Adiu à Adnan Oğuz Akyarlı, Persona di Scienza è Politica

Scienza è Politica Humane Adnan Akyarliya Addio
Adiu à Adnan Akyarlı, Persona di Scienza è Politica

Presidente di u Cunsigliu Municipale di Izmir è İZELMAN A.Ş. Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı hè statu mandatu à u so ultimu viaghju cù lacrime. A prima cerimonia per Adnan Akyarlı, chì hè statu intarratu in Urla, hè stata in u Ahmed Adnan Saygun Art Center. A so famiglia, i fan, nomi impurtanti in a scienza, a pulitica è l'affari, è ancu parechji di i so studienti, si sò riuniti per dì addiu à Akyarlı. À a ceremonia, u presidente hà dettu chì u nome di Akyarlı serà immortalizatu in una istituzione educativa. Tunç Soyer"Manteneremu a so memoria viva per sempre", disse.

U nomu indimenticabile di u mondu di a scienza è a pulitica, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir è İZELMAN A.Ş. Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı hè statu addiu à u so ultimu viaghju. Una cerimonia hè stata tenuta in u Centru d'Arte Ahmed Adnan Saygun per Adnan Akyarlı, chì hè mortu u ghjornu prima in l'Hospital di Facultà Medica di l'Università Ege, induve era statu trattatu per un pezzu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, a famiglia di Akyarlı, u Partitu Populare Republicanu (CHP) deputati İzmir Ministru Murat, Kamil Okyay Sındır, Tacettin Bayır, Atila Sertel, u presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel è l'amministrazione provinciale, i sindaci di u distrettu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Mustafa Özuslu, burocrati di a municipalità metropolitana di İzmir, famiglia İZELMAN, rapprisentanti di partiti pulitichi, ex sindaci è deputati, membri di u cunsigliu, presidenti di u cunsigliu municipale, capi di camere, sindicati è cooperative, accademichi è parechji citadini anu assistitu.

"Manteneremu viva a so memoria per sempre"

À a ceremonia, u cofanu di Adnan Akyarlı, impannillatu in a bandiera turca, hè statu messu in scena trà i fiori. U filmu, chì conta a storia di vita di successu di Akyarlı, un amante di İzmir, Turchia è Atatürk, hà avutu mumenti emotivi.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"U nostru dolore hè cusì grande. In verità, Turchia hà persu un intellettuale, una persona di lotta rivoluzionaria. L'umanità hà persu un saviu. Era un scientist, un puliticu, un assai bonu educatore. S'ellu si parlava di qualcosa di scentificu, a spiegheria cusì bè, ancu à quelli chì ùn a sapianu micca. Daria una tale lezione pulitica à u puliticu… Fara capisce à tutti. Era assai virtuosu. L'ipocrisia, a rabbia, l'ipocrisia pò esse cusì luntanu da una persona ? A bontà, a tolleranza, l'umiltà, a pacienza è l'onestà scontranu in una persona cusì ? Hè per quessa chì u nostru dolore hè cusì grande. Ammarremu a so memoria per sempre. Prughjemu di mantene u so nome vivu in una istituzione educativa. Grazie ", disse.

"M'hà amparatu à fà a pulitica cù cumprumessi principii"

L'amicu strettu di Akyarlı è u ministru di CHP İzmir Murat hà dettu: "U mondu di a scienza hà persu u so scientist, u fundatore di u cunsigliu municipale, è i pulitici anu persu u so fratellu. Adnan Akyarli hè immortale. U so nome camperà per sempre cù e so opere. Hè una persona chì aghjunghje valore à u locu chì l'avemu chjamatu. Mi disse sempre, quandu a mo lingua era un pocu affilata, "Avemu da fà a pulitica cù cumprumessi principii". Avemu fattu a pulitica cù cumprumessi principii in un momentu quandu a Turchia era più polarizzata ", disse.

U presidente di u Cungressu di Izmir senza Barriere Assoc. Dr. Levent Köstem, invece, hà avutu mumenti emotivi nantu à u microfonu. Dopu chì Köstem hà dettu: "Era una persona di cori assai boni", ùn pudia micca frenà e so lacrime è abbandunò u palcuscenicu.

