U presidente Soyer hà visitatu IzTransformation Facility

U presidente Soyer hà visitatu u stabilimentu IzDonusum
U presidente Soyer hà visitatu IzTransformation Facility

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer hà visitatu u stabilimentu İzTransformation, chì hè statu stabilitu per sorte i rifiuti di imballaggio. Esprimendu chì a facilità hè d'impurtanza storica, u presidente Tunç Soyer, "Avemu fattu u passu chì hà da inizià una trasfurmazioni maiò. In fatti, ùn hè micca solu a basura; "Hè ancu a trasfurmazioni di a vita", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja u so travagliu cù u scopu di una cità sustenibile Tunç Soyerhà visitatu u stabilimentu İzDönüsüm stabilitu da İzDoğa per separà i rifiuti di imballaggio. Ministru Tunç Soyer Hà ricevutu infurmazioni tecniche nantu à a facilità è esaminò a pista di separazione di i rifiuti di imballaggio cù una capacità di ogni ghjornu di 420 tunnellate.

Dichjarà chì sta facilità, chì hè una prima in Izmir, hè d'impurtanza storica, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu fattu u passu chì hà da inizià una trasfurmazioni maiò. In fatti, ùn hè micca solu a basura; trasfurmazioni ancu di a vita. Avemu citatini chì provanu à sopravvive in e strade in cundizioni assai difficili, rummaging through basure. Assicurendu l'impiegazione di quelli citadini, li avemu prupostu l'uppurtunità di travaglià in cundizioni più umane. "Travaglieranu in cundizioni assai più igieniche in un sistema induve a so assicurazione, l'ore di travagliu è e foglie sò determinate", disse.

"Spergu chì u prugettu inspirerà Turchia"

Dichjarà chì 800 contenitori di rifiuti sò stati posti in quattru distretti in a prima tappa è circa 250 tunnellate di rifiuti per ghjornu seranu cumpressi è fatti vende, u sindaco Soyer hà dettu: "Grazie à u prugettu, faremu ancu prufitti cummerciale. U nostru stabilimentu cumminciarà à funziunà à piena capacità à a fine di settembre. Semu assai entusiasmati è fieri. Ci rende assai felici di avè principiatu una trasfurmazioni cusì grande in Izmir. "Stu prughjettu, chì avemu principiatu in quattru distretti di Izmir, si sparghjerà prima in tuttu Izmir, è dopu speru chì inspirerà Turchia".

"Sò fieru di travaglià quì"

Dopu a visita, u sindaco Soyer hà scontru cù a squadra chì raccoglie i rifiuti in u scopu di u prugettu. sohbet fattu. Esra Şenkeman, unu di l'impiegati di İzDönüsüm, hà dettu: "Sò fieru di travaglià quì è di portà stu uniforme. U fattu chì u numeru di l'impiegati maschili è femini hè assai vicinu à l'altri mi face assai cuntentu in termini di ugualità. "Sò assai speru annantu à u prugettu, attualmente raccogliemu i rifiuti da quattru distretti, a quantità di rifiuti aumenterà quandu e scole aperte, sò digià assai entusiasmu per i ghjorni chì u prugettu si sparghjerà in Izmir." disse.

I rifiuti sò raccolti da quattru distretti

Squadre in u scopu di u prughjettu İzTransformation KarşıyakaIn a prima tappa, raccoglie i rifiuti di imballaggio da 4 distretti, à dì Karabağlar, Buca è Narlıdere, è li consegna à a stallazione di separazione di rifiuti di imballaggio di u prugettu in Konak. I rifiuti di imballaggi consegnati à l'impianto, chì cumincianu à funziunà à piena capacità à a fine di settembre, seranu separati è inclusi in l'anellu di riciclamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*