İzmir si prepara à accoglie u Campionatu Mondiale U19 di Beach Volleyball

Izmir U si prepara à accoglie u Campionatu Mondiale di Beach Volleyball
İzmir si prepara à accoglie u Campionatu Mondiale U19 di Beach Volleyball

U Campionatu Mondiale di Beach Volleyball Under-14 si terrà trà 18-19 settembre in Izmir, chì accoglie avvenimenti sportivi impurtanti in u mondu. Parlendu à a riunione introduttiva di u campionatu, induve 44 squadre è 102 atleti di 204 paesi si riuniscenu in Dikili, u presidente Soyer hà dettu: "Izmir hà assai più da offre à u mondu. Continueremu à aspirà à i campiunati mundiali ".

U distrittu Dikili di İzmir accoglierà u Campionatu Mondiale di Volleyball Beach Under-19, chì hè statu tenutu in Phuket Island in Tailanda, Porto in Portugallu, Nanjing in Cina è Acapulco in Messico. U Campionatu Mondiale U44 di Beach Volleyball, induve 102 squadre è 204 atleti di 19 paesi si scontranu, hè statu introduttu à Kültürpark. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir per prumove u campionatu chì serà tenutu da Southwest Sports (SWS) in cooperazione cù a municipalità metropolitana di İzmir, a municipalità di Dikili, a Federazione Turca di Volleyball è a Federazione Internaziunale di Volleyball. Tunç Soyer, Sindaco Dikili Adil Kırgöz, Presidente di a Federazione di Clubs Amateur di İzmir Efkan Muhtar, ex-atleta naziunale Presidente di l'Organizazione SWS Gürsel Yeşiltaş, Membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di Volleyball Metin Mengüç, Delegatu Tecnicu di a Federazione Internazionale di Volleyball Joep Van Lersel, Rappresentante di a Federazione Turca di Volleyball İzmir Gürsu İzmir Gürsu. U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ertuğrul Tugay, i ghjucatori di a squadra, i coach è l'atleti.

Soyer: "U nostru bar serà più altu"

Dichjarà chì tali urganisazione stimulanu u turismu urbanu, u presidente Tunç Soyer, dicendu chì sò entusiasmati, "Izmir hà assai più da offre à u mondu. Continueremu à aspirà à i campiunati mundiali. Perchè avemu centinaie di chilometri di costa. Queste spiagge aprenu a strada per i nostri figlioli, chì anu successu in u volleyball è u football, per esse assai più riesciuti chì i campi di erba è i saloni. Perchè hè assai difficiule di ghjucà nantu à a spiaggia, ùn hè micca cum'è un campu o una sala. U nostru bar serà più altu. Ùn aghju micca dubbitu. "I nostri ghjovani utteneranu un successu maiò", disse.

Custruiremu una piscina cum'è nimu in Turchia

U sindaco Soyer hà dichjaratu ch'elli purteranu una grande piscina in İzmir è hà dettu: "U prughjettu hè statu finitu, hè ghjuntu à i prucessi di licitazione. Faremu un grande travagliu. Vulemu accoglie più tornei, urganisazioni è cuncorsi cun grande entusiasmu, ma questu entusiasmu ferma in l'aria s'ellu ùn ci hè micca facilità. Ùn ci hè micca abbastanza facilità in Izmir. U bisognu hè grande, ùn avemu micca altra scelta chè andà dopu. U desideriu di successu è di custruisce, ùn hè micca pussibule. Avemu da multiplicà e nostre facilità. Più ci multiplichemu, più frutti culleremu.
Hakan Orhunbilge, Capu di u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à a piscina citata da u Ministru Soyer. Orhunbilge hà dettu: "A facilità chì custruiremu in Kemer hè una piscina unica in Turchia, induve ci hè una piscina olimpica, semi-olimpica è una piscina".

Mengüç: "Un tali campionatu mundiale si adatta à İzmir"

Metin Mengüç, Membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di Volleyball, hà dettu: "Tuttu cunvene à İzmir. Un tali campionatu mundiale cunvene à İzmir. Credu chì u beach volley hè fattu in u megliu modu in tutta a Turchia, ma İzmir hè diversu ".

Kırgöz: "Svilupperà ulteriormente"

U sindaco di Dikili Adil Kırgöz hà dettu: "Sò assai entusiasta, fieru, felice. Avemu vistu tali urganisazione nantu à a riva di u Mediterraniu. Ma à questu puntu, e spiagge di Izmir sò ancu assai adattati per questu sport è anu un grande putenziale. I sport di spiaggia si sviluppanu è si svilupperanu più cù a nomina di u nostru presidente Tunç.

Yeşiltaş: "Mostra chì andemu assai bè versu u nostru scopu"

L'ex-atleta naziunale SWS, u presidente di u Cunsigliu di l'Organizazione SWS, Gürsel Yeşiltaş, hà dettu: "Sò fieru di urganizà sta urganizazione in l'annu centenariu di a nostra cità. Avemu guadagnatu duie strutture in Dikili induve pudemu tene e più grande urganisazione. Centinaie di persone ghjucanu à u beach volley. Mostra chì andemu assai bè versu u nostru scopu ".

Lersel: "Spergu chì e squadre turche uttene risultati riesciuti"

U Delegatu Tecnicu di a Federazione Internaziunale di Volleyball Joep Van Lersel hà dettu: "Spergu chì e squadre turche utteneranu risultati riesciuti. L'urganizazione sarà bè. Vogliu un campionatu senza ferite ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*