L'inundazioni in Pendik sò diventate Storia

Pendik Floods sò Storia
L'inundazioni in Pendik sò diventate Storia

İSKİ, l'istituzione ben stabilita di IMM, hà finitu u prughjettu chì finisce l'inundazioni in Pendik cun un investimentu di 360 milioni di lire. Parlendu à a ceremonia tenuta per a fine di u prugettu, u presidente IMM Ekrem İmamoğluDichjarà chì i partiti di l'uppusizione in Istanbul perseguianu İSKİ, hà purtatu a parolla à a diga di Melen, chì i travaglii di rinnuvamentu sò stati fermati. Ricordendu chì Melen hè stata cuminciata cù a dichjarazione "Guarantiremu l'acqua di Istanbul", İmamoğlu hà dettu: "U ministru di quellu periodu avia fattu una descrizzione di "Apremu in 2016", dendu a data è l'ora. È dapoi u ghjornu è l'ora datu da u ministru di quellu tempu, sò passati esattamente 6 anni. È avà simu di fronte à una diga craccata cù un destinu incertu, un avvene incertu. Appena avemu pigliatu u postu, quandu avemu purtatu questu, avemu capitu chì u nostru statu ùn sapi micca. U regnu di u nostru statu ùn ne sà mancu. Quandu avemu purtatu questu, anu cuminciatu di novu u prucessu di licitazione è anu fattu un'offerta in ferraghju di u 2020. Hè quandu anu dichjaratu: "Apriremu stu locu in u 2023", disse. Rimarchendu chì l'incertezza in Melen s'hè approfondita dopu chì a cumpagnia di l'imprenditore hà terminatu u cuntrattu cù un prugressu di 8 per centu in un futuru vicinu, İmamoğlu hà dettu: "Ancu 20 anni di amministrazione turca è 20 anni di amministrazione IMM, sò à a so vuluntà in i dui. zoni, Istanbul, chì chjamanu "u nostru pumu di l'ochju, u nostru amore". Un prucessu di putenza chì hà fiascatu à risolve ancu u so prublema più vitale ... Pudemu solu solu in u prucessu di a mente chì trova una suluzione, micca cù l'amore persunale, ma cù l'amore suciale, a credenza in a so nazione, inseme cù a so nazione ".

İSKİ, l'istituzione di longa durata di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà finitu i travaglii di riabilitazione di l'acqua di scarico, di l'acqua di piova è di i corsi in Pendik. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu; Hà fattu un discorsu in a ceremonia tenuta per l'inaugurazione di i prughjetti chì ponenu fine à l'inundazioni in Pendik, cù a custruzzione di 56 chilometri di linea di rete d'acqua residuale, 8,3 chilometri di linee d'acqua piovana è 5 chilometri di riabilitazione di stream. İmamoğlu hà dettu ch'elli sò in diversi distretti di Istanbul ogni ghjornu cum'è parte di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days", "Quelli chì ci seguitanu saranu un pocu stanchi di vedeci in un altru distrettu di Istanbul ogni ghjornu. Perchè ci avemu stabilitu cum'è un scopu di serve Istanbul holisticamente è di esse l'amministrazione chì furnisce un serviziu municipale egualitariu in ogni angulu di Istanbul in questu sensu. Dunque, continueremu cusì in Kartal un ghjornu, in Maltepe un ghjornu, è in Beylikdüzü un altru ghjornu. Oghje, simu in u nostru distrittu Pendik, chì hè unu di i distretti più impurtanti di a nostra Istanbul, cù a so populazione è u sviluppu. Cuntinuvemu a nostra strada cù a listessa determinazione per esattamente trè anni. U nostru scopu hè; Per furnisce un serviziu uguale è ghjustu à i nostri 16 milioni di persone ".

"FAI SOLUZIONE MUNICIPAL"

Nutendu chì anu risoltu i prublemi di inundazioni di Pendik, chì sò stati trascurati per parechji anni, cù l'investimenti infrastrutturali di İSKİ, İmamoğlu hà dettu: "Cumu tutti seguite attentamente, ci sò inundazioni in alcune parti di Pendik, cum'è vivemu in ogni locu. distrettu, è prucessi induve l'acqua residuale è l'acqua di piova si mischianu in certi parti, è i prublemi chì crea... Alcune di sti prublemi sò prublemi ambientali. À u listessu tempu, soprattuttu cù l'aumentu di a carica di scarti - a nostra acqua di scarti hè mandata à u trattamentu di Tuzla da quì - u riflessu di a carica aumentata cù u mischju di l'acqua di pioggia hè ancu una perdita di energia è un costu. Per quessa, pruduciamu prughjetti orientati à suluzione per questi prucessi chì disturbanu i nostri citadini. In fatti, facemu suluzione cumuna. In altre parolle, hè un prucessu chì accelera u prucessu di suluzione è aumenta a qualità di vita di i residenti di Istanbul, invece di parlà di u prublema ".

