Medaglia Veteranu di l'Armata: Nave Rusumat No: 4

Medaglia Veteranu di l'Armata Rusumat No Nave
Medaglia Veteranu di l'Armata Rusumat No4 Nave

Quandu hà iniziatu u so duvere in 2019, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà rializatu sta prumessa.

L'opere chì principiavanu cù u scopu di mantene l'epica storica di a nave Rüsumat No: 4, chì hè una di l'epopee impurtanti di a Guerra di l'Indipendenza, è di trasfiriri à e generazioni future, sò ghjunti à a fine. A Nave Rüsumat No: 4, chì hè stata custruita in esattamente e stesse dimensioni cù l'usu di risorse storiche, nantu à a Piazza Moonlight di a Costa Altınordu, induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà sbarcatu durante a so ghjunta in Ordu cù u crucero Hamidiye, è u museu chì vi esse situatu in ellu sarà apertu à i visitori in pocu tempu.

"Simu onorati di purtà un tali travagliu à l'armata"

Sait Inan, Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ordu, hà dettu chì u 4 per centu di u travagliu nantu à a Nave Rüsumat No: 99, chì hè andata in a storia marittima mundiale per esse affundata per esquivà i navi nemichi è flottava di novu cù a sulidarità di u pòpulu di Ordu, hè statu finitu.

U Sicritariu Generale Inan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu celebratu un avvenimentu eroicu impurtante da i missiavi è nanne di i residenti di Ordu, chì anu realizatu una di e opere impurtanti di a nostra storia di a Guerra di l'Indipendenza, u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ordu Dr. Vulemu mantene a vita in a nostra cità in linea cù u valore chì Mehmet Hilmi Güler dà à a storia è u turismu di Ordu. A nave Rüsumat No: 4, chì hè stata custruita per un tempu, hè stata custruita quì in cunfurmità cù a so forma originale. U travagliu hè cumpletu à 99 per centu. Agiscemu cù a cuscenza chì una nazione senza storia ùn hà nè presente nè futuru. Semu onorati di mostra questu quì è di purtà un tali travagliu à a ghjente di Ordu ".

UNA VERA LEGENDA IN A STORIA DI SPEDIZIONE MONDIALE

Mentre circava di catturà e navi chì portavanu munizioni à u fronte per a Guerra di l'Indipendenza, Rüsumat No: 4, chì esquiva i navi nemichi chì patrullavanu in u Mari Neru, provava di furnisce i dui cannoni è 350 cassette di munizioni chì avia caricatu da Batumi. à İnebolu.

Rusumat, chì hà sopravvissutu à i navi nemichi, ghjunse in Ordu u 17 d'aostu. Contr'à u periculu chì i fucili sò chjappi in ogni mumentu, u populu d'Ordu hà mostratu un interessante esempiu di sulidarità chì hè passatu in a storia. Prima, l'armi nantu à a nave sò stati purtati da a nave à un magazzinu, cù a sulidarità di u populu, furmendu un ponte, riunendu i fucili. Dopu chì l'armi sò stati scaricati, Rusumat hè stata affundata. I navi nemichi chì ghjunsenu à l'esercitu, pinsendu chì una nave chì affundava avia persu a so funzione, si ritirò. Dopu chì i navi nemichi partianu, u populu d'Ordu hà tornatu u bastimentu cù a sulidarità storica. U mutore hè statu rinnuvatu. L'armi in u magazzinu sò stati ricaricati nantu à a nave fendu un molo purtendu i scambii fiancu à fiancu. Rusumat si trasferì da Ordu à u portu di İnebolu.

U populu di Ordu è a nave Rüsumat No: 4 hà pigliatu u so postu in i ricordi cum'è una di l'epopee eroiche indimenticabili di a Guerra di l'Indipendenza è a storia marittima mundiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*