Turchia Custruisce Airlift per l'Aiuti à Inondazioni in Pakistan

Turchia stabilisce un ponte aereu per l'inondazione in Pakistan
Turchia Custruisce Airlift per l'Aiuti à Inondazioni in Pakistan

A Presidenza Afad hà iniziatu i travaglii per mandà a tenda è u materiale d'aiutu umanitariu in u Pakistan Affettatu da l'inundazione.

Dopu à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, a presidenza AFAD hà allargatu una manu d'aiutu à u Pakistan, chì hè statu affettatu da l'inundazione. Dopu à l'inundazione causata da e forte piogge di monsoni in Pakistan è in quale più di 1000 Pakistani anu persu a vita, Turchia hà pigliatu l'azzione per portà aiutu à a regione. In u primu locu sottu a coordinazione di l'AFAD

  • 10 mila tende,
  • 50 mila pacchi alimentari,
  • 50 mila igiene è
  • U materiale di l'aiutu umanitariu, custituitu da 10 mila manciari per i zitelli, hà cuminciatu à esse mandatu à a zona di inundazione.

I primi aiuti mandati à a Regione

I primi aiuti, custituiti da 1.120 tende in stile famigliali, 3.000 scatuli alimentari, 1.000 materiali d'igiene è 1.000 alimenti per i zitelli, sò stati mandati in a regione per via aerea è 2 aerei ieri sera per e vittime di disastru affettate da l'inundazione in Pakistan. U persunale di l'AFAD hè ancu andatu in a regione per coordinà a distribuzione di sti materiali d'aiutu in a regione è per aiutà à a creazione di e cità di tenda.

L'invio di materiale d'aiutu cuntinuerà oghje

U prucessu di invià materiali d'aiutu cumpostu di 10 mila tende, 50 mila pacchi alimentari, 50 mila igiene è 10 mila articuli per i zitelli per esse mandati à a prima tappa cuntinueghja oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*