"Diu addiu à u so missiavu, chì İzmir mancherà senza sapè, à l'eternità"

In a cerimonia, e figliole di Akyarlı sò ghjunte à u palcuscenicu per salutà u so babbu in u so ultimu viaghju. Ayşın Akyarlı Savatlı hà dettu: "Aghju dettu addiu micca solu à u mo unicu babbu, ma ancu à u mo più grande amicu, a mo guida, u mo sàviu capu chì hà illuminatu i mo pinsamenti, a mo più grande fonte di orgogliu in a vita, a so moglia chì amava a mo mamma cun amore infinitu. , u so più grande fan, è u so missiavu, chì a mo futura figliola İzmir mancherà senza sapè. Serà sempre cun noi cù i so ricordi, insignamenti è catene d'amore ".

A so altra figliola, Ayşegül Akyarlı, hà dettu: "Aghju persu u mo mentore più sàviu, u mo megliu confidente, u mo unicu babbu. Era a persona più muderna ch'e aghju mai cunnisciutu. Era u megliu amante. Era una persona unica cù un bon core, travagliadori, produttivu è insignante constantemente ".

"Questa hè l'immortalità, u mo caru fratellu"

L'amicu di 40 anni di Akyarlı Prof. Dr. L'avucatu Necdet Basa hà fattu un discorsu emutivu è hà dettu: "Vi accumpagneremu cù l'energia pusitiva chì sparghje constantemente, i studienti chì cresce, i vostri cari, millaie è decine di millaie di persone. Hè l'immortalità, u mo caru fratellu. Sì un simbulu di l'onestà, un veru demucraticu. Questu hè l'immortalità. Ùn avete mai lasciatu u percorsu scientificu chì Atatürk hà illuminatu è avete sempre sparghje questu à i vostri studienti è amichi. Questa cerimonia di commemorazione hè un esempiu assai rispettabile di a gratitudine chì vi purterà à l'eternità ".

Un mondu induve l'arte, u sport è i libri si parlanu...

U direttore generale di İZELMAN, Burak Alp Ersen, hà dichjaratu chì anu salutatu un intellettuale assai sàviu è hà dettu: "Dapoi u primu ghjornu, avemu travagliatu nantu à a strada di a ragione è a scienza. Hè un grande onore per esse cun un omu cusì virtuoso è sàviu. U nostru maestru hà fattu una grande cuntribuzione à fà İZELMAN cum'è una famiglia oghje. Hà lasciatu segni permanenti in ogni aspettu di a nostra vita. Cum'è a famiglia İZELMAN, prumettu chì compiemu ogni prughjettu chì cuminciamu. Travaremu per un mondu induve l'arte, u sport è i libri sò parlati, micca pistole ", disse.

"Alcune persone cuntinueghjanu à insignà dopu chì partenu"

Parlendu in nome di a Cumunità di Pensu di İzmir, CHP İzmir Anzianu Deputatu Era Zeynep Altıok Akatlı hà dettu: "Oghje, dicemu addiu à un intellettuale chì hè preoccupatu per i prublemi di a sucietà in cui vive è ùn esita à piglià a rispunsabilità. Ci hè parechje persone chì cuntinueghjanu à insignà è à guidà dopu chì partenu. A vostra lotta cù i ghjovani chì cresce hè a nostra lotta. Continueremu à travaglià cù una lotta rivoluzionaria per una Turchia luminosa ".

"Avemu avutu più da fà"

U vicepresidentu di u Cunsigliu di a cità di İzmir, Nusret Doğan Albayrak, hà dettu: "Hà furmatu gruppi di travagliu assai impurtanti per İzmir, per u populu di İzmir. Hà stabilitu 28 gruppi di travagliu chì varianu da l'età di ritirata à l'agricultura, da a trasfurmazioni urbane à i capi, da l'ugualità di genere à i zitelli. "Avemu avutu assai più travagliu da fà", disse.

