U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ege Mahallesi 1a Reunione di Introduzione di u Prughjettu Stage hè stata tenuta

Ege Neighbourhood Urban Transformation Project Phase Project Reunione introduttiva tenuta
U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ege Mahallesi 1a Reunione di Introduzione di u Prughjettu Stage hè stata tenuta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à a riunione di introduzione di u prugettu di Durbay Group Partnership, u cuntrattu di a prima fase di u Prughjettu di Trasformazione Urbana Ege Mahallesi realizatu da a Municipalità Metropolitana. U sindaco Soyer hà dettu: "Ùn ferite micca l'anime quandu lavemu e case in i posti induve facemu trasfurmazioni urbane. Cù u Distrettu Egeu, una nova pagina hè aperta in a trasfurmazione umana è amichevule di a natura di İzmir.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so prughjetti di trasfurmazioni urbane. Una riunione introduttiva hè stata tenuta per e sezioni indipendenti di u Partenariatu di u Gruppu Durbay, u cuntrattu di a prima fase di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ege Mahallesi, per quale sò stati iniziati i travaglii di a prima fase, definitu cum'è a parte di u cuntrattu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà assistitu à a riunione in l'Hotel Mövenpick Tunç Soyercuminciò u so discorsu affruntendu i principii di studii di trasfurmazioni urbani. U presidente Soyer hà dettu: "Una zona chì pudemu chjamà gangrena per İzmir, chì hè a zona più problematica è difficiule, hè in trasfurmazioni. Questu hè sopratuttu apprezzamentu. Hè un passu assai preziosu per u futuru di Izmir. Una nova pagina hè aperta in a trasfurmazione umana è amichevule di a natura di İzmir. A trasfurmazioni hè finalmente cuminciata in u Distrettu Egeu. Hè per quessa chì sò assai fieru è felice ".

"İzmir serà una cità più sicura è più tranquilla"

U sindaco Soyer hà dettu chì l'antica custruzzione di İzmir hè unu di i prublemi principali di a cità è hà dettu: "Ùn hè veramente micca faciule d'urganizà sta mancanza di pianificazione chì hè accaduta più di mezzo seculu. Tuttavia, ùn ci rendemu micca è rinunzià. Appena avemu pigliatu l'uffiziu, avemu pruvatu à rejuvenate İzmir è simu determinati à cuntinuà sta lotta senza interruzzione. İzmir serà una cità più ghjovana, più sicura è più tranquilla. Avemu da ottene questu inseme. Sapemu chì u locu hà una anima. U più entusiasmu è cunfidendu quellu spiritu hè, più vive a ghjente di quella cità. Ùn vedemu micca a trasfurmazioni urbane cum'è a demolizione di vechji edifizii è a custruzzione di novi. Videmu a trasfurmazioni urbane in İzmir cum'è un riflessu di u caratteru suciale, culturale è spaziale di a cità. Per quessa, a trasfurmazioni in situ hè u nostru principiu più basu. Perchè sapemu chì u spiritu di i nostri quartieri pò esse priservatu solu da e mani di e persone chì sò natu è cresciute quì. In 6 regioni in totale; Continueremu à fà a trasfurmazioni di İzmir passu à passu in Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe, Gaziemir è Örnekköy. Cù a trasfurmazioni chì realiceremu in u Distrettu Egeu, sta regione, chì hè abitata da circa 4 XNUMX persone, avarà una faccia nova è assai muderna.

"L'assicuranza di i nostri citadini, Izmir Metropolitan Municipality"

Dichjarà chì partenu cù trè principii basi à u principiu, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U primu hè a trasfurmazioni in situ. Di sicuru, u nostru scopu hè di furnisce case più sicure è più sane à tutti quelli chì vivenu in Ege Mahallesi. Ma à u listessu tempu, vulemu chì quelli chì sò nati in stu quartiere campanu di novu in stu quartieru. Dunque, u nostru secondu principiu hè di ottene l'accunsentu di ognunu di i nostri citadini. Dunque ci trasfurmemu cun un centu per centu cunsensu. Eseguimu tuttu stu prucessu sottu l'assicuranza è a guaranzia di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Chì tutti i nostri citadini riposu in pace. In a trasfurmazioni urbane di İzmir, l'assicuranza di i citadini hè a nostra municipalità. Continueremu sempre à prutege i diritti di i nostri citadini, sia travagliemu cù a nostra cumpagnia di imprese cum'è in u Distrettu Egeu o avemu implementatu u mudellu cooperativu unicu à İzmir ".

"Ùn ferite micca l'anime quandu lavemu e case induve trasfurmemu"

Dichjarà chì l'area di custruzzione hè di 120 mila metri quadrati, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì u prugettu hà una funzione cummerciale è residenziale. Soyer hà dettu: "Quandu finiscemu l'opere in u Distrettu Egeu, tutte e carenze, fisiche è suciali, seranu eliminate in l'area di trasfurmazioni di 7 ettari. Videremu un novu Quartiere Egeu chì hè resistente à i terrimoti. Ùn ferite micca l'ànima quandu lavamu e case in i lochi induve facemu a trasfurmazioni urbane. Ci sforzemu di custruisce megliu inseme. Avemu u scopu di ottene questu in tutti i nostri altri prughjetti di trasfurmazioni urbane. Viderete chì avemu da ottene u listessu successu quì ", disse.

"Vogliu chì tutti i guverni lucali facenu un travagliu simili"

U sindaco Soyer, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à e ricerche di sismicità è i studii d'inventariu di l'inventariu di a custruzzione chì anu realizatu per u futuru di a cità, hà dettu: "Pigliemu una fotografia sotterranea di İzmir. Facemu un studiu chì hè sfarente di qualsiasi altra cità in Turchia. U futuru di a cità serà revelatu à a fine di sti studii scientifichi. Vogliu chì tutti i guverni lucali in Turchia facenu un travagliu simile per e so cità ", disse.

"Obiettivu 20 mila"

Spieghendu i guadagni ch'elli anu ottenutu includendu u mudellu cooperativu in i travaglii di trasfurmazioni urbani, Soyer hà dettu: "Avemu prupostu un mudellu chì rinvivisce e cooperative di custruzzione, chì una volta era abusu in Turchia, avà cù l'assicuranza di a municipalità. U prufittu di un cuntrattu ùn hè più natu. In questu novu mudellu, facemu u publicu u sughjettu di a produzzione. Tramindui acceleremu a trasfurmazioni urbane è a movemu à un puntu induve tutti ponu prufittà è uttene una parte di a prusperità prodotta da a cità. Attualmente, i prucessi di trasfurmazioni urbane di circa 3 residenze cuntinueghjanu. U nostru scopu hè 900 mila. Ancu 15 mila. Continueremu finu à chì pudemu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*