U numeru di facilità portu in Turchia serà aumentatu da 217 à 255

U numeru di stabilimenti portu di Turchia serà aumentatu da
U numeru di facilità portu in Turchia serà aumentatu da 217 à 255

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a quantità di carichi trattati in i porti in u periodu di ghjennaghju-lugliu hè aumentatu di 6,6 per centu cumparatu à u listessu periodu di l'annu precedente à 319 milioni 687 mila tunnellate, è a quantità di cuntenituri trattati hè aumentata. da 2,1 per centu à 7 milioni 365 mila TEU in u stessu periodu.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à e statistiche marittime per lugliu. Nutendu chì a quantità di carichi trattati in i porti in lugliu hè aumentatu di 6,7 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hà righjuntu 46 milioni 198 mila tunnellate, Karaismailoğlu hà dettu: "In u periodu di ghjennaghju à lugliu, a quantità di carichi trattatu i nostri porti aumentanu da 6,6 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è righjunghji 319 milioni 687 mila tunnellati ", disse.

A MANIPULAZIONE MASSIMA DI CARGA hè IN KOCAELİ MANAGEMENT PORT REGIONAL

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in lugliu, a quantità di carica per l'esportazione hè aumentata da 3,2 per centu à 12 milioni 495 mila tunnellate, è a quantità di scaricamentu per scopi d'importazione era di 11,4 milioni 21 mila tunnellate cù un aumentu di 424 per centu.

"In lugliu, i spedizioni di u cummerciu esteru anu aumentatu da 8,3 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è righjunghji 33 milioni 919 mila tunnellate. I trasporti di merci di transitu fatti per mare in i nostri porti sò diminuiti da 6,7 ​​per centu à 6 milioni 233 mila tunnellate. A quantità di carica trasportata in cabotage hà aumentatu da 6 per centu cù 45 milioni 14,4 mila tunnellate. A più alta quantità di movimentu di carichi hè stata realizata in e strutture portuali chì operanu in e fruntiere amministrative di l'Autorità Portuale Regionale di Kocaeli, cun un totale di 7 milioni 388 mila tunnellate di carica. Autorità Portu Regionale di Kocaeli; L'Autorità Portuale Regionale di Aliağa è l'Autorità Portuale Regionale di Ceyhan anu seguitu. Quandu guardemu à i tipi di carica, u tipu di carica chì hà dimustratu u più altu aumentu in lugliu cumparatu cù u mese precedente era carbone duru unbriqueted cun un aumentu di 1 milioni 341 mila 167 tunnellate. Stu tipu di carica hè stata seguita da u petroliu crudu cù un incrementu di 931 mila 425 tunnellate è rottami di ferru cù un aumentu di 213 mila 805 tunnellate. Portland Cement hè u primu postu cù 1 milione 206 mila 806 tunnellate di carichi d'esportazione trattati in i nostri porti. U carbone duru senza briquete, invece, hè u primu postu trà a carica d'importazione trattata in i nostri porti cù 3 milioni 6 mila 976 tunnellate ".

AMERICA PAESE PIÙ ESPORTATA

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì a più alta quantità di trasportu di carichi in l'esportazioni per via marittima in lugliu era di 1 milione 617 mila tunnellate in u trasportu in America. Hà dichjaratu chì i spedizioni in Italia è Spagna sò stati seguiti. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a più alta quantità di trasportu di carichi in impurtazioni era 6 milioni 772 mila tunnellate in trasportu da Russia.

A CANTITATE DI CONTENITORI MANIGATA IN CABOTAGE AUMENTA 36,2 PERCENT

Dicendu: "A quantità di cuntenituri trattati in i nostri porti in lugliu hè diminuitu di 1,8 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hè diventatu 978 mila TEU", u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "In u periodu ghjennaghju-lugliu, a quantità di i cuntenituri trattati in i nostri porti anu aumentatu da 2,1 per centu cumparatu cù u stessu periodu di l'annu precedente, à 7 milioni 365. A quantità di cuntenituri cummirciali stranieri trattati in u lugliu hà aumentatu da 1,7 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hà righjuntu 755 mila. 869 TEU. I carichi di containeri per scopi d'esportazione anu aumentatu da 0,4 per centu à 361 mila 322 TEU, mentre chì u scaricamentu di cuntainer per scopi d'importazione hè aumentatu da 2,9 per centu à 394 mila 547 TEU. A quantità di cuntenituri di transitu trattati hè diminuita di 25 per centu à 148 36,2 TEU. In u stessu mese, a quantità di cuntenituri trattati in cabotage hà aumentatu di 73 per centu è hà righjuntu 226 mila XNUMX TEU.

A MANIPULAZIONE MASSIMA DI CONTAINER hè IN AMBARLI MANAGEMENT PORT REGIONAL

Nutendu chì un totale di 241 TEU manipulazione di container hè stata realizata in e strutture portuali chì operanu in i cunfini amministrativi di l'Autorità Portuale Regionale di Ambarlı, Karaismailoğlu hà nutatu chì sta presidenza portuali era seguita da l'Autorità Portuale Regionale di Mersin è Kocaeli. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a maiò parte di a manipulazione di container hè stata realizata cù 263 mila 100 TEU in trasporti in Israele.

"Israele; I spedizioni cù Grecia è Egittu seguitanu. I cuntenituri destinati à l'Egittu cuntavanu 37 TEU, cù u più altu numeru di spedizioni di container per l'esportazione fatta per mare in i nostri porti. Egittu; A Cina è a Grecia anu seguitatu. Hè statu determinatu chì u più altu numeru di scaricamentu di containeru per u scopu di impurtazione per mare hè cumpostu di cuntenituri da Israele cù 858 mila 69 TEU.

Aumenteremu u numeru di installazione portu da 217 à 255

Enfatizendu chì pianificanu u futuru in u settore marittimu cù a mente di u statu, cum'è in tutti i modi di trasportu, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu scontru cù l'esperti in u campu è urganizatu u Kocaeli Körfez Logistics Workshop prima è dopu u 2nd Summit Maritime. Nutendu chì sparghjeranu i Workshops di Logistica in Anatolia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì 2053 miliardi di dollari seranu investiti in u settore marittimu finu à u 21.6. Karaismailoğlu hà dettu: "In u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053, avemu riservatu un locu speciale per e linee marittime, chì sò a basa di a nostra Patria Blu è u puntu chjave di a nostra integrazione in u trasportu. Aumenteremu u numeru di strutture portuali da 217 à 255. Assicureremu l'usu di risorse energetiche altamente rinnuvevuli in i nostri porti espansione e pratiche portu verdi. I viaghji di nave autònuma seranu sviluppati è l'efficienza di gestione serà aumentata cù sistemi autonomi in i porti. Svilupperemu l'infrastruttura di trasportu marittimu multi-modale è à corta distanza chì pò serve i paesi di a regione espansione a capacità di serviziu di trasferimentu di i porti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*