Ùn ci sarà micca prublema d'odore in İzmir l'annu prossimu

Ùn ci sarà micca prublema d'odore in Izmir l'annu prossimu
Ùn ci sarà micca prublema d'odore in Izmir l'annu prossimu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà esaminatu l'investimenti in corso in Çiğli Advanced Biological Wastewater Treatment Plant. U presidente Soyer, dopu avè esaminatu i travaglii di rivisione chì elimineranu u prucessu di pulizia in u Golfu è u prublema di l'odore, è u prugettu implementatu in l'area di almacenamento di fanghi di a stallazione, hà dettu in una dichjarazione chì "Ùn ci sarà micca un tali odore. prublema in İzmir l'annu prossimu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, esaminò i travaglii di rivisione di Çiğli Advanced Bioological Wastewater Treatment Plant, unu di i passi più impurtanti di a strada stradale annunziata in linea cù u scopu di "Swimming Bay".

In più di i prughjetti implementati da a Direzzione Generale IZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir in 3 anni per una cità in armunia cù a natura, a revisione di l'Impianto di Trattamentu di l'Acque Reflue di Çiğli hà iniziatu in u scopu di a strategia creata per rende a Baia di Izmir inottabile di novu è per eliminà i fatturi chì causanu u prublema di l'odore.

Esaminendu l'opere chì aumenteranu a qualità di trattamentu è a capacità di a facilità, u presidente Soyer hà ricevutu informazioni da u direttore generale di İZSU, Ali Hıdır Köseoğlu, è da i burocrati İZSU.

U campu di fangu di 20 anni hè riportatu à a natura

Presidente Tunç Soyer prima hè ghjuntu à u Centru di Controlu di Trattamentu di l'Acque Reflue İZSU. Dopu avè esaminatu i dati ottenuti da i seguiti in u centru, a quantità di l'ossigenu in l'acqua è l'opere di rinnuvamentu, u sindaco Soyer si trasfirìu dopu à a zona di almacenamiento di fangu, chì era chjusa à u casting da u 1 di lugliu. U presidente Soyer hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di riabilitazione in u campu, chì hè una di e fonti impurtanti di u prublema di l'odore. Felicita a squadra İZSU per u travagliu realizatu per portà u campu di fangu, chì copre una superficie di circa 1 milione di m², à a cità cum'è una zona verde dopu u prughjettu di migliione. U presidente Soyer hà poi supervisatu i travaglii di mantenimentu è di riparazione realizati in fasi di a facilità. U presidente Soyer si n'andò infine à l'area induve u canali di l'acqua di scarico incontra u Golfu è hà ricevutu infurmazioni nantu à i cambiamenti da esse fatti à u puntu di scaricamentu.

"Ci hè una seria diminuzione di e lagnanze chì venenu à HİM"

Facendu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni in a stallazione, u presidente Soyer hà dettu: "Quest'annu, ci era un odore intensu in Izmir in aprile è maghju. Da tandu, avemu pigliatu iniziative per risolve i prublemi acuti è per risolve stu prublema di l'odore u più prestu pussibule. Per d 'altra banda, cù u desk di crisa chì avemu creatu, avemu pruvatu à stabilisce i principii è u calendariu di u pianu maestru di fragranza per esse fattu à mediu è longu. Questi studii cuntinueghjanu inseme cù a Camera di l'Ingegneri Ambientali è i nostri accademichi assai preziosi. Dopu d'aprile è di maghju, ci hè una seria diminuzione di u ritmu di lagnanza ricevuti da u nostru Centru di cumunicazione di i citadini (HİM). Questu hè duvuta à e misure pigliate finu à avà è e soluzioni veloci ".

