Unu di i punti di riferimentu d'Istanbul, u storicu Moda Pier hà rivivutu

Fashion Pier, unu di i punti di riferimentu di Istanbul, hà tornatu à a vita
Unu di i punti di riferimentu di Istanbul, Moda Pier Revived

İBB hà finitu a risturazione è u rifunzionamentu di Moda Pier, una di e opere più antiche è iconiche di Istanbul. Istanbul; Si ncuntrau di novu cù un travagliu storicamente impurtante cù a so biblioteca, cafe è battelli. KadıköyU presidente IMM, chì hà assistitu à a cerimonia tenuta per a riapertura di u simbulu eleganti di Ekrem İmamoğlu, "Noi KadıköyServiremu Sultanbeyli quant'è serve Turchia. Se ùn pudete micca equiparà Gaziosmanpaşa è Bakırköy, ùn pudete micca esse u sindaco di Istanbul ". Enfatizendu chì prutegeranu a spiritualità di Istanbul è migliaia d'anni di storia, İmamoğlu hà dettu: "Vi prumettu à u primu mumentu chì l'illegalità è l'inghjustizia spariranu; Elimineremu ancu l'occupazione di u Pier di l'Isule ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à l'apertura di Moda Pier, chì a so risturazione hè stata cumpletata in u scopu di "150 projects in 150 days". Ricordendu chì anu dettu à a ghjente di Istanbul chì definitivamente implementanu e strutture di mare inattivu in u modu più currettu quandu anu ghjuntu à travaglià, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu purtatu u Moda Pier in a cità cum'è un requisitu di sta prumessa. Nutendu chì a caratteristica storica di l'edifiziu hè stata trattata cù un prucessu à mità di prima, İmamoğlu hà dettu: "Ci era parechji edifici in Istanbul chì ci anu disturbatu in questu sensu. Pigliemu unu à unu. E sti passi chì avemu fattu sò cose veramente grandi. Pensu chì ci hè qualcosa di speciale per voi chì vi rompe u core, aggrotta le sopracciglia, dispera, sapete. S'ellu si rompe da voi, diventerete a persona più infelice è senza speranza in u mondu. Ma s'è vo catturà è sente quelli sentimenti, quelli sentimenti chì vi appartenenu assai vicinu, allora guardate u mondu cun speranza. In fatti, questa hè a più grande differenza trà u Moda Pier ieri è oghje.

L'INSCRIZIONE DI FATIH ERA BLOCCATA

Enfatizendu chì anu aumentatu a parte di u trasportu marittimu di 25 per centu in trè anni, u presidente IMM hà dettu: "Avà, u nostru scopu principale hè di aumentà ancu di più u numeru di passageri in Istanbul. Dunque, sicuru, avemu sperimentatu un prucessu pandemicu di tantu in tantu. Quandu l'avete vistu, avemu passatu stu prucessu facendu l'analisi più precisa, rinfurzendu l'infrastruttura è risolve i prublemi strutturali ligati à u trasportu marittimu. A nostra introduzione di taxi d'acqua hè veramente un casu speciale in Istanbul. Lasciami dì più specificamente. Avemu pruduciutu 50 di u 50 Sea Taxi in u nostru cantiere navale. L'avemu pruduciutu in u cantiere navale chì Fatih Sultan Mehmet ci hà affidatu. A porta di u Cantieru di u Cornu d'oru era chjosa. Era un stabilimentu chì ùn pruduce mancu 1 milione di lire annu. Avemu pruduciutu 132 milioni di lire quì l'annu passatu. Produce u so propiu Taxi Marittimu è cuntinueghja à pruduce veiculi marittimi cù equipaghji diversi ".

ISTANBUL MAI ASPETTARÀ U PRINCIPIU UGUALITÀ

Dichjarà chì i ghjovani amarà Moda Pier cù a so biblioteca, caffè è spazii di spettaculu, u sindaco İmamoğlu hà dichjaratu chì portanu servizii uguali à ogni regione di Istanbul. Dichjarà chì l'unità IMM Heritage, chì cunserva e strutture storiche di a cità è li trasferisce à e generazioni future, hè diventata a marca di a cità, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Per 25 anni, sapete, un locu completamente scurdatu induve i servizii IMM sò quasi inesistenti. KadıköyAvemu pigliatu. un vechju KadıköySò in parte un tistimone di sti anni. Ma avà quellu periodu hè finitu. Noi KadıköyServiremu Sultanbeyli quant'è serve Turchia. Se ùn pudete micca equiparà Gaziosmanpaşa è Bakırköy, ùn pudete micca esse u sindaco di Istanbul. Dopu questu, Istanbul hà pigliatu stu gustu. Ùn abbandunarà mai stu principiu egualitariu.

U NOSTRE CASU hè PIENU DI VANTAGGI

Esprimendu chì l'unicu pruprietariu di a cità hè 16 milioni di Istanbuliti, İmamoğlu hà dettu: "In fattu, affidemu i diritti di Istanbul à l'Istanbulisti. Trasmettemu i diritti di Istanbul à a ghjente di Istanbul cum'è serviziu. Cume stemu luntanu da i rifiuti, u favoritismu è u partigianu, avemu diventatu più investiti in Istanbul. Per Allah è per Allah, e casse di bilanciu di Istanbul sò piene di abbundanza. Perchè ùn ci sò micca perdi. Ùn ci hè micca perdi. L'abbundanza hè piena. A volte mi dumandu cumu pudemu investisce tantu malgradu sti cundizioni difficili. Credimi, 16 milioni di persone anu preghiera. U Creatore hè cun noi. È a nostra sicura hè piena di benedizioni cù e vostre preghiere ".

"CIMUNAREmu L'INVASIONE À L'ISULE PIER"

"Pruteremu a spiritualità di Istanbul è i so millaie d'anni di storia", hà dettu u presidente IMM, "Purteremu ogni culore di Istanbul. Cum'è una amministrazione chì rispettu l'elementi di libertà di ogni credenza, ogni modu di vita, avemu salvatu u dock di moda oghje. Ci hè un pocu di tempu. Vi prumettu à u primu mumentu chì l'anchietà è l'inghjustizia spariranu; Elimineremu ancu l'occupazione di u Pier di l'Isule ", disse.

L'ACQUA SI SPARGE À I CORI DI KADIKÖY

Parlendu à u prugramma urganizatu per a ripresa di u molo storicu, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı hà manifestatu a so satisfaczione, "KadıköyAvemu dichjaratu chì a ghjente piacerebbe vede u storicu Mobile Pier cum'è un molo di novu. A nostra dumanda era per un segnu per esse appiccicatu nantu à u molo per mustrà e nostre intenzioni. Caru presidente IMM, hà dichjaratu ch'elli anu a listessa sensibilità. Immediatamente hà assignatu i so amichi, è in a listessa settimana, u segnu di u molu di moda hè statu appiccicatu nantu à u molo storicu, cum'è era, chì mostra chì a mentalità hà cambiatu è fighjendu i pierli chjusi da luntanu cù ansietà. KadıköyHà spruzzatu d'acqua nantu à i cori di a ghjente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*