A spesa di R&D di a Cina supererà i $ 435 miliardi quist'annu

A spesa di R&D di Jin supererà i miliardi di dollari quist'annu
A spesa di R&D di a Cina supererà i $ 435 miliardi quist'annu

Mentre l'investimenti in R&D in Cina anu aumentatu in l'ultimi anni, l'investimentu tutale in R&D hè previstu di più di 3 trilioni di yuan (circa $ 435 miliardi) questu annu. Sicondu a dichjarazione publicata da l'Uffiziu Naziunale di Statistiche di a Cina, u Ministeru di a Scienza è a Tecnulugia è u Ministeru di Finanze, e spese di R&D di a Cina anu cuntinuatu a so tendenza di crescita rapida in l'ultimi 10 anni.

L'investimenti in R&D in Cina anu superatu 2012 trilione di yuan per a prima volta in 1 è 2019 trilioni di yuan in 2, righjunghjendu un livellu record di 2 trilioni 800 miliardi di yuan l'annu passatu. A spesa di R&D hè prevista di più di 2022 trilioni di yuan à a fine di u 3.

Sicondu i dati annunziati da l'Uffiziu Naziunale di Statistiche di a Cina, l'investimenti in R&D in Cina anu aumentatu di 14,6 per centu paragunatu à l'annu precedente è righjunghji 2 trilioni 800 miliardi di yuan. Cusì, l'investimenti R&D di a Cina anu aumentatu per sei anni consecutivi. Sicondu i dati, u bilanciu attribuitu da a Cina per a ricerca basica l'annu passatu hà aumentatu di 23,9 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu 181 miliardi 700 milioni di yuan.

A Cina hè attualmente u sicondu in u mondu in quantu à l'investimentu tutale in R&D. Trà u 2016 è u 2021, cù un incrementu mediu annu di 12,3 per centu in e spese in R&D, i Stati Uniti (7,8 per centu) anu superatu u Giappone (1 per centu), a Germania (3,5 per centu) è a Corea di u Sud (7,6 per centu).

L'investimenti cummerciale ghjucanu un rolu impurtante

I dati anu ancu dimustratu chì e spese di l'imprese in R&D ammontanu à 76,9 per centu di u tutale naziunale. In quantu à a tarifa di cullizzioni di l'investimenti R&D di l'imprese, a Cina mantene u sicondu postu in u mondu.

Inoltre, l'imprese in a borsa cinese anu annunziatu recentemente i so rapporti semi-annuali. Mentre chì 125 di e cumpagnie anu riportatu e so spese di R&D in i so rapporti, e spese di R&D di queste cumpagnie anu aumentatu da 32,23 per centu in a prima mità di l'annu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, righjunghji un totale di 11 miliardi 600 milioni di yuan.

I sperti indicanu chì ci sò dui fatturi impurtanti daretu à sta situazione. Prima, in l'ultimi anni, u guvernu cinese hà pigliatu misure cum'è sgravi fiscali, finanziamentu privatu è serviziu finanziariu privatu per incuragisce l'imprese à aumentà i so investimenti in R&D. Siconda, l'innuvazione scientifica è tecnologica hè stata largamente accettata cum'è unu di i fatturi principali chì aumentanu a competitività è a prufittuità di l'imprese. Cù a crescita di a cumpetizione in diversi settori, l'imprese anu aumentatu ancu a quantità di investimenti chì anu attribuitu à R&D è rinfurzatu a so ricerca di superiorità tecnologica.

Nant'à una basa settoriale, hè da nutà chì e spese di R&D in i settori di biomedicina, computer, hardware meccanicu, industria chimica di basa è elettronica sò relativamente elevate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*