Zone Industriali Organizzate da esse Cunnesse à Porti da Ferrovie

E zone industriali urganizate seranu cunnesse à i porti da e ferrovie
Zone Industriali Organizzate da esse Cunnesse à Porti da Ferrovie

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì stanu travagliendu in un novu mudellu per a tenuta è a separazione di i dipartimenti di trasportu di TCDD. Karaismailoğlu hà dettu: "Collegaremu e zone industriali organizzate à i porti cù e ferrovie".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà sottolineatu a necessità di un novu mudellu di cummerciale in TCDD. U MONDUParlendu à , u Ministru Karaismailoğlu hà infurmatu chì TCDD travaglia cù trè cumpagnie private in u latu di u trasportu è chì e ferrovie ponu allughjà carri è locomotive à queste cumpagnie.

Karaismailoğlu hà dettu chì un intensu periodu d'investimentu hè statu intrutu è chì aumenteranu a parte di a ferrovia in logistica à u 22 per centu.

Ankara SohbetU Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, chì era l'invitatu di l'avvenimenti, hà rispostu à e dumande di u Top Manager di u ghjurnale DÜNYA Hakan Güldağ è u Coordinatore di l'Edizione WORLD Vahap Munyar.

In quale tappa hè u vostru travagliu nantu à l'integrazione di e zone industriali à a linea ferroviaria?

L'investimenti ferroviari sò assai impurtanti, in particulare in quantu à riduce i costi di logistica. Facemu un travagliu impurtante per riduce i costi di logistica cunnessendu OSB, portu, strada principale à a ferrovia. A ferrovia hè impurtante per via di l'impegni di l'Accordu Climaticu di Parigi per riduce l'emissioni. I travaglii mobilisati sò cuminciati à tempu nantu à i novi investimenti è l'elettrificazione di e vechji linee. Infine, avemu un prestitu di 500 milioni di dollari da u Bancu Mundiale, culligaremu l'OIZ, cumpresu Filyos, ci sò studii serii, i pruduzzione cuntinueghjanu.

Ristrutturazione in TCDD

Ci sò 3 cumpagnie chì travaglianu in u settore privatu per trasportu. Ancu TCDD li ponu allughjà carri è locomotive. Per un pocu tempu, a parte di trasportu di TCDD hè stata pruvata à esse siparata, ma ùn si pudianu ottene risultati. Un mudellu cunglomeratu hè statu pianificatu, sottu à quale diverse cumpagnie seranu implicate. Avemu travagliatu avà nantu à un mudellu simili. Avemu bisognu di aumentà a so efficienza.

Inoltre, avemu carri chì portanu rimorchi è camioni. Avemu da aduprà questu in i trasporti europei, avà e porte sò digià chjuche.

"Truveremu un nome speciale per u trenu elettricu domesticu cum'è Togg"

Ci hè un requisitu domesticu di 60% per l'equipaggiu ferroviari. Ùn pò micca esse bypassatu. Apriremu a linea di l'aeroportu di Gayrettepe in settembre. Ci era un obbligazione domestica di 60 per centu in i veiculi, sò stati fabbricati in Ankara. Una cumpagnia di Ankara fabrica i veiculi di a linea Gebze-Darıca. Attualmente, a cumpagnia lucale produce i veiculi di a linea di tram in Kayseri.

Per d 'altra banda, TCDD Sakarya Factory pruduce ancu veiculi. TÜRESAŞ hà ricevutu l'offerta di u sistema ferroviariu di Gaziantep. Cum'è pruducianu per Turchia, pruducenu ancu per l'esportazione.

In più, avemu pruduciutu un trenu elettricu d'alta velocità chì pò ghjunghje à 160 km in a fabbrica Adapazarı, i so testi cuntinueghjanu. 10 mila km testati in TÜRESAŞ, u prucessu di certificazione cuntinueghja. Cuminceremu à purtà i passageri quist'annu. Daremu u nome di u Trenu Elettricu Naziunale d'Alta Velocità un nome cum'è TOGG. Producemu locomotive in a fabbrica di Eskişehir, è producemu vagoni in Sivas. 3 mila persone travaglianu in 5 fabbriche.

"Yavuz Sultan Selim serà u vostru statu in 2027"

Eurasia Tunnel va assai bè, certi ghjorni si ghjunghje sin'à 60 mila. A garanzia era 68 mila. Trà 55 mila è 60 mila cuntinueghja. Pensemu chì avemu da più di 68 mila l'annu prossimu. Avemu cuntribuitu 500 milioni di lire l'annu passatu, se l'avemu fattu, avariamu spesu 1 miliardi 250 milioni di dollari da a nostra sacchetta è averiamu spesu 600 milioni di lire da a nostra sacchetta ogni annu. Ventilazione, elettricità ecc. assai spese sò incurru. In 2027, Yavuz Sultan Selim Bridge diventerà u statu. U periodu operativu hè finitu. I soldi da quì continuanu cum'è un flussu di ingressu direttu.

Serà aghjuntu u sistema ferroviariu ?

Ci simu pronti à offre. Çerkezköy Avemu ricevutu 50 per centu di sustegnu di cuncessione per l'area di Kapıkule. Questu hè previstu per esse fattu da u 2029. Un prughjettu di 5 miliardi di dollari chì parte da Gebze è ghjunghje à Çatalca. Çanakkale hà un costu d'investimentu di 2 miliardi 545 milioni d'euros. S'ellu hè statu fattu oghje, costa 3.5 miliardi d'euros. Per quessa, hè necessariu di fà prughjetti cù fattibilità approprita à u tempu appropritatu. Pagheranu più s'ellu si vanu in u vechju modu è calculanu solu u carburante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*