U presidente İmamoğlu hà accoltu i ghjovani ucraini

U presidente Imamoglu hà accoltu i ghjovani ucraini
U presidente İmamoğlu hà accoltu i ghjovani ucraini

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluscontru cù i zitelli ucraini in u Museu Gazhane, unu di i centri culturali è d'arte più speciale di a cità. Accolta à i ghjovani ucraini trà l'età di 8-17, İmamoğlu hà pigliatu assai ritratti di souvenir cù i so invitati. sohbet hà fattu. Celebrendu u "Giornu di a cità" di Odesa, a cità surella di Istanbul, accumpagnatu da i zitelli ucraini, İmamoğlu hà dettu in u so missaghju: "Vogliu à tutti l'amichi ucraini una vita assai più pacifica è pacifica in a vostra bella cità in l'anni à vene. Semu cun voi. Preghemu per voi è vi vulemu a pace.

U Cunsulatu Generale di l'Ucraina in Istanbul hà mandatu una lettera à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) per i zitelli 50 chì vivenu in Odessa per riposu in Istanbul, accumpagnati da 5 persone accumpagnate, per via di e cundizioni difficili in corso in u so paese. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluDopu à a dumanda indirizzata à , l'istituzioni pertinenti hà iniziatu rapidamente i prucessi necessarii è preparatu un prugramma di riposu è cultura per i ghjovani invitati. I ghjovani ucraini, chì sò ghjunti à Istanbul u 20 d'Aostu, si sò stallati in u Dormitorio di i Ragazzi Gaziosmanpaşa, a custruzzione di u quale hè stata finita, è cuminciaru à gode di u riposu è di a bellezza unica di a cità.

"VI ASPETTIAMO SEMPRE A ODESA"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluscontru cù i so invitati, chì i so bisogni sò soddisfatti da a municipalità, à u Museu Gazhane. İmamoğlu, chì ùn hà micca scunfittu e richieste di selfie di i ghjovani, ùn hà micca rifiutatu e so dumande di firma. Un rigalu simbolicu hè statu datu à İmamoğlu, chì hà tastatu u ghjacciu offrittu da Beltur à a ghjuventù, in nome di u convoi. Presentendu u rigalu, Gniezdilova Svitlana hà dettu: "Grazie assai per a so ospitalità. Istanbul hè una cità magnifica. Ci sò parechji artefatti storichi quì. Felicitazioni per u vostru ghjornu di a vittoria. Spergu chì Istanbul diventerà una cità più magnifica in u futuru. Vi vulemu cù tuttu u nostru core. I nostri figlioli sò assai felici di esse in Istanbul. Ci piace a ricca storia storica di Istanbul. Semu assai felici per u vostru bellu anfitrione. Vulemu chì l'amicizia trà i dui paesi cuntinueghja. Vi aspittemu sempre in Odesa ".

VU VOGLIU RENCONTRÀ IN ISTANBUL IN GIORNI PIÙ BELLI

Pigliendu una foto di gruppu cù i so invitati è u Cunsul Generale Ucrainu in Istanbul Roman Nedilsky, İmamoğlu hà celebratu u "2 di Settembre di a Città di Odesa", a cità surella di Istanbul. U missaghju di Imamoglu includeu i seguenti:

"Saluti da Istanbul à a cità surella di Odessa, assai amore, assai amore. Felicitazioni per u vostru ghjornu di a cità di settembre 2. Vogliu à tutti i mo amichi ucraini una vita assai più tranquilla in a nostra bella cità in l'anni à vene. Semu cun voi. Preghemu per voi è vi vulemu a pace. Spergu chì sperienzemu stu bellu mumentu di i nostri figlioli di novu in Istanbul in ghjorni megliu cù cumunità più grande ".

"IN GIORNI DIFFICULTI, HÈ IMPORTANTE PER NOI A CURA DI L'UCRAINI"

Roman Nedilsky, Consul Generale d'Ucraina in Istanbul, hà manifestatu a so satisfaczione per l'ospitu di l'IMM, "Hè assai impurtante per noi di piglià cura di l'Ucraini in questi ghjorni difficili. Dunque, campemu sti mumenti indimenticabili inseme. Grazie per u vostru hosting ".

VISITERANU ISTANBUL FINA U 5 SETTEMBRE

Per i ghjovani invitati ucraini, IMM hà preparatu prugrammi custituiti da i lochi storichi è turistici di Istanbul. Gulhane Park, Topkapi Palace, Buyukada tour, Miniaturk, Galata Tower è assai altri lochi sò mostrati à i ghjovani durante a so visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*