì l'orologio biologicu regula i cambiamenti di ogni ghjornu, mensili è staggione di parechji prucessi chimichi.

ritmi cutidianu cònicu cum'è u sonnu; cambiamenti ritmichi in u cumpurtamentu o fisiulugia cum'è a pressione sanguigna, a temperatura, i ritmi metabolichi, i ritmi annuali, cum'è a preparazione per a migrazione manghjendu assai manciari, a preparazione per l'inguernu per l'almacenamiento di l'alimentariu, certi viventi sò più attivi à l'alba è u crepuscolo, è u fattu. chì i fiori sboccianu à certi tempi di u ghjornu hè u clock internu di l'urganismu, biologicu Ellu disse chì era dispostu da u clock.

Offre un ordine di 24 ore. Dichjarà chì u clock circadianu hè definitu in quasi tutti l'organisimi, da i batteri à l'omu, u Dr. Külahlı hà dettu: "L'orologio circadianu furnisce un ordine di 24 ore per i prucessi à parechji livelli, da l'espressione genica à u cumpurtamentu di l'organismu, è hè una adattazione à a rotazione di a terra". hà fattu una dichjarazione.

L'orologio circadianu si divide in dui

Espristendu chì u clock circadianu in l'omu hè divisu in dui parti, Külahlı hà dettu: "U clock cintrali in u nucleu suprachiasmatic di l'ipotalamo è l'orologi periferici in quasi tutti i tessuti è u sistema di l'organi". disse.

"U clock cintrali accetta l'input di luce da a retina in l'ochju, sta informazione hè cunvertita in una versione chimica, è i livelli di geni di clock sò cambiati in neuroni specifichi quì, è a sincronizazione hè ottenuta trasmettendu à l'organi periferichi è e cellule in altri. parti di u cervellu". disse.

Purtò u Premiu Nobel

Dichjarà chì l'orologio moleculare circadianu in e cellule chì custituiscenu l'orologi cintrali è periferichi hè custituitu da un mecanismu cíclicu furmatu da l'attivazione è a suppressione di i geni principali di u clock (Clock, Bmal1, Period 1-3 è Cryptocrome1-3). U membru di a Facultà Handan Emişoğlu Külahlı hà dettu: "Stu mecanismu; Dà ritmicità di ogni ghjornu à parechje funzioni biochimiche è fisiologiche. U Premiu Nobel 2017 in Fisiologia / Medicina hè statu attribuitu à trè scientisti chì anu scupertu i miccanismi molecolari chì cuntrolanu u ritmu circadianu in i mosche di frutta. U scientist premiatu Nobel Prof. Dr. Aziz Sancar, invece, hè un scientist chì hà cuntribuitu significativamente à stu campu cù i so studii nantu à u mecanismu di regulazione di u clock di u genu Cryptocrome è a so relazione cù a riparazione di l'ADN è u cancer. usatu a frasa.

L'orologio biologicu regula certi geni

Nutendu chì a sincronizazione trà l'ambiente esternu è u clock causa assai prublemi, Külahlı hà dettu: "Unu d'elli hè jet-lag, chì si verifica perchè u clock internu di u nostru corpu hà difficultà à adattà quandu viaghjamu in più di una zona oraria. L'orologio circadianu hà u rolu di regulà alcuni di i geni espressi in ogni cellula ". disse.

A disrupzione di u clock biologicu pò purtà à prublemi di salute

Külahlı hà dichjaratu chì hè cunnisciutu chì a disrupzione di l'orologio circadianu hè assuciata à u sviluppu di parechje malatie cum'è u cancer, a diabetes, diverse malatie metaboliche è neurologiche è disordini di u sonnu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*