Novu Documentu di Strategia è Pianu d'Azzione per i Cittadini Rom da u Ministeru

Novu Documentu di Strategia è Pianu d'Azzione per i Cittadini Rom da u Ministeru
Novu Documentu di Strategia è Pianu d'Azzione per i Cittadini Rom da u Ministeru

L'obiettivi di u novu Documentu di Strategia è Pianu d'Azzione per i citadini Rom preparatu da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, chì copre l'anni 2022-2030, sò stati determinati. U novu pianu, chì include 6 duminii diffirenti: educazione, impiegu, salute, alloghju, assistenza suciale è servizii suciali, hà u scopu di migliurà e cundizioni di vita di i citadini rumani è di elevà u so standard di vita.

U Ministeru, chì hà preparatu a carta di strada per u prucessu di preparazione di u Documentu di Strategia è u Pianu d'Azzione per i Cittadini Rom (2022-2030), hà prima scontru cù i parti interessate pertinenti in workshop. In i workshop, l'attività realizate in u scopu di u pianu d'azzione 2016-2021, i prublemi attuali, i prublemi è i suggerimenti di suluzione sò stati discututi. In più di i workshop, i accordi internaziunali, i piani d'azzione, a legislazione naziunale, i piani strategichi di i Ministeri pertinenti è i ducumenti pulitichi superiori sò stati esaminati.

L'opinioni è i suggerimenti di novi istituzioni è urganisazioni pubbliche pertinenti sò stati ricevuti.

Per ghjunghje à più stakeholder, istituzioni è urganisazioni chì sò ligati à i servizii offerti à i citadini rom, realizà attività per i rom, è affettanu direttamente o indirettamente l'area di serviziu di u Ministeru sò stati identificati è e so opinioni è suggerimenti. sò stati ricevuti. À a luce di tutte queste opinioni è suggerimenti, i scopi strategichi è l'ugettivi sò stati determinati è i suggerimenti riguardanti u pianu d'azzione sò stati valutati.

Un novu prughjettu di abitazioni suciale serà realizatu per i citadini rom

In u novu Documentu Strategy è Pianu d'Azzione, e pulitiche da esse sviluppate per i citadini romani sò state discusse in 6 rubriche: educazione, impiegu, salute, alloghju, assistenza suciale è serviziu suciale. Alcune di l'ugettivi determinati in cunfurmità cù e dumande di i Rom sò i seguenti:

Un novu prughjettu di abitazioni suciale serà realizatu per i citadini romani. In questu cuntestu, e regioni in Turchia induve i citadini Rom vivenu densamente seranu determinate, è i prughjetti di abitazioni staccate seranu implementati per quelli chì vivenu in case inabitabili o in u scopu di trasfurmazioni urbane. L'accessu di i citadini rom à i servizii serà facilitatu per mezu di unità cum'è i Centri di Solidarità Soziale (SODAM) da esse stabiliti da istituzioni pubbliche pertinenti in questi prughjetti di abitazioni.

Uffici di Ghjuvanni seranu stabiliti in i quartieri di Roma

I Corsi di Supportu è Formazione seranu aperti. Per aumentà l'accessu à l'educazione pre-scolara, e strutture fisiche seranu migliurate, seranu urganizate attività artistiche è sportive per i zitelli rumani è a so participazione à queste attività serà aumentata. Hè u scopu di truvà una suluzione à u prublema di l'assenteismu trà i zitelli Romani per mezu di migliurà fisiche è attività supplementari da esse realizatu in e scole. Uffici di Ghjuvanni seranu stabiliti in i quartieri di Roma. I ghjovani puderanu acquistà passatempi è passà tempu di qualità in questi centri in u so tempu liberu.

E donne rom seranu incuraghjite à stabilisce cooperative

Studii basati nantu à u vicinatu seranu realizati in modu di fà chì i citadini rumani più cuscenti di i servizii di l'Agenzia turca per l'impieghi è di facilità u so accessu. In questu modu, serà facilitata a participazione di i Rom à i prucessi di ricerca di travagliu. Per aumentà l'employability di i citadini Rom, i corsi di furmazione prufessiunali seranu urganizati in cunfurmità cù i bisogni di a regione. Inoltre, e donne Rom seranu incuraghjite à stabilisce cooperative.

L'accessu à e manifestazioni culturali è artistiche serà aumentatu

Visite periodiche seranu urganizate à a Direzzione di u Situ Storicu di Gallipoli di a Guerra di Gallipoli, in modu di crià i zitelli è i ghjovani Romani cù a cuscenza è a cuscenza naziunale. Cù Truck Theatre, i Romani seranu rapprisintati in e regioni induve campanu è u so accessu à l'avvenimenti culturali è artistici serà aumentatu. E biblioteche mobili seranu situate in i zoni induve i Rom vivenu densamente è seranu urganizati avvenimenti. Inoltre, cuncerti periodichi cù u tema di "Tunes Rumani" seranu urganizati per aumentà a cuesione è a sulidarità trà i citadini.

In u pianu d'azzione 2016-2021, parechji studii sottu à a rispunsabilità di u Ministeru sò stati implementati.

Mentre chì u novu Documentu di Strategia è Pianu d'Azzione hè previstu per esse finalizatu è spartutu cù u publicu à a fine di questu annu; U Ministeru hà ancu implementatu assai di i studii sottu à a so rispunsabilità in u Documentu di Strategia per i Cittadini Romani chì copre l'anni 2016-2021. In questu cuntestu, i Workshops di Roma à Livellu Locale sò stati urganizati cù a participazione di direzzione pruvinciali, urganisazioni non governamentali è accademichi in pruvince induve i citadini Rom vivenu densamente. In i workshop, u travagliu realizatu da l'istituzioni è l'urganisazione pertinenti è l'ONG sò stati discututi, è i prublemi è i suggerimenti di suluzione di i Rom sò stati valutati. Novi SODAM sò stati aperti per operare in regioni induve i Rom vivenu densamente. U numaru di cumpagnie 35 SODAM, chì cuntribuiscenu à u sviluppu psicosociale, socioculturale, prufessiunale, artisticu è persunale di i Rom, hè previstu di ghjunghje à 47 questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*