A nutrizione afecta a qualità di u latte materno

L'alimentazione affetta a qualità di u latte materno
A nutrizione afecta a qualità di u latte materno

Üsküdar University Faculty of Health Sciences Nutrition and Dietetics Department Lecturer Funda Tuncer hà valutatu l'effetti di l'alimentazione nantu à a salute materna è infantile durante l'allattamentu.

Dichjarà chì u latti maternu cuntene menu proteini è minerali cà l'altri latti, ùn stancu micca i rini di u zitellu, Tuncer hà dichjaratu chì a proteina in u latte maternu hè a proteina di più alta qualità in natura.

Tuncer hà dettu chì u latte maternale hè un metudu d'alimentazione affidabile, ecunomicu, naturali è unicu chì hè pruduttu in linea cù i bisogni di u zitellu è aiuta à u sviluppu di u sistema immune di u zitellu.

Espristendu chì l'allattamentu furnisce u sviluppu di u ligame d'amore trà a mamma è u zitellu, Tuncer hà dichjaratu chì u sviluppu di stