U sestu trenu di a gentilezza di u Pakistan hè statu addiu da Izmit

U Sestu di u Trenu di a Gentilezza di u Pakistan hè ghjuntu da Izmit
U sestu trenu di a gentilezza di u Pakistan hè statu addiu da Izmit

I materiali d'aiutu cuntinueghjanu à esse furniti in Pakistan, chì hà patitu grandi perdite per via di u disastru di inundazioni, cù i "Treni di a Bontà". U sestu trenu per u Pakistan, u primu di quale hè statu mandatu da a Stazione Storica di Ankara u 30 d'Aostu di u 2022 è cinque treni di bontà sò stati mandati finu à a data, hè statu mandatu cù una cerimonia da u Centru Logisticu Izmit-Kosekoy u 15 di settembre.

A cerimonia hà assistitu u direttore regionale di TCDD Transportation Istanbul Uğur Taşkınsakarya, u guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz, u direttore provinciale di polizia Veysal Tipioğlu, u sindaco provinciale di a municipalità metropolitana Yaşar Çakmak, u guvernatore di u distrettu di Kartepe Ömer Hilmi Yamlı, u sindaco provinciale di Kartepe Mustafa Deputti Sinyan, u sindaco provinciale di Cihan, Cihan. Direttore di l'AFAD Cevat Özdemir cù altri ufficiali.

Un totale di 17 Tunnellate di Materiali di Pulizia è Alimentari Seranu Consegnati in 456 Vagoni

Parlendu à a ceremonia, u Direttore Regionale di TCDD Tasimacilik Istanbul, Taşkınsakarya, hà dichjaratu chì un passu assai preziosu hè statu fattu in nome di fratellanza è amicizia cù l'aiutu mandatu à u populu di l'Afghanistan dapoi u principiu di u 2022. Taşkınsakarya: "U nostru paese ùn hè mai statu indifferente à e persone indifese, indipendentemente da a so razza o religione. Cerchemu di guarì e ferite di i nostri fratelli cù u "Progettu di Treni di Bontà" in Afganistan è Pakistan, chì sò trà i migliori esempi di questu. Oghje diceremu addiu da Kocaeli à u "6. Consegneremu 17 tunnellate di materiale di pulizia è alimentari in 456 vagoni cù u Trenu di a Gentilezza Pakistan. Chì u nostru trenu sia chjaru. "dissi.

U requisitu di a lege di a fratellanza hè di sustene l'altri in i tempi difficiuli

U guvernatore Seddar Yavuz hà trasmessu i so desideri à u populu di u Pakistan è hà spressu chì a Turchia cuntinueghja à prutege u so core è i so fratelli. Yavuz: "U requisitu di a lege di fratellanza hè di sustene l'altri in i tempi difficili. Sfurtunatamente, i nostri fratelli pakistani sò ancu di fronte à un grande disastru in questi ghjorni. Cum'è sempre, correre à l'aiutu di qualcunu in difficultà hè una di e più grande caratteristiche di i valori di a nostra civilizazione. In questa occasione, noi, cum'è Kocaeli, avemu preparatu 7 mila pacchetti, cumprese 1000 mila pacchetti alimentari è 8 pacchetti d'igiene. Vulemu ringrazià una volta di più i nostri generosi persone è benefattori per u so aiutu è sustegnu. Spergu chì a ghjente di u Pakistan hà da passà questi ghjorni difficili in pocu tempu ". disse.

Cù i "Treni di a Bontà", i primi quattru sò stati mandati da Ankara è u quintu da Mersin, un totale di 2 tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu sò stati mandati à u populu di Pakistan finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*