Emirates hà da aduprà A380 rinnuvati in 5 altre cità

Emirates aduprà Aleri più rinnuvatu in a cità
Emirates hà da aduprà A380 rinnuvati in 5 altre cità

Emirates hà annunziatu oghje chì pensa à utilizà i so aerei A380 recentemente rinnuvati, dotati di l'ultime cabine Premium Economy, in servizii à cinque novi cità, cumprese New York JFK, San Francisco, Melbourne, Auckland è Singapore, à partesi di dicembre. A compagnia aerea aumenterà ancu u numeru di posti in Premium Economy in i so voli Londra Heathrow è Sydney, cù l'iniziu di i voli programati di i so aerei avanzati equipati di cabine rinnuvate.

Siccomu a compagnia aerea hà u scopu di offre à i so passageri più opportunità per sperimentà u so pruduttu Premium Economy assai acclamato, 85 aerei A380 tornanu in u celu in un timing perfettu da dicembre per risponde à a dumanda di viaghju di fine di l'annu.

Sviluppatu cù a cabina Premium Economy di Emirates, l'aviò A380 operarà voli à New York JFK, San Francisco, Melbourne, Auckland è Singapore cum'è seguente:

Emirates hà iniziatu i voli à New York JFK, i voli EK380 è EK 203, cù u so A204 rinnuvatu, da u 1 di dicembre.

I voli EK 448 è EK 449, induve saranu introdutte cabine Premium Economy, cumincianu à operare voli à Auckland da u 15 di ghjennaghju di u 2023.

Melbourne serà a seconda destinazione in Australia per l'A1 firmati di Emirates, chì presentanu cabine Premium Economy, da u 2023 di ferraghju 380. Questi voli seranu operati cù i numeri di volu EK 406 è EK 407.

San Francisco serà a seconda destinazione in i Stati Uniti induve l'aviò A380, chì u so design interiore hè statu rinnuvatu è chì a rinuvazione hè stata cumpleta, serà servutu. I voli EK 225 è EK 226 cumincianu u 15 di ferraghju 2023.

L'A380 Premium Economy di Emirates sbarcaranu in Singapore per a prima volta l'354 di marzu di u 355, nantu à i voli EK 1 è EK 2023.

Emirates aghjurnà ancu i so voli programati à Londra Heathrow, Sydney è New York JFK cù i seguenti voli cù i so aerei A380 di novu rinnuvati:

Sydney diventerà a prima cità à offre posti in Premium Economy in tutti i voli nantu à a reta di a compagnia aerea, cù l'aerei rinnovati di Emirates chì tornanu in serviziu nantu à i voli EK 15 è EK 2022 da u 414 dicembre 415.

U terzu serviziu d'Economia Premium ogni ghjornu à Londra Heathrow inizierà da u 005 di ghjennaghju di u 006, cù u novu pruduttu dispunibule nantu à i voli EK 1 è EK 2023.

Emirates operarà u so secondu volu à l'aeroportu JFK di New York cù aerei A380 cù sedili Premium Economy, cù i numeri di volu EK 15 è EK 2023, à partesi da u 201 di marzu di u 202.

Emirates hà ancu iniziatu i servizii di classe Premium Economy A26 à Christchurch cum'è una tappa di u so serviziu Dubai-Sydney da u 2023 di marzu di u 380. I voli seranu operati cù i numeri di volu EK 412 è EK 413.

Cù a dumanda di viaghju chì ghjunghje à i so livelli più alti in dui anni, Emirates aumenterà u numeru di destinazioni chì serve cù u so A380 à 2023 à a fine di marzu 42, offrendu à i passageri più scelte è esperienze. Per risponde à sta forte dumanda, a compagnia aerea ottimiseghja simultaneamente a so reta di volu è espansione e so destinazioni esistenti aumentendu u numeru di voli A380 da Dubai à 400. Per furnisce u megliu in u cunfortu di i passageri, Emirates hà u scopu di aumentà a capacità di i so sedi A2023 à 380 à settimana, cumprese 81.000 posti in e so cabine premium, da marzu 460.000.

A compagnia aerea, chì hà aumentatu u numeru di destinazioni di volu cù cità cum'è Houston, Bangalore, Perth, Auckland, Hong Kong è Kuala Lumpur è pensa à fà annunzii annantu à altre cità in e prossime settimane, serve quasi un terzu di i so servizii. rete di volu cù 85 A380, u so flagship, à a fine di l'annu. Aumentendu u numeru di cità nantu à a lista, Emirates hà righjuntu u 380% di a so rete di volu A75 pre-pandemica. A compagnia aerea aumenta ancu a freccia di i voli à e cità populari chì serve attualmente cù u so flagship, dendu più flessibilità è stabilità in e so operazioni.

Dopu chì Emirates hà introduttu i so sedi Premium Economy Class in Londra, Parigi è Sydney, a risposta di i passageri hè stata estremamente positiva è a dumanda hà superatu l'aspettattivi. Tuttu chistu dimostra l'appellu di u pruduttu è u desideriu di i passageri di sperimentà i dettagli simplici di lussu è l'esperienza meticulosamente persunalizata offerta.

In l'aviò A380 di quattru classi di Emirates, a cabina Premium Economy hè situata davanti à a fuselagine principale cù 2 posti in un layout 4-2-56. I bisogni di i passageri sò stati cunsiderati in ogni centimetru di u spaziu offrittu in e cabine. Mentre l'ampiezza di u sediu è a larghezza sò offerti per travaglià è rilassate, tocchi speciali cum'è i punti di carica in u sediu è a tavola cocktail à u latu furnisce funziunalità è comodità. I rinfreschi in volu preparati da esperti, un menu creativo è una vasta scelta di bevande completanu l'esperienza.

L'esperienza di l'Emirates A380 hà longu purtatu u cunfortu di i passageri à novi livelli cù una gamma cumpleta di servizii chì facenu u viaghju stessu un scopu, cumpresa una di e più grandi schermi in l'industria induve i passageri ponu gode di a piattaforma di divertimentu in volo premiata di a compagnia aerea, ghiaccio. I passageri chì viaghjanu in cabine di First è Business Class puderanu prufittà di e caratteristiche distintive di a compagnia aerea, cumprese i famosi Lounge è i sedili convertibili in Business Class, è ancu suite private è Shower&Spa in First Class.

Emirates hè u più grande operatore A118 di u mondu, cù 380 aerei à dui piani in a so flotta. Dapoi u primu A2020 per esse riintrodutu in u 380, l'A6-EVF, a flotta di l'aeronautica hà operatu più di 31.000 voli in u mondu, purtendu più di 10 milioni di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*