Eserciziu mozzafiato à l'aeroportu di Diyarbakir

Drill nantu à Incidenti CBRN in l'aeroportu di Diyarbakir
Un Eserciziu Contra Incidenti CBRN hè statu tenutu à l'aeroportu di Diyarbakır

À l'aeroportu di Diyarbakır, cù a cooperazione di l'AFAD, DHM, a Pulizzia è u Serviziu di Emergenza 112, a coordinazione cumuna di e precauzioni da piglià in incidenti CBRN (chimici, biologichi, radiologichi nucleari) hè stata realizata cù successu, è l'esercitu di u scenariu, chì s'assumiglia à una scena di filmu, hè stata realizata cù successu.

Duranti l'eserciziu, a persona chì hà prublemi psicologichi per via di u scenariu decide di realizà i so sogni di pirate un aviò è di diventà famosu, chì avia pensatu prima, ma ùn osava cumpiendu, influenzatu da u filmu "Red Skies" chì hà vistu. . Disse à u so fratellu: "Mi vedete in tutte e nutizie dumane. A persona dice: "U vostru fratellu serà assai famosu", l'abbraccia fermamente, esce da a casa, è ghjunghje à u terminal domesticu di l'aeroportu di Diyarbakir, attirà l'attenzione di l'uffiziale mentre prova di passà per u primu puntu di ricerca. A persona hà una buttiglia di cola di 1 litru in manu è passa nervosamente per u primu puntu di ricerca è dopu avè finitu u prucessu di check-in, si dirige versu u sicondu puntu di ricerca.

Ma scontra una situazione chì ùn hà mai aspettatu è ùn pudia calculà. I guardiani di sicurezza dicenu chì nisun liquidu pò passà per quì, è a persona chì sente questu principia à panicu. A pirsuna si paniculò ancu di più quandu u pulizzeru si vultò versu ellu è cuminciò à curriri, attirà tutta l'attenzione. Quandu a persona hà vistu chì e persone intornu à ellu u fighjulavanu è scappavanu jettendu a buttiglia di cola in a so manu à a terra, u persunale di sicurezza di l'aeroportu statale è di a polizia anu implementatu e prucedure di sicurezza è cuminciaru un drill cù u cattivu odore chì emergeva. Mentre a persona hè stata neutralizzata in u risultatu di l'intervenzione di e forze di sicurezza, i squadre di Diyarbakır AFAD intervenenu in a sustanza periculosa ghjittata contr'à i minaccii chimichi biologichi radiologichi nucleari.

1 camion di decontaminazione CBRN (Chemical Biological Radiological Nuclear), 1 veiculu ligeru di ricerca è salvata, 2 camion di focu di l'aeroportu, 1 veiculu di trasportu di persunale, 1 ambulanza da a Direzzione Provinciale AFAD di Diyarbakır, 38 da AFAD, 50 da l'aeroportu statale, Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Diyarbakır 20 da Turchia, 30 persunali di securità privata, 30 ufficiali di salvezza di l'aria è di luttà di u focu è u persunale medicale anu participatu.

E misure di sicurezza sò state aumentate è misurazioni è investigazioni sò state realizate per determinà s'ellu ci era altre minacce CBRN à l'aeroportu, è a situazione hà tornatu à a normalità dopu chì a minaccia hè sparita. L'eserciziu, chì hè statu realizatu da 168 persone è s'assumiglia à una scena di filmu, hè statu cumpletu cù successu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*