U settore di a custruzione aspetta prestiti per l'abitazione cù tassi assequibili

U settore di a custruzione aspetta prestiti per l'abitazione cù tassi assequibili
U settore di a custruzione aspetta prestiti per l'abitazione cù tassi assequibili

U membru di u Cunsigliu di İZTO è u presidente di MÜFED, İsmail Kahraman, hà attiratu l'attenzione à a stagnazione in u settore di a custruzione per via di l'aumentu di i costi è di e difficultà in l'approvvigionamentu di materiale.

Espristendu chì i costi di custruzzione in constantemente crescente per via di l'inflazione elevata anu ancu aumentatu i prezzi di l'abitazione, Kahraman hà dettu chì hà decisu di rinfurzà i so investimenti perchè parechji contractanti ùn anu pussutu vede a strada.

Nutendu chì i citadini aspettanu prestiti bancari cù cundizioni favurevuli à longu andà, İsmail Kahraman hà dettu: "L'aumentu di u costu finu à u 200% per via di l'inflazione elevata in l'ultimi anni hà causatu una cuntrazione ecunomica in u settore di a custruzione. Siccomu parechji cuntratturi ùn anu pussutu vede u modu avanti, anu decisu di mantene i so investimenti. Perchè i costi ch'ellu hà cuminciatu à custruisce è i prezzi chì hà furnitu ùn eranu micca à u listessu ritmu. Sicondu i figuri publicati da TUIK, l'aumentu di u costu di a custruzzione di custruzzione hè più di 100%. Cù questu; Ci hè un aumentu di quasi 2023% in i costi di custruzzione preparati in u scopu di a lege di l'impositu di a pruprietà per u 50 cumparatu cù l'annu precedente. U putere di compra di i citadini ùn hà micca cresce à u listessu ritmu. Per quessa, sta situazione hà causatu stagnation in sales. Certi restrizioni devenu esse imposte à l'esportazione di prudutti cum'è u ferru, u cimentu è u vetru, chì sò i più impurtanti consumables di l'industria di a custruzione. L'ispezioni deve esse strette per impedisce a cumpetizione sleale in i prudutti furniti à u mercatu domesticu. U sustegnu ecunomicu chì alleviarà i citadini è i cuntratturi deve ancu esse aumentatu ", disse.

ASPETTEMU NUOVO U VOSTRE SUPPORTU À L'ELEZIONI

Enfatizendu chì, cum'è a Federazione di i Cuntratturi, i so membri anu luttatu per una struttura organizzata dapoi anni, İsmail Kahraman hà nutatu chì participanu à l'elezzioni di u Cumitatu Prufessiunali di a Càmera di Cummerciu di İzmir chì si terrà u 3 d'ottobre.

Dichjarà chì continuanu à travaglià per u sviluppu di l'industria di a custruzione di Izmir, Kahraman hà cuntinuatu: "U muvimentu chì avemu principiatu in Izmir hà creatu una sinergia impurtante per l'industria in Turchia. Avemu purtatu MÜFED à a vita cù 17 Associazioni di Cuntratturi è Imprenditori chì avemu stabilitu in i distretti di İzmir. In seguitu, avemu stabilitu a Cunfederazione IMKON (Construction Contractors) cù e federazioni stabilite in Turchia. Avemu assicuratu a creazione di l'Assemblea di i Custruttori à TOBB. Avemu servutu i nostri membri participendu à u cumitatu di cuntratturi, chì era u 67u Cumitatu Prufessiunali l'ultimu mandatu, chì rapprisenta u nostru settore in a Càmera di Cummerciu di Izmir. Avemu fattu cuntributi impurtanti à i prublemi di i nostri membri cù a lotta chì avemu principiatu dapoi anni è u spiritu d'unità è di sulidarità chì hè stata presa. U sgiò Mahmut Özgener, chì hè statu elettu presidente di a Càmera di Cummerciu İzmir da u nostru cumitatu prufessiunale, è a mo participazione à a gestione di İZTO hè stata benefica per risolve i prublemi di u nostru settore. Una volta di più, dumandemu u sustegnu di i nostri membri in l'elezzioni di u Cumitatu Prufessiunali di a Camera di Cummerciu di İzmir chì si terrà u 03 d'ottobre 2022. Aspittemu chì i nostri membri piglianu cura di e so stanze è venenu à u votu u ghjornu di l'elezzioni è votanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*