Yapı Merkezi hà ricivutu u Premiu Internaziunale per i servizii di cuntrattura

Yapı Merkezi hà ricivutu u Premiu Internaziunale per i servizii di cuntrattura
Yapı Merkezi hà ricivutu u Premiu Internaziunale per i servizii di cuntrattura

A Cerimonia di Premiazione di i Servizii Internaziunali di Cuntratti hè stata tenuta u 24 d'Agostu 2022 à l'Ankara Sheraton Hotel, ospitata da l'Associazione Turca di Contractors (TMB).

I rapprisentanti di e cumpagnie di cuntrattura è di cunsulenza chì participanu à a ceremonia è inclusi in a lista di i "Top 2020 Cuntratturi Internaziunali di u mondu" per l'anni 2021 è 250 anu ricevutu i so premii da u presidente. U nostru presidente YMI di u Cunsigliu di Amministrazione Başar Arıoğlu hà ricevutu u premiu in nome di a nostra cumpagnia.

Nomi di 48 imprese è imprese di cunsulenza 6 incluse in a lista sopra citata: Rönesans, Limak, Antyapı, Yapı Merkezi, Enka, Tekfen, Onur Contracting, Tav -Tepe -Akfen, Nurol, Esta, Gülermak, Aslan Yapı, Symbol, Lamb, Kolin, Yüksel, Eser Contracting, IC İçtaş, Çalık Energy, First, Gap , Polat Yol, Alarko, Dekinsan, Gürbağ, Tepe, Makyol, Metag, Ustay, Yenigün, Summa, GAMA, Nata, Cengiz, Mbd, Feka, Iris, Smk, STFA, Doğuş, Mapa, Ad Konut, AE Arma-Elektropanç, Anel, Kur, Özkar, Zafer, Özgün Yapı (Gruppu Bayburt), Nky, Temelsu, Tekfen Engineering, Su-Yapı, Yüksel Proje, Proyapı.

Parlendu à a ceremonia, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì a Turchia hè in un locu fieru cù 250 cumpagnie in a lista di i 48 principali appaltatori internaziunali di u mondu. U presidente Erdoğan hà dettu: "A dimensione di i servizii di cuntrattu internaziunali hè prevista per ghjunghje à 2030 miliardi di dollari in l'anni 750. Inseme, duvemu scopu di aumentà a parte di u nostru paese da questa grande torta à 10 per centu, o 75 miliardi di dollari, in u primu locu. Credu chì duvemu stabilisce questu scopu cum'è almenu 2053 per centu in a nostra visione 15 ".

U Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş hà dettu: "Avemu fattu passi impurtanti per risponde à i bisogni di finanziamentu di e nostre cumpagnie più recentemente, è avemu fattu i prestiti di Eximbank più accessibili. Inoltre, avemu acceleratu a nostra cooperazione cù istituzioni di creditu è ​​d'assicuranza d'esportazione di paesi terzi per aumentà e opportunità di finanziamentu furnite da Eximbank à l'esportazione di merchenzie è servizii turchi. disse.

U presidente di TMB, Erdal Eren, hà dettu u seguente in quantu à i prublemi chì anu resu difficiuli per elli à piglià l'impiegati turchi à l'esteru in l'ultimi anni: "U primu di questi hè chì alcuni o tutti i salarii di i travagliadori chì impiegemu à l'esteru sò pagati à e so famiglie. in Turchia è sfurtunatamenti, l'impositu nantu à u redditu hè accumulatu da percepisce quelli persone chì travaglianu in Turchia. U nostru Ministeru di u Tesoru è di e Finanze hà messu sta questione in a so agenda in l'ultimi mesi è hà iniziatu u travagliu per portà l'esenzione di l'imposta nantu à u redditu à i travagliadori chì travaglianu à l'esteru ". Nutendu chì anu ancu prublemi per u sfruttamentu di i disputi di l'impiegati-impiegatori da certi studi legali, Eren hà nutatu chì a Corte Suprema hà firmatu e decisioni precedenti per "piglià in contu a legislazione di u paese in quale sò presentati sti tipi di casi". è hà dettu: "Ci hè bisognu di trasfurmà questu in una giurisprudenza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*