U presidente Erdogan ripete a dumanda ferroviaria di Denizli

U presidente Erdogan hà ripetutu a dumanda ferroviaria di Denizli
U presidente Erdogan ripete a dumanda ferroviaria di Denizli

A piattaforma Denizli, u presidente Uğur Erdoğan di a Camera di Cummerciu di Denizli (DTO). sözcühà tenutu a prima riunione di u novu termu in u bastimentu di serviziu DTO. In a so valutazione di a riunione, u presidente Erdoğan hà dettu: "In a nostra riunione, avemu discututu ciò chì duvemu fà per a nostra cità è i settori in questu mandatu è hà determinatu a nostra agenda di priorità. Grazie à i membri di a nostra piattaforma chì anu participatu è spressu e so opinioni. Continueremu à travaglià per u nostru denominatore cumunu, Denizli, cù tutte e nostre forze, manu in manu ", disse.

E camere prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali chì sò membri di a piattaforma Denizli Industrialists, Traders and Businessmen, cunnisciuta cum'è Denizli Platform in publicu, si sò riuniti in a sala di riunioni in l'edificiu di serviziu DTO. A prima riunione di u novu terminu, u novu Terminu SözcüHè stata tenuta sottu a gestione di Ugur Erdogan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DTO. Periodu SözcüIn u discorsu di apertura di a riunione, Erdoğan hà ringraziatu i membri di a piattaforma per a so participazione. Erdoğan hà dettu: "Speremu chì ci sarà sempre una larga participazione per fà a Plataforma Denizli più efficace, cumpetente è più forte in questu periodu. Quandu ùn hè micca, diventa difficiule di risolve ancu i prublemi più chjuchi. Se vulemu una piattaforma forte, ci vole à esse un bonu impegnu. Semu aperti à tutte l'idee. Stu termini, mi piacerebbe prucede in una manera ligeramente diversa. Vuleriamu sprime tutti i prublemi chì veneranu à l'agenda nant'à sta piattaforma, inseme in i lochi necessarii. Ùn importa micca u sughjettu chì si parla di a nostra cità, ora pigliarà u saccu di a piattaforma in a so manu, andarà à i lochi pertinenti è l'autorità è dilla. Credu chì seremu più efficaci se questu hè u casu. Per esempiu, se u ministeru pertinenti hè u Trasportu, andemu à u Ministeru di i Trasporti cù i nostri capi è cuntà i nostri prublemi. S'ellu hè in relazione cù u cummerciu, andemu à u Ministeru di u Cummerciu, s'ellu hè ligatu à l'agricultura, andemu à u Ministeru di l'Agricultura. Se facemu questu, pensu chì pudemu esse più efficace. Ci hè statu cumunicatu prima di a riunione per chì u prublema di i voli di l'aviò sia nantu à a nostra agenda. Inoltre, vulemu risolve u prublema di u trasportu ferroviariu di Denizli, chì vogliu purtà à l'agenda, in questu prucessu. Avemu dettu questu parechje volte in ogni locu; L'avemu purtatu ancu à u nostru presidente. Spergu chì trasmettemu sta materia à u nostru Ministru di i Trasporti u più prestu pussibule ... A nostra ferrovia hè a nostra unica linea, soprattuttu finu à Aydın-Selçuk; Fighjemu a manera di vultà rapidamente un errore doppiu per una volta. In novu, cum'è a piattaforma Denizli, tratteremu di sta questione è pigliaremu una decisione è stendu nantu à questu, soprattuttu per furnisce un accessu direttu à i porti, senza trasferimenti ", disse.

VOID I SO OPINIONS ONE BY

Dopu u discorsu di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Denizli, Uğur Erdoğan, altri rapprisentanti di l'ONG anu ancu espresu a so opinione nantu à e diverse tematiche.

ERDOĞAN: SIAMU SPOSTU PER I BISOGNI È ASPETTAZIONI DI NOSTRE DENİZLİ

Periodu di piattaforma Denizli SözcüIn a so valutazione di a riunione, Uğur Erdoğan hà dettu: "A nostra Plataforma Denizli hà finitu a prima riunione di u so novu mandatu. Hà decisu nantu à a so agenda di priorità è ciò chì fà. A nostra piattaforma, Period SözcüCuntinuerà à trasmette ciò chì ci vole in tutti i duminii, da u trasportu à u turisimu, da l’industria à l’agricultura, agiscenu in tuttu in a nostra divisione. I nostri urganisazioni non governamentali, membri di a nostra Plataforma Denizli, mobilizati per i bisogni è e aspettative di Denizli. Ogni passu chì faremu da avà serà per ghjunghje u megliu è più bellu u più prestu pussibule. Trasmetteremu i prublemi è e priorità di a nostra cità à tutti i lochi pertinenti u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*