L'Epica Storia di a Grande Vittoria porta in scena

L'Epica Storia di a Grande Vittoria porta in scena
L'Epica Storia di a Grande Vittoria porta in scena

L'ultime parolle di Zübeyde Hanım, chì vulia chì u so figliolu Mustafa Kemal Pasha torna cù a vittoria, sò purtati à u palcuscenicu in u 100 anniversariu di a grande vittoria. A Direzzione Generale di Belle Arti di u Ministeru di Cultura è Turismu presenta a saga di u 30 d'Aostu cù l'audienza in 100 pruvince cù u prughjettu "Last Word", preparatu da un staffu gigante di 4 persone.

Partendu da Hasan Tahsin, chì hà sparatu a prima pallottola à l'inimicu è accende u fucile di liberazione, in u spettaculu "Victory Road 100th Anniversary Final Word" da esse in scena in Afyonkarahisar, Kütahya, Uşak è İzmir, a storia di a gloriosa vittoria di Seranu spiegati l'eroi chì anu alzatu a bandiera stellata in u celu u 9 di sittembri, è hà versatu u nemicu in u mare.

Dopu à u spettaculu chì serà tenutu da l'Ensemble di Danza è Musica Turca di u Statu di Izmir, l'artisti Fatih Erkoç è Ahmet Baran sparteranu u palcuscenicu cù u "Concertu Speciale 30 d'Agostu" accumpagnatu da l'Orchestra Sinfonica Statale di Izmir.

U documentariu di a perseveranza di a nazione cù l'imaghjini utilizati per a prima volta

In u 100 anniversariu di a Grande Offensiva è di a Battaglia di u Cumandante in Capu, u documentale "A Persistenza di a Nazione", preparatu da a Società Storica Turca cù un studiu d'archiviu cumpletu è mette in luce nantu à a lotta nantu à è daretu. u fronte, serà ancu prisentatu à l'audienza à i spettaculi.

In u documentale, chì palesa i preparativi fatti prima di a Grande Offensiva, i movimenti strategichi di u cumitatu di cummandu turcu è a cuntribuzione di u populu à a lotta, accumpagnati da ritratti è filmati video, alcuni di i quali sò usati per a prima volta, sviluppi nantu à u fronte durante l'offensiva turca sò spiegati attraversu carte tridimensionali.

Primu spettaculu in Afyonkarahisar

U spettaculu "U 100 anniversariu di a Vittoria", in u quale a grande vittoria ottenuta sottu a dirigenza di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, sarà prima messa in scena in u distrittu Şuhut d'Afyonkarahisar.

U calendariu di u spettaculu serà u seguitu:

  • 25 d'aostu di u 2022 - Afyonkarahisar / stadiu di distrittu Şuhut - 21.30
  • 27 d'aostu 2022 - Kütahya / Davanti à a municipalità - 21.30
  • 28 d'aostu 2022 - Uşak / Atapark - 21.30
  • 30 d'Aostu 2022 - İzmir / Piazza Gündoğdu - 20.15

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*