"L'annu prossimu, ùn ci sarà micca un tali prublema di odore in İzmir"

Dichjarà chì l'investimenti radicati sò stati fatti per fà u prublema di l'odore di İzmir una cosa di u passatu, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu travaglii nantu à parechji temi. Da una banda, assignemu risorse per a risturazione di almenu 180 milioni di trè fasi. Oltre à questu, una risorsa separata serà attribuita per a 3a fase. Dapoi a stallazione hè stata custruita, ci sò stati studii nantu à a rimozione di circa 4 milioni di metri cubi di fanghi è a reintroduzione in a natura. Ci sò studii nantu à a pulizia di a bocca di scaricamentu. Ci sò parechje opere intitulate. Bona furtuna à Izmir; In fine, avemu da fà. In particulare u nostru Direttore Generale İZSU, i nostri subdirectori generali, i nostri capi di dipartimentu, i nostri dirigenti è tuttu u persunale İZSU sò cunuscenti di e so responsabilità. Sò travagliendu ghjornu è notte. Avemu cuminciatu à ottene risultati assai rapidamente. Sò veramente fieru di i mo amichi. Sò assai cuntentu chì suluzioni cusì boni sò state prudutte in pocu tempu. Almenu, vogliu fà sta prumessa chì ùn ci sarà micca un tali prublema di odore in İzmir l'annu prossimu.

Revisione da A à Z à a pianta di trattamentu di Çiğli

A Direzzione Generale di İZSU hà miglioratu l'unità di fanghi di a stallazione, chì hà una capacità di ogni ghjornu di 604 mila 800 metri cubi in a prima tappa. Sistemi di diffusori modulari sò stallati per risponde à i bisogni di l'ossigenu in piscine di aerazione. In u scopu di i travaglii di mantenimentu è di riparazione di l'impianto, i coperchi, valvole, diffusori, soffianti, linee di trasmissione, infrastrutture, miscelatori è pompe sò completamente rivisionati in piscine biologiche avanzate è unità relative, è i travaglii di rinnuvamentu cuntinueghjanu rapidamente. Quandu i travaglii sò finiti, l'usura per l'anni serà eliminata, mentre chì a qualità di l'acqua di trattamentu è l'efficienza di a facilità aumentanu.

I campi di fangu sò riabilitatu

In linea cù l'opere di İZSU, i travaglii di riabilitazione anu acceleratu in i campi di fangu, chì hè una di e cause di u prublema di l'odore è chjusu à u casting u 1 di lugliu. Cum'è in u disignu uriginale di u prugettu, l'eliminazione di u fangu in strutture licenziate hè stata cuminciata. Un prughjettu cumuna hè realizatu cù İzmir Institute of Technology (İYTE) per l'eliminazione di fanghi accumulati in u campu. U studiu, chì cumincià à esse implementatu à a fine di l'annu, eliminerà cumplettamente una di e fonti d'odore di İzmir.

80 milioni di metri cubi d'acqua seranu utilizati in agricultura cù ricuperazione

Dopu à a ricuperazione di l'acqua trattata di a facilità è a cumpiimentu di a fattibilità di e linee di trasmissione, l'acqua da ricuperà custituiscenu unu di i passi sustinibili di una cità in armunia cù a natura. Hè destinatu à aduprà circa 80 milioni di metri cubi d'acqua per esse recuperati da a facilità in a prima tappa, per l'irrigazione di u campu verde urbanu, per l'irrigazione agricula in a Piana di Menemen, è per u beneficu ambientale in a zona umida di u Gediz. delta. In questu cuntestu, hè stata iniziata a tappa di preparazione di i prughjetti di l'applicazione.

U puntu di scaricamentu hè cambiatu

Per d 'altra banda, unu di i passi impurtanti chì a Direzzione Generale İZSU farà per Körfez serà di cambià u puntu di scaricamentu di l'Impianto Biològicu Avanzatu di Trattamentu di Acque Reflue Çiğli. In cunfurmità cù i rapporti scientifichi preparati, u trasferimentu di l'acqua da a facilità à u Golfu mediu invece di u Golfu internu impediscenu a splutazioni in u Golfu internu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*