I prublemi di l'ochji aumentanu mentre u tempu di u screnu digitale di i zitelli s'allarga

I prublemi di l'ochji di i zitelli aumentanu mentre u tempu di u screnu digitale si estende
I prublemi di l'ochji aumentanu mentre u tempu di u screnu digitale di i zitelli s'allarga

Yeditepe University Hospitals Specialist oftalmologia Assoc. Dr. Özge Yabaş Kızıloğlu hà parlatu di a fatigue oculare digitale è hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu.

U Prof. Assoc. hà rimarcatu chì l'incidenza di miopia, un errore refrattivu chì pò causà prublemi oculari serii, cum'è cataratte, glaucoma è malatie di a retina, hà aumentatu dramaticamente in i zitelli in l'ultimi 30 anni. Dr. Yabaş Kızıloğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu:

"L'errori di rifrazione chì esistevanu prima, ma chì ùn anu micca causatu alcuna lagnanza, ponu manifestà più facilmente è causanu lagnanze per via di l'aumentu di u tempu di schermu. Per esempiu, mentri un zitellu cù ipermetropia pò tollerà a visione di distanza senza alcuna lagnanza, fighjendu i schermi per longu periodi di tempu pò causà fatigue di i musculi d'adattazione chì permettenu à l'ochju di fucalizza da vicinu, causendu sintomi cum'è fatigue d'ochju, ochju è mal di testa. in u zitellu. Fighjendu i schermi senza interruzzione per un bellu pezzu pò ancu pruvucà a secchezza di l'ochji, risultatu in lagnanza, cum'è stinging, brusing, è a necessità di strofinate l'ochji. U fretu di l'ochji pò causà l'astigmatismu per appare o prugressu. Tuttavia, ci hè un aumentu di u risicu di miopia, soprattuttu quandu vede schermi digitali in manu cum'è smartphones è tablette da una distanza assai vicinu (20-40 cm). Hè statu ancu infurmatu chì l'aumentu di u tempu di u screnu pò causà l'iniziu precoce di miopia.

In certi studii, pò esse una relazione trà u tempu di screening aumentatu è u sviluppu di strabismu introvertitu in i zitelli. Una altra cundizione chì si trova cù l'aumentu di u tempu di u screnu hè l'ochji secchi. Blinking hè un riflessu protettivu chì aiuta à idratà a superficia di l'ochji. Quandu guardà a schermu cù cura per un bellu pezzu, u palpebrale pò esse "sminticatu", chì provoca a film lacrimale chì prutegge a superficia di l'ochju per evaporà è a superficia di l'ochju si secca. "I studii anu dimustratu chì, soprattuttu quandu si ghjucanu à i ghjoculi digitale, u numeru di palpebre di l'ochju diminuisce è u palpebrale ùn hè micca fattu cumplettamente cum'è a cuncentrazione aumenta".

U prufessore di l'Associu indica chì ancu s'è sta situazione affetta negativamente tutti i zitelli, se u tempu di u screnu ùn hè micca limitatu à una età assai ghjovana, l'iniziu precoce di miopia serà attivatu. Dr. Özge Yabaş Kızıloğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à i risichi chì ponu esse:

"Dopu chì a miopia principia, hè un errore refrattivu chì aumenta gradualmente cum'è u zitellu cresce. L'età di l'iniziu di a miopia hè u determinante più impurtante di a miopia severa in età più tardi. A miopia alta aumenta u risicu di parechje malatie oculari cum'è cataratte, glaucoma è distaccu di retina. Per quessa, u tempu di screnu di i zitelli deve esse strettamente limitatu. I limiti generalmente cunsigliati sò i seguenti: Meno di 2 anni di età: L'usu di u screnu deve esse zero eccettu per e videochiamate cù i membri di a famiglia è l'amichi. Per i zitelli trà l'età di 2-5, deve esse à u massimu di 1 ora à ghjornu, è trà l'età di 5-17, deve esse più di 2 ore à ghjornu, escludendu i travaglii di casa.

Sè lagnanza cum'è u dulore in l'ochji, stinging, ardenti, frequente lamping, mal di testa, rossu di l'ochji, visione annebbiata, doppia visione, hè necessariu di cunsultà un oftalmologu. Tuttavia, ancu s'è i zitelli passanu ore davanti à u screnu, spessu ùn anu micca capitu chì i so ochji sò stanchi è ùn ponu micca spressione alcuna lagnanza. Per questu mutivu, ancu s'ellu ùn ci hè micca lagnanza, hè necessariu avè cuntrolli oculari regulari ", disse.

U prufessore assocu hà dettu chì i schermi digitale sò una parte di a vita è di l'educazione di i nostri figlioli è ancu s'ellu ùn hè micca pussibule di evitari cumplettamente, l'usu di schermi pò esse regulatu in u quadru di certe regule. Dr. Özge Yabaş Kızıloğlu hà prupostu i seguenti suggerimenti à i genitori:

"I genitori anu da incuragisce à passà u tempu fora per almenu 1-2 ore à ghjornu, postu chì l'esposizione à a luce naturale benefica u sviluppu di l'ochji. I studii scientifichi dimustranu chì u tempu passatu fora pruteghja contra a miopia. Inoltre, i genitori anu da creà periodi "senza schermu" durante i quali i so figlioli stanu luntanu da i schermi per un certu periodu di tempu durante u ghjornu. Hè necessariu di piglià pause frequenti da l'usu di u screnu è dividite u tempu tutale di u screnu. Siccomu hè ancu assai impurtante per lampassi friquenti quandu utilizate schermi digitale, i zitelli deve esse ricurdati di questu. A distanza trà noi è u screnu di l'urdinatore deve esse à u bracciu è a pusizione di u screnu relative à l'ochju deve esse ligeramente più bassu. Se i zitelli portanu occhiali, avè lenti anti-riflettenti impediscenu a riflessione è u splendore, riducendu cusì a fatigue di l'ochji. Gocce di lacrime artificiali ponu esse aduprate se ci sò sintomi di l'ochji secchi.

È l'esami oculari regulari ùn deve esse trascurati. In questu modu, serà pussibule minimizzà è trattà i prublemi. "Soprattuttu se i zitelli anu aumentatu l'usu di u screnu durante u so tempu liberu durante e vacanze d'estate, ricumandemu chì anu verificatu l'ochji prima di inizià e scole".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*