"Avemu persu u nostru maestru, u nostru fratellu"

Terminu di l'Unione di i Cunsiglii di Izmir Sözcüsü İbrahim İncesu hà dettu: "Ùn scurderemu mai i so cuntributi à u Cunsigliu Municipale è à a demucrazia di u nostru paese. Sta separazione hè ghjunta troppu prestu. Cuntinuemu à seguità a so strada. A so lotta hè a nostra lotta ", disse.
Parlendu in nome di a Piattaforma di i Cunsiglii Turchi, İsmail Kumru hà dettu: "Avemu purtatu a storia chì avemu principiatu cù 2010 cunsiglii municipali in 40 à 110 cunsiglii municipali. Hà furmatu una squadra assai bona in Izmir. L'eredità di u nostru maestru Adnan hà da cuntinuà in i cunsiglii di a cità turca è i cunsiglii di a cità di Izmir.

Addiu cù i versi di Nazım Hikmet

Dopu à i discorsi, a canzone Grup Yorum cumposta da u poema di u gran maestru Nazım Hikmet Ran "Addio, i mo amici" hè stata ascoltata cù e fotografie di Akyarlı. I fan di Akyarlı anu lasciatu garofani rossi nantu à u cercu di Akyarlı dopu a ceremonia.
Dopu à a ceremonia, Akyarlı hè statu purtatu à a Moschea Küçükyalı Hamidiye. Dopu à a preghiera funeraria eseguita dopu a preghiera dopu meziornu, u corpu di Akyarlı hè statu intarratu in u Cimiteru Urla Zeytinalanı.

Educatore, rivoluzionariu è amante di İzmir Kemalist: Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı: Hè natu in Adapazarı in u 1949. Hà finitu a so educazione primaria in Mardin, Bursa è Edremit, educazione secundaria in Edremit High School, è educazione liceu in Eskişehir Atatürk High School. Akyarlı hè graduatu da a Facultà di Ingegneria Civile di l'Università Tecnica d'Istanbul cum'è "Maestru di Ingegneria Civile" in 1971, "Dottore Ingegnere" in 1975, "Assoc. Hà ricivutu u titulu di "Professore" duie volte in i rami "Tecnulugia Marina". Hè graduatu in "Gestione di u Turismu è Gestione Alberghiera" è dopu "Design Web è Codificazione" in u campu di "Seconda Università". Akyarlı cuntinuò a so educazione in u prugramma "Amministrazioni Locali".

Akyarlı, chì hà pigliatu diverse responsabilità di gestione in l'Università Ege è Dokuz Eylul di Ingegneria Civile è l'Istitutu di Scienze è Tecnulugia Marine di l'Università Dokuz Eylul trà 1972-1998, si ritirò in 1998.
Duranti stu piriu, hà gestitu circa settantacinque prughjetti naziunali è internaziunali è lasciò circa 320 opere publicate in u paese è à l'esteru.

Trà u 1998 è u 2009, hà travagliatu cum'è senior manager in una cumpagnia in a partenariata Turchia-Belgica è hà assuciatu un rolu impurtante in u settore privatu. Akyarlı hà servitu cum'è "Vicepresidente di l'Assemblea Metropolitana di Izmir è Vicepresidente di a Cummissione di Zonificazione" è "Vicepresidente di l'Assemblea di a Municipalità di Konak è u Presidente di a Cummissione di Zonificazione" trà 2009 è 2014, è cum'è Presidente di a Scienza. , Cummissione di Trasformazione Urbana di Piattaforma di Gestione è Cultura in a Presidenza Provinciale di CHP Izmir. .

Akyarlı, u presidente fundatore è onorariu di u Cunsigliu di a cità di Konak, l'ex presidente di u Cunsigliu di a cità di Karabağlar, u secretariu fundatore di l'Unione di i Cunsiglii di Izmir è u presidente fundatore di a Piattaforma di i Cunsiglii Turchi, hè diventatu un membru fundatore di parechje organizzazioni prufessiunali. , associ, fundazioni è a nova generazione Cooperativa di Bioeconomia. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*