A "Biblioteca di a stazione" aperta à a stazione di Ankaray Dikimevi attira un grande interessu

A "Biblioteca di a stazione" aperta in a stazione di Ankaray Dikimevi attira una grande attenzione
A "Biblioteca di a stazione" aperta à a stazione di Ankaray Dikimevi attira un grande interessu

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à incuragisce i citadini di a Capitale à leghje libri cù u slogan "Pigliate, Leghjite, Lascià". I citadini di Başkent mostranu un grande interessu in e biblioteche gratuite aperte in a Stazione di Metro Kızılay è in a Stazione Dikimevi ANKARAY per i passageri per valutà i so viaghji leghjendu libri.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à incuragisce a ghjente di a Capitale à leghje libri è à sparghje l'abitudine di leghje.
Dopu à a biblioteca cù u tema di a Stazione di Metro Kızılay, chì hè stata implementata da a Direzzione Generale EGO cù u slogan di "Pigliate, Leghjite, Lascià", a "Biblioteca di a Stazione", chì hè stata aperta in a Stazione ANKARAY Dikimevi per via di l'altu numeru di studienti, attrae una grande attenzione da i citadini di a Capitale.

U NÚMERU DI LIBRI IN A BIBLIOTECA DIDIMEVİ ARRIVA A 4 mila 730

A biblioteca, chì hè stata aperta sottu u nome di "Dikimevi ANKARAY Book Station", cuntinueghja à serve trà 08.00-17.00 in i ghjorni di settimana. In a biblioteca cù una capacità di 5 mila libri, chì include libri di corsi è di storia, rumanzi, enciclopedie è riviste, ci sò ancu tavule induve i citadini ponu leghje è studià.

Yurtalp Erdoğdu, Capu di u Dipartimentu di a Direzzione Generale EGO, hà datu e seguenti informazioni nantu à a biblioteca:

"U nostru prughjettu, chì avemu principiatu cù 48 libri è una mini biblioteca in a nostra stazione di a Crescente Rossa, hà ricevutu un grande interessu è sustegnu da i nostri citadini è hà righjuntu a seconda biblioteca è 4 libri oghje. Dopu à a stazione di Kızılay Metro Book, chì hè stata messa in serviziu cù u slogan "Pigliate, Leghjite, Lascià", avemu apertu a nostra seconda biblioteca in a nostra stazione ANKARAY Dikimevi. À u puntu ghjuntu da u grande interessu di i nostri citadini di tutti i gruppi di età, u numeru di i nostri libri in circulazione di ogni ghjornu s'avvicina à millaie. I citadini chì volenu leghje libri ponu applicà à a nostra stazione di libru è sceglie unu di i libri gratuitamente cù solu u so nome, cognome è numeru di cuntattu. Aspittemu ch'elli cunsegnanu in un mese. U più impurtante quì, è ciò chì ci rende più felici, hè chì i nostri citadini abbraccianu stu prughjettu cù una grande participazione è in un certu sensu ci incuraghjenu à aumentà u numeru di libri è biblioteche.

"Possu truvà parechji libri chì cercu"

Mentre u prughjettu sustene i citadini per avè un accessu faciule à i libri, cuntribuisce ancu à un usu più efficaci di u tempu di viaghju nantu à i sistemi ferroviari.

I citadini chì utilizanu a biblioteca anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

Mehmet Orbay: "Aghju avutu à cumprà da Kızılay prima. Avà aghju cuminciatu à cumprà da Sewing House, perchè hè più vicinu à mè. Hè statu un prughjettu assai bonu perchè incuragisce a lettura di libri. Calchì volta pigliu i libri in casa, qualchì volta li leghje quì. Puderaghju truvà a maiò parte di i libri chì cercu quì ".

Helin Naz Elverir: "U prughjettu di a biblioteca gratuitu hè vantaghju per i studienti. Puderaghju facilmente accede à u libru è à l'infurmazioni da quì ".

Alperen Aras: "Hè una biblioteca incredibile. In un locu faciule d'accessu... Avemu vinutu direttamente, esaminò i libri è i compru. A creazione di questi spazii hè una grande opportunità per noi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*