Apertura di u Terminal di u Mercatu di Pesci di Ankara è di i Distretti Capitali

U Mercatu di Pesci di Ankara è u Terminal di i Distretti di Baskent si apre
Apertura di u Terminal di u Mercatu di Pesci di Ankara è di i Distretti Capitali

A Municipalità Metropolitana di Ankara hè ghjunta à a fine di a custruzzione di u novu mercatu di pesci, chì hè statu custruitu in u "Terminale di Baskent Districts" è u Mercatu Grossista Yenimahalle, per cullà l'autobus di u distrittu in un centru unicu è facilità u trasportu di i citadini. .

L'apertura di a "stazione di l'autobus di u distrittu" cù una capacità di 25 veiculi è u novu mercatu di pesci custruitu nantu à un terrenu di circa 10 mila metri quadrati si terrà u marcuri 7 settembre 2022.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hè finita in a custruzzione di u novu mercatu di pesci, chì hè statu custruitu in u "Terminale di Baskent Districts" è u mercatu grossista Yenimahalle per riunisce l'autobus di u distrittu in un unicu centru è facilità u trasportu di i citadini.

L'apertura di u novu "mercatu di pisci", custituitu da un "terminale di distrettu" cù una capacità di 22 veiculi, di i quali a custruzzione hà iniziatu u 2021 d'ottobre 25, è 10 buttreghi è 14 magazzini frigoriferi di 235 metri quadrati, custruitu nantu à un terrenu. di circa 1 mila metri quadrati in Yenimahalle Wholesale Market, serà apertu u 7 di settembre di u 2022. .

I CUMERI DI PESCA OTTIENI UNA STRUTTURA MODERNA

I piscadori cummircianti cuntanu i ghjorni per ghjunghje in i so buttreghi muderni è igienici novi. U costu tutale di u mercatu di pisci, chì si trova in u Mercatu di l'Ingrossu è hè statu demolitu in April 2021, è i travaglii di ricustruzzione cuminciati in lugliu, hè di 24 milioni 65 mila TL.

Nantu à un terrenu di circa 10 mila metri quadrati, ci sò 275 buttreghi muderni di 2 piani, ognunu custituitu da 14 metri quadrati, 235 magazzinu friddu di 1 metri quadrati, u so propiu magazzinu friddu per mantene u pesciu frescu finu à u mumentu di vendita, è un parcheghju per 46 vitture.

"ERA UNA STRUTTURA degna di ANKARA"

Atilla Süslü, Capu di a Camera di Pescatori, Groceri è Aquariums d'Ankara, hà dettu: "Eramu in caserne per tutti i cummercianti. Avemu fattu assai cose da noi stessi. Stu locu hè statu demolitu è ​​ricustruitu. Hè diventatu un stabilimentu mudernu. I cummercianti cuminciaru à spustà. Vogliu ringrazià u presidente Mansur per avè furnitu una facilità pulita. Era una facilità maravigliosa chì hè stata custruita cun cura. Mentre chì i cummercianti sò assai cuntenti chì ripiglià a so nova cundizione, i cummercianti di u mercatu di piscadori anu manifestatu a so satisfaczione per a facilità muderna è igienica di novu custruita cù e seguenti parolle:

Mesut Sahin: "Sò un cummerciante di pesca dapoi 25 anni. Avemu ottinutu un stabilimentu più igienicu, mudernu è còmode. U vechju era in ruvina. Semu assai felici avà. Vogliu ringrazià u presidente ABB Mansur Yavaş per u so interessu in noi.

Hope Kececi: "Hè diventatu un grossista chì si cunvene à Ankara. U nostru vechju locu era assai male. Continueremu à serve a ghjente di Ankara in un ambiente più igienicu è mudernu. Quist'annu serà una stagione fruttìvule, avemu avutu una doppia felicità per noi. Daremu à Ankara u so meritu servendula bè ".

Zafer Polatoglu: "U nostru presidente hà fattu una situazione adatta à Ankara. Ankara avia bisognu di sta facilità. Serà una bona stagione per noi. A nostra cumuna hà fattu u so megliu. Travaremu ancu per serve u populu di Ankara ".

Erhan Hakbilen: "Hè statu un stabilimentu veramente successu. Ci sò dinù attività suciale. Prima era inabitabile. Bagnu, stanze di riposu, magazzini frigorifici tuttu hè quì. Tutti i nostri bisogni sò stati pensati ".

Mehmet Kececi: "A nostra nova pusizione di grossista hè stata assai bona. Ci sò icehouses, ci hè un locu di almacenamentu di pisci, ci sò magazzini. Amplianu a zona, hè diventata più bella. Era un mercatu di pisci digne di a capitale, grazie ".

Bulent Ozcan: "Semu assai soddisfatti di a zona di nova costruzione. Era cum'è una baracca. Stu locu hè statu allargatu è rinnuvatu, hè assai bellu. U so statu anticu era inutilità, avà hè diventatu una facilità più lussuosa è funziunale. Era una bona maghjina per Ankara ".

Cafer dice: "A nostra situazione di pesci hè diventata assai muderna. A so precedente cundizione era assai pessima. U travagliu in un ambiente immaculatu hè statu un impulsu morale per noi. Aspittemu a nova stagione ".

Kerim Icak: "Durante anni, avemu pruvatu à serve a ghjente di Ankara in cundizioni cattivi. U presidente Mansur hè ghjuntu à noi prima di l'elezzioni è hà fattu una prumessa. Hà tenutu a so parolla è ci hà datu un stabilimentu mudernu è igienicu adattatu per l'ambienti d'oghje è cuntempuranei. À nome di i cummercianti di pisci, vogliu ringrazià u presidente Mansur.

Mustafa Yuksel: "A nostra cundizione hè stata rinnuvata per a prima volta in 30 anni. Ringraziemu i geni per u so travagliu duru ".

Serdar Ozcan: "Avemu aspittatu stu prughjettu per un bellu pezzu. Per anni avemu campatu in ruine. Avà anu custruitu una facilità cusì bella chì hà a funzione di dà un esempiu ".

Faruk Duman: "Emu stati in a caserma per un bellu pezzu. Avemu dumandatu dapoi anni, ma ùn sò micca stati cunsiderati. Vindiamu pesci in ambienti anti-igiene. Era un edifiziu di 2 piani finu à i nostri mutori è armari. Ti ringraziemu mille volte ".

Murat Altun: "Semu assai felici. Era una facilità degna di Ankara. Finì a data chì hà dettu grazie à u nostru presidente.

Cengiz Benli: "Era un locu terribili. U presidente Mansur hà fattu una prumessa à noi è hà cumpiitu a so prumessa. Hà fattu stu locu assai bellu, simu assai piacè. "

I BUS DI DISTRICT sò ASSEMBLATI IN UN SINGU CENTRE

A Municipalità Metropolitana hà custruitu u "Terminale di i Distretti Capitali" per prevene a densità di trafficu causata da l'autobus chì serve i distretti esterni carrichendu è scarichendu in e strade è e strade.

Dopu à l'apertura chì si terrà u 7 di settembre, in più di riduce a densità di trafficu in u centru di a cità, l'autobus di u distrittu seranu riuniti in un puntu unicu.

L'edificiu di a terminal, cù un costu tutale di 4 milioni 477 mila TL, hè custituitu da un totale di 4 piani, cumprese u sotano, u pianu di a terra, u mezzanine è u pianu di a terrazza. Sala caldaia è magazzini di 375 metri quadrati in u sotano di l'edificiu, 375 uffizii di 3 metri quadrati, 1 caffetteria è cucina, sala di energia è sala di sicurità cù WC maschile-femmina à u pianu di terra, 261 metri quadrati di sala di riposu è cucina. à u mezzanine, sala di cunduttori, sala di preghiera maschile-femmina, sala di cura di i zitelli, WC maschile è femminile. À u pianu di a terrazza, ci hè una caffetteria di 75 metri quadrati chjusi è 300 metri quadrati aperta, cucina è WC di l'omi è di e donne.

I TRASPORTI DI TRASPORTI SONT SATISFATTI CU U TERMINAL DISTRICT

Ricordendu chì a terminal hè stata offerta in 2021, u Supervisore di l'Operazione Responsabile di u Terminale di BUGSAS Başkent Districts, Zeki Yarar, hà dettu: "Hè à u mumentu di a fine. Serà apertu u 7 di sittembri. U terminal hà una superficie di 400 metri quatratu. Ci hè un refuggiu, una sala di preghiera, un WC maschile è femminile, un salone per i citadini è i cunduttori. L'edifiziu chì ci hè statu datu era un bonu valore per a ghjente di Ankara. Continueremu à sustene i nostri cummercianti ", disse.

I cummercianti di trasportu, chì furniscenu u trasportu da u centru di Ankara à i so distretti, anu dichjaratu chì sò assai soddisfatti di u terminal custruitu è ​​​​dissi:

Sait Hair: "U terminal era veramente bellu è utile. Avemu sbarazzatu di esse una vittima à manca è à diritta ".

Cigdem Gratuitu: "Grazie per avè datu stu locu. Eramu fora in u fretu in l'invernu. Ùn avemu mancu un toilette. Hè statu assai vantaghju per noi ".

Musa Korkmaz: "Era un bellu locu. Eramu freti in l'autobus in l'invernu in a neve. Avà avemu un novu locu. Hè statu un bonu affari per noi. Ùn avemu micca locu. Avemu una zona di riunione avà, averemu un locu caldu ".

Sefa Ulker: "Ùn avemu micca toilette è nisun locu per manghjà. Avemu a nostra riunione, avemu manghjà, avemu tè, avemu un toilette. Puderemu veramente risponde à i nostri bisogni quì ".

Coralli inspiratori: "L'edificiu era bellu. Per anni, i cummercianti eranu vittime in a vittura in l'estiu è l'invernu. Ùn avianu micca locu per andà. Manderaghju u caffè quì. Sò cuntentu per i cummercianti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*