U Tunnel Eurasia porta u trafficu di Istanbul per respira

U Tunnel Eurasia porta u trafficu di Istanbul per respira
U Tunnel Eurasia porta u trafficu di Istanbul per respira

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì più di 455 mila veiculi passavanu per u Tunnel Eurasia a settimana passata è hà dettu: "L'8 di settembre, avemu battutu u record di passaghju di i veiculi ogni ghjornu cù 67 mila 982 veiculi. "Cù u Tunnel di l'Eurasia, chì hè trà i nostri mega-prughjetti, respiramu nova vita à u trafficu di Istanbul è furnisce opportunità di viaghju sicuri è veloci à i nostri citadini", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione scritta annantu à u Tunnel Eurasia. Dichjarà chì u Tunnel Eurasia hè trà i mega prughjetti di u Ministeru, Karaismailoğlu hà nutatu chì u tunnel allevia u trafficu di Istanbul è cuntribuisce à l'ecunumia.

MEDIA DI 65 MIL 107 VEHICULI PASSATI PER U TUNNEL A SETTIMANA PASSA

Dichjarà chì u Tunnel di l'Eurasia, chì hè statu messu in serviziu u 22 di dicembre di u 2016, hà riduciutu u tempu di viaghju trà i cuntinenti asiatichi è europei à 5 minuti, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un totale di 5 mila 11 veiculi passavanu per u Tunnel Eurasia trà u 455 di settembre è u 746 di settembre. 65 settembre. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu, enfatizendu chì una media di 107 mila 8 veiculi preferite passà per u tunnel a settimana passata, hà annunziatu chì u record di passaghju di i veiculi ogni ghjornu hè statu battutu cù 67 mila 982 veiculi l'XNUMX di settembre.

Indittendu chì u Tunnel Eurasia hà cuminciatu à serve i piloti di moto da u 1 di maghju, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un totale di 122 mila 441 cunduttori di motociclette anu utilizatu u tunnel.

Spieghendu chì un totale di 2016 milioni 90 mila veiculi anu passatu per u Tunnel Eurasia da 804, Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri investimenti in ogni modu di trasportu in Istanbul cuntinueghjanu senza rallentà. Mentre facilitamu u trafficu in Istanbul cù l'investimenti chì facemu, assicuremu un trasportu veloce, sicuru è còmode per i nostri citadini. "Pasemu u nostru tempu, a nostra energia è a nostra mente solu per a nostra nazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*