La capitale a accueilli la Granfondo Cycling Race

La capitale accueille la course cycliste Granfondo
La capitale a accueilli la Granfondo Cycling Race

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so sustegnu à l'sport è l'atleti. Hà furnitu supportu logisticu à a "Granfondo Cycling Race", chì hè stata per a prima volta in Turchia in u 2015 è hà riunitu l'amatori di bicicletta in parechje cità cum'è Istanbul, Izmir, Bursa è Antalya, è hè stata per a prima volta in Ankara. .

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à sustene diverse attività sportive per aumentà l'interessu di i citadini di a Capitale in u sport è per fà di Ankara a capitale di u sport.

U Dipartimentu di a Ghjuventù è di i Servizii Sportivi hà furnitu un supportu logisticu à a corsa di biciclette "Capital Granfondo", chì s'hè tenuta per a prima volta in a Capitale è hà participatu à 200 atleti.

PEDALI DI CICLISMO ATLETI

In a corsa chì hà cuminciatu à Anıttepe Sports Facilities, 200 ciclisti; Pedalò 93 chilometri nantu à a pista longa è 43 chilometri nantu à a pista corta. In u cursu curtu, i ciclisti disabili anu avutu ancu l'uppurtunità di cumpete in a categuria Tandem.

Gökhan Uzuntaş in l'omi è Sevcan Alper in e donne sò vinuti prima in u longu cursu. Emre Kaplan in l'omi è Züleyha Dikbaş in e donne anu finitu u cursu curtu in u primu locu.

"I NOSTRI SERVIZI À SPORTI E ATLETI TURCHI CONTINUARÀ"

Dichjarà chì cum'è ABB, i so servizii à i sporti è l'atleti turchi cuntinueghjanu, u capu di u Dipartimentu di a Ghjuventù è i Servizii Sportivi Mustafa Artunç hà dettu:

"Granfondo Cycling Races sò tenuti in Ankara per a prima volta. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, cuntribuiscemu ancu à queste razze. Cum'è u nostru presidente Mansur Yavaş hà dettu, continueremu i nostri servizii à i sportivi è l'atleti turchi ".

A NATURA D'ANKARA ERA STUPATA

Migliaia di cuncurrenti chì sò ghjunti à Ankara per a Granfondo Cycling Race hà dichjaratu ch'elli eranu maravigliati da a natura di a cità, è anu utilizatu e seguenti dichjarazioni nantu à e razzii:

Nusret Emre Yilmaz: "Hè assai bellu d'urganizà una tale urganizazione in a capitale. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Kayra Alp Tekin: "Cum'è qualchissia chì ama u ciclismu, sò assai felice di fà parte di una tale urganizazione".

Cüneyt Yavuz: "Dopu Beykoz, participu à a corsa in Ankara. Cum'è ciclista, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu urganizatu stu avvenimentu ".

Beatu Ghjesù: "Sò venutu à Ankara da Yalova per participà à a corsa di bicicletta. L'urganizazione hè veramente bella, tuttu hè statu pensatu ".

Züleyha Dikbaş: "Sò venutu da Izmir per participà à a Granfondo Cycling Race. U clima hè bellu per u ciclistu. Vogliu chì e razzii si facenu in tuttu u paese. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione ".

Sevcan Alper: "Venu da Izmir per participà à a corsa di bicicletta. Aghju pedalatu 93 km in l'aria calda è a natura pulita di a capitale. Sò assai felice chì aghju vintu u primu postu in a cumpetizione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*