A Cina supera i Stati Uniti in a classificazione di l'articuli scientifichi più citati

A Cina supera i Stati Uniti in u Ranking di l'Articuli Scientifica più Citati
A Cina supera i Stati Uniti in a classificazione di l'articuli scientifichi più citati

Sicondu l'Istitutu Naziunale Giapponese per a Politica Scientifica è Tecnologica, a Cina hà superatu i Stati Uniti (US) per a prima volta in u numeru di l'articuli scientifichi più citati. Ci sò sviluppi impurtanti in u campu di i studii scientifichi in Cina, per esempiu, hà superatu l'USA in u numeru di articuli publicati per a prima volta in 2016.

L'articuli firmati da i circadori americani eranu l'articuli più riferenziati in riviste scientifiche peer-reviewed. Tuttavia, l'Istitutu Naziunale Giapponese per a Politica Scientifica è Tecnologica (NISTEP) mostra chì a Cina hà superatu ancu i Stati Uniti in questu campu è postu prima.

In questu studiu, i circadori anu focu annantu à u 1 per centu di l'articuli più citati. Tuttavia, assai articuli di stu tipu pò avè più di un autore di diversi paesi. Malgradu stu fattu chì rende l'analisi difficiuli, NISTEP hà ricursu à un sistema di distribuzione di crediti, secondu l'autori. Per esempiu, se un articulu hà un autori francese è trè spagnoli, u 25 per centu di u creditu va à a Francia è u 75 per centu à a Spagna.

Sicondu stu sistema, Cina; Hà avutu finu à u 2018 per centu di l'articuli più citati in 2019, 2020 è 27,2. L'USA era ghjustu daretu cù 24,9 per centu. In questu cuntestu, ci hè un prugressu notevuli per a Cina, chì era solu 20 in u numeru di l'articuli più citati 13 anni fà. Quist'annu, a Cina superava i Stati Uniti micca solu in u numeru di l'articuli più citati, ma ancu in u numeru di citazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*