U Castellu di Ünye, Unu di l'Edifizii più Misteriosi di u Mari Neru, Preparatu per u Turismu

U Castellu di Unye, unu di l'edificazioni più misteriosi di u Mari Neru, hè preparatu per u turismu
U Castellu di Ünye, unu di l'edificazioni più misteriosi di u Mari Neru, si prepara à u turismu

Cù l'opere di a Municipalità di Ünye d'Ordu, una nova era hè entrata in u Castellu di Ünye, chì hè una di e strutture più misteriose di a Regione di u Mari Neru cù a so storia di 2 anni. Cù i travaglii per esse cumpletati, u castellu serà una zona induve i turisti ponu visità per u sistema ferroviariu.

I travaglii di pulizia di i corridori in u Castellu di Ünye, una di e destinazioni turistiche più impurtanti di Ünye, sò stati finiti. U sistema ferroviariu hè statu cumpletu in u prughjettu di u sistema ferroviariu, chì hè statu preparatu è appruvatu per visite turistiche in u corridore. U prughjettu preparatu per a creazione di una piattaforma per caminari in u storicu Castellu di Ünye hè statu appruvatu da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è i permessi necessarii sò stati ottenuti da a Direzzione Generale di Foresta.

U travagliu, chì hè statu preparatu per u grande corridor di 1 metri di longu in u Castellu Ünye, chì i travaglii di risturazione in a 2ª è a 2ª tappe sò stati finiti è i travaglii di pulizia in i corridori 250 sò stati cumpletati, è ponu esse visitati da a ferrovia. sistema, hà ricevutu appruvazioni da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Samsun. Un prughjettu hè statu preparatu per u grande corridore di 250 metri di longu in u castellu, induve i travaglii di pulizia sò stati finiti, chì i turisti ponu visità cù u sistema ferroviariu. L'applicazione, chì serà cumpletata è messa in pratica cù u prugettu, chì hà ricevutu appruvazioni da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Samsun, attira ancu l'attenzione perchè hè u primu studiu in Turchia.

Nutendu chì stanu travagliendu per fà u Castellu di Ünye una destinazione notevole implementendu diversi prughjetti, u sindaco di Ünye Hüseyin Tavlı hà dettu: "Avemu cuminciatu i travaglii di pulizia in i nostri corridori in dicembre 2019. U picculu corridore finita à 26 metri. L'opinione chì stu locu era sopratuttu utilizatu com'è cisterna o almacenamentu di materiale era dominante. L'altru corridor più grande si estende finu à 250 metri. I travaglii di pulizia sò stati finiti quì, è à a fine, u pozzu d'acqua hè stata righjunta in un statu indisturbati. I nostri stimati maestri anu dui pinsamenti annantu à questu pozzu d'acqua. U primu di questi hè chì era usatu per evità a desidratazione durante a guerra. L'altru pensamentu hè chì era usatu per riti religiosi è benedizioni prima di l'era cristiana ", disse.

"U nostru prughjettu hè unicu in Turchia"

Nutendu chì stanu travagliendu in un cuncettu diversu per portà u Castellu di Ünye à u turismu, u sindaco Hüseyin Tavlı hà dettu: "Avemu prima presentatu un prughjettu à u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Samsun preparendu un prughjettu per a creazione di scale è rampe da a porta d'entrata. di u nostru Castellu Ünye. Stu prughjettu hè statu appruvatu u 27 di maghju di u 2021. In novu, avemu preparatu è prisintatu un prughjettu per l'usu di un sistema ferroviariu per falà à u fondu di u grande corridor di 250 metri. Stu prughjettu, chì avemu presentatu u 28 di lugliu di u 2021, hè statu appruvatu. U nostru prughjettu, chì hà da trasportà i visitori à u fondu di u corridore per u sistema di ferrovia, hà ancu a caratteristica di esse l'unicu in Turchia cù sta funzione. Vogliu dichjarà chì facemu un sforzu per portà u nostru Castellu Ünye à u turismu è per apre à i visitori in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*