"LAVAREmu PÀ RISOLVERE I PROBLEMI CHE SANNU CANGRENATI"

Enfatizendu chì anu pruvatu à purtà un mudellu permanente per Istanbul à l'istituzioni IMM dapoi l'anni 3 chì anu pigliatu u postu, İmamoğlu hà dettu: "U principiu principale di a nostra roadmap, u nostru mudellu; sustenibilità è soprattuttu rapidità. In altre parolle, sia a sustenibilità di u travagliu chì fate è s'ellu ci hè un prublema gangrenosa, per risolve rapidamente ". Enfatizendu chì realizanu u prucessu senza spreche i soldi di i citadini, İmamoğlu hà dettu: "Cù questu investimentu chì avemu fattu in Pendik, u nostru travagliu ùn hè micca finitu. Ciò chì avemu fattu hè chì un investimentu di 1 miliardi 600 milioni di lire cuntinueghja in Pendik, solu nantu à a linea İSKİ, inseme cù ciò chì avemu fattu è ciò chì faremu. Allora cuntinuemu à rinfurzà Istanbul cù investimenti. Ùn averete più sperienze quelle scene cattivi in ​​Pendik chì tutti voi avete sfurtunatamenti sperimentatu o cunnisciutu. Cù l'investimentu cumpletu di 360 milioni di lire, ùn sperimenterete micca l'imaghjini cattivi chì l'acque si trasformanu in inundazioni è riempie e strade o strade. Ùn sperimenterete micca l'imaghjini di vitture sommerse o in periculu di annegamentu. Mentre chì e piogge duveranu esse benedizioni, ùn lasciaremu micca i nostri citadini sperienze a so riflessione cum'è tortura in stu distrittu. Mentre eliminemu queste imagine, chì ùn cunvene micca à l'Istanbul di u 21u seculu, da a nostra vita in tuttu Istanbul, cuntinuemu à investisce in una parte assai chjuca di questu. L'acqua brutta ùn si mischiarà micca cù l'acqua pulita, nè l'inundazioni o l'inundazioni seranu in a nostra vita ".

"L'opposizione in Istanbul persegue İSKİ"

Apuntendu chì l'investimentu guariscerà i prublemi di 220 3 persone chì vivenu in a regione, İmamoğlu hà apertu un paràgrafu separatu per İSKİ in u so discorsu. "İSKİ hè una istituzione chì tocca direttamente a vita di a nostra municipalità metropolitana di Istanbul è di a nostra Istanbul, è hà investimenti cusì impurtanti chì ùn a vedemu micca in terra, chì u so serviziu ùn deve mai esse interrottu. Riguardu à İSKİ, l'uppusizione in Istanbul per XNUMX anni è a cunniscenza chì serà l'uppusizione in Turchia in e prossime elezzioni, à dì l'Alianza Populare, inflighjenu tali persecuzioni à İSKİ... İSKİ hà solu un ingressu, a fattura di l'acqua. U serviziu d'acqua in Istanbul hè diventatu u serviziu d'acqua più prezzu in Turchia. Di sicuru, in questi tempi poveri, vulemu fà un tali cuntribuzione à e persone in a so angustia. Ma Istanbul hà servizii chì deve cuntinuà, deve esse fattu è ricevutu. Fighjate, avemu digià trattatu cù e fatture estremamente alte di Istanbul, soprattuttu in l'acqua ".

"E SPESE DI İSKİ ùn sò micca spese chì vanu à esse consegnate"

Ricordendu chì anu riduciutu i bollettini d'acqua di i residenti di Istanbul di 40 per centu quandu anu pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà dettu: "Tuttavia, da quellu ghjornu, İSKİ hè una istituzione chì deve prutegge si contru i costi crescente di Turchia. Chì hà fattu l'uppusizione d'oghje ? Utilizendu a maiuranza in l'Assemblea, un aumentu di i tassi di WPI è CPI hè fattu automaticamente ogni mese per pruteggiri di l'inflazione in l'amministrazioni di l'acqua in parechje pruvince di Turchia. Hannu annullatu questu. L'opposizione d'oghje in Istanbul, sfurtunatamenti, utilizendu a so maiurità in l'Assemblea, l'anu annullata. Due; Ùn ci anu micca datu un aumento in i prucessi chì avemu bisognu per ottene un aumento. vita acqua. Ùn ci hè vita senza acqua. In altri palori, a fattura di l'acqua hè chjaru, è pianificate e vostre spese cù l'ingudu da quì. E spese di Istanbul è İSKİ ùn sò micca una spesa chì pò esse ritardata ".

"SIAmu CONTRA UN GUVERNAMENTE CHE MERETE DI FÀ MAL À ISTANBUL"

Citendu i travaglii di separazione di l'acqua residuale è di l'acqua di pioggia di İSKİ in i distretti è i so investimenti in Tuzla è Baltalimanı per esempiu, İmamoğlu hà dettu: "Nisunu di questi ùn sò investimenti chì ponu esse messi da parte o rinviati. Semu di fronte à un guvernu chì hè cecu ancu per impediscenu, vale à dì: "Avemu persu Istanbul, camineremu u dulore di sta amministrazione da questa amministrazione", chì risicherà ancu di fà male à a ghjente di Istanbul. Tuttavia, ùn disturbemu micca u prucessu, piglià risichi, è prevene i rifiuti ... Fighjate, cuntinuemu à offre à i nostri populi ancu l'investimenti chì anu trascuratu per 15-20 anni in u so periodu, investendu in questi ghjorni difficili. Vogliu chì questu sia cunnisciutu ", disse. Spartendu l'infurmazioni chì i travaglii di ricostruzione di a diga di Melen anu cessatu, İmamoğlu hà dettu:

"Forse ùn ci hè micca nutizie chì MELEN HA FIRMATA"

"Parlemu di una diga chì guarantisci l'acqua di Istanbul per quasi un annu. Dà u ghjornu è l'ora, u ministru di quellu periodu avia fattu una descrizzione di "Apremu in u 2016". È dapoi u ghjornu è l'ora datu da u ministru di quellu tempu, sò passati esattamente 6 anni. È avà simu di fronte à una diga craccata cù un destinu incertu, un avvene incertu. Appena avemu pigliatu u postu, quandu avemu purtatu questu, avemu capitu chì u nostru statu ùn sapi micca. U regnu di u nostru statu ùn ne sà mancu. Quandu avemu purtatu questu, anu cuminciatu di novu u prucessu di licitazione è anu fattu un'offerta in ferraghju di u 2020. À quellu tempu, anu dichjaratu: "Apriremu stu locu in 2023". Lasciami dì induve simu avà. Da tandu, 8 per centu prugressu hè statu fattu in u situ di custruzzione. L'imprenditore hè un entrepreneur chì hà rescindutu u cuntrattu per prufittà di a circular ch'elli anu appena emessu. In altre parolle, ùn ci hè micca un cuntrattu chì travaglia in Melen per u mumentu. In altri palori, quelli chì dicenu: "Guarantiremu l'acqua d'Istanbul", ùn riescenu à risolve ancu u prublema più vitale di Istanbul, chì dicenu: "U nostru pumu di l'ochju, u nostru amore", malgradu u fattu chì 20 anni di turcu. amministrazione è 20 anni di amministrazione IMM sò à a so vuluntà in i dui spazii. Pudemu solu solu in u prucessu di a mente chì trova una suluzione, micca cù l'amore persunale, ma cù l'amore suciale, a credenza in a so nazione, inseme cù a so nazione. È vulia veramente trasmette chì oghje Melen si firmò è Melen ùn marchjò micca - forse ùn sanu micca - cumpresa a più alta autorità di a nostra nazione da quì. È sò solu un pocu più veloce in tuttu ciò chì trasmettemu. Forse pudemu avè un altru benefiziu in questu modu. Sfurtunatamente, a situazione in quale anu abbattutu İSKİ è, sfurtunatamenti, a situazione in quale anu abbattutu Istanbul hè esattamente a stessa. Ma continueremu a nostra strada cun fede in quantu à tutti i nostri prughjetti chì anu da fà veramente è duveranu esse fatti in questa cità ".

BASA: "U COSTU DI INVESTIMENTU hè 360 MILIONI LIRA"

Parlendu à a ceremonia, u Direttore Generale İSKİ Şafak Başa hà dettu: "U costu di tutti questi investimenti hè di circa 360 milioni di lire. Tuttavia, pudemu facilmente dì chì i costi d'investimentu tutali di i nostri investimenti, chì sò stati cumpletati in u nostru distrittu di Pendik da ghjugnu 2019 è sò sempre in corso, è avemu ancu investimenti in acqua potabile è trattamentu in a regione, anu superatu 1 miliardi 675. millioni di lire. A migliurà di u flussu hè veramente impurtante in Istanbul. Trà e date specificate in u periodu d'Istanbul, avemu realizatu più di 75 chilometri di travagliu di riabilitazione in più di 40 cali. In novu, in i punti problematici, avemu da compie questi investimenti rapidamente, cum'è in u casu di Haramidere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*