U Ministru Ersoy Spiegò a Restaurazione di a Torre di a Maiden in situ

U Ministru Ersoy Spiegò a Restaurazione di a Torre di a Maiden in situ
U Ministru Ersoy Spiegò a Restaurazione di a Torre di a Maiden in situ

In quantu à a risturazione di a Torre di a Maiden, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà decisu di fà qualcosa chì nimu hà osatu dapoi 80 anni. Avemu abbracciatu ogni tipu di disinformazione. Detectemu tutti l'errori inseme cù i nostri istruttori è li sguassate gradualmente è in modu cuntrullatu. Dopu, serà fattu in a so forma originale, cum'è era durante u regnu di Mahmut II, cù materiali originali ". disse.

U Ministru Ersoy, in u cunsigliu consultivu di a restaurazione di a Torre di Maiden, Prof. Dr. Feridun Cili, Prof. Dr. Attenzione à a prisenza di Zeynep Ahunbay è di l'Architettu Han Tümertekin, "Dopu à esse sustinutu da i rapporti preparati da l'Università Tecnica di Istanbul è l'Università di a Fundazione Fatih Sultan Mehmet, studii nantu à cumu implementà i prughjetti sò mandati à i nostri cumitati di conservazione. Dopu l'appruvazioni di i nostri cunsiglii di conservazione, l'attività di risturazione sò realizate ". usatu e frasi.

Sottulineendu chì u locu era usatu cum'è ristorante cù l'offerta in 1998, Ersoy hà dettu chì, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, anu u scopu di apre u bastimentu à i visitori cum'è un museu memoriale.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Sottu chì cimentu, cimentu è rebar sò stati usati in a risturazione di a Torre di a Maiden in u 1944, Ersoy hà dettu:

"U cimentu hè avà cunsideratu cum'è un materiale discutibile in a restaurazione in Turchia. I sali chì cuntenenu chimichi usati in u béton causanu a corrosione. Provoca ancu danni à u materiale originale in u bastimentu. Sti strutture sò state cuncepite è custruite centinaie d'anni fà. In altri palori, a carica nantu à questu hè stata calculata secondu u materiale in quellu tempu. Quandu aduprate u cimentu è u rebar, aumentate a carica di a struttura incredibbilmente è fate luntanu da a struttura statica chì deve esse. Provoca danni seriu à a struttura à mediu è longu. Ci hè una altra caratteristica di stu edifiziu. Stu edifiziu ùn hè micca solu qualcosa chì si trova nantu à a terra. Hè veramente una piattaforma isulana. Allora a struttura hà una statica superiore. Ci hè ancu una statica sottu à a piattaforma, sottu u mare. Ùn vogliu micca culpisce troppu. À quellu tempu ùn ci era micca a tecnulugia di scanning geotermale è laser attuale. Pudete digià truvà e vulnerabilità di a struttura in i vostri scans di radar ".

"18. Ritruverà a so apparenza à a fine di u seculu "

Soulignant que la partie qui s'élève à partir de la terrasse du balcon de l'édifice était à l'origine conçue en bois, Ersoy a déclaré que la Tour de la Vierge, qui avait un aspect différent au cours des siècles, reprendra son apparence à la fin du XVIIIe siècle, date à laquelle le plus infurmazione è documenti sò trovu, dopu à i travaglii di risturazione.

U Ministru Ersoy hà sottolineatu chì sia a risturazione in u 1944 sia i rinnuvamenti in u 1999 sò stati liberati da addizioni imprecisi, è hà dettu: "Quandu sti superfici di cimentu armatu è stuccati sò stati eliminati, una situazione assai più problematica hè stata scontru. Hè statu vistu chì i culonni di cimentu è e travi ùn sò micca veramente cunnessi l'un à l'altru. Questu hè unu di i prublemi maiò. In altri palori, a struttura hè abbastanza adattata per colapsà in un terremotu moderatu. I nostri prufessori vedenu chì l'edifiziu hè fattu di cimentu, cumpresu l'asta di a bandiera, è ch'ellu hè ancu cracking. hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì u dismantling hè statu fattu assai cun cura è utilizendu l'ultime tecnulugia, Ersoy hà aghjustatu chì a radiografia di l'edifiziu hè stata presa cù georadar è scanning laser, è i spazii causati da una carica statica difettosa sò stati pieni di u sistema di iniezione è l'hà fattu terrimotu. risistenti di novu.

"Cumu hà da avanzà stu paese se ùn pudemu micca affruntà a disinformazione?"

Mehmet Nuri Ersoy hà sottolineatu chì u sistema di tensione di l'acciaio applicatu à l'edifiziu serà sguassatu è a parte di u balcone di a terrazza serà restituita à u so statu di legnu originale, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu cuminciatu stu travagliu in settembre 2021. Avemu fattu una cunferenza di stampa cù i nostri prufessori è spieghemu e prucedure chì faremu quì. In nome di a trasparenza, avemu lanciatu u situ web 'www.kizkulesi.com'. Publicemu tutte e transazzioni chì sò fatti quì cù i so documenti. Se visitate u situ, vi vede i rapporti dettagliati preparati da l'Università Tecnica di Istanbul è l'Università Fatih Sultan Mehmet nantu à a statica.

Sfurtunatamente, scontru stu prublema di disinformazione assai in u nostru tempu. Dopu avè lanciatu l'annu passatu, unu di i nostri amici editoriali hà dettu: "Avete avutu intervene in una struttura assai impurtante". Ci sarà una disinformazione massiccia. Pudete allatta ? avia dumandatu. In listessu modu, i dirigenti anziani di u mo Ministeriu anu dettu: "Facemu cambiamenti radicali in a struttura. A struttura richiede intervenzioni, i prublemi statichi sò ghjunti. Avemu da affruntà cù assai disinformazione. Chì avemu da fà ? disse. Aghju dettu: "Amici, s'ellu ùn intervene micca, s'ellu ùn intervene micca, s'ellu ùn interferisci micca, s'ellu ùn luttemu micca a disinformazione, cumu avanzarà stu paese ?' Facemu i prughjetti ghjusti cù e persone ghjustu, femu in cunfurmità cù a scienza cum'è deve esse fattu. Ma eventualmente a verità escerà ".

Nutendu chì u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà realizatu restaurazioni in edifici impurtanti cum'è a Torre di Galata è u Museu di Cinema Atlas in Istanbul, Ersoy urgeu à i citadini chì cunnoscenu u statu precedente di questi edifici per vede u so statu dopu.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di compie a risturazione à a fine di l'annu è apre à i visitori in ghjennaghju è ferraghju, è hà dettu: "A Torre di a Maiden pò esse visitata cù u Müzekart, cum'è tutti l'altri musei sottu u nostru Ministeru. Vulemu apre stu locu à a visita di u mondu sanu, in particulare u populu turcu. Comu sapete, u Müzekart hè datu solu à i citadini turchi è u so prezzu hè di 60 lire ". disse.

Dichjarà chì a Torre di a Maiden hè una di e 5 strutture più viste in u mondu, u Ministru Ersoy hà dettu: "A Torre di a Maiden era una struttura chì i Istanbuliti puderanu fighjà da luntanu. Avà serà trasfurmatu in un edifiziu induve Istanbul pò esse guardatu da l'internu ". hà fattu a so valutazione.

Dopu à e dichjarazioni, u Ministru Ersoy, Prof. Dr. Feridun Çılı hà avutu una foto di souvenir fatta cù l'architettu Han Tümertekin è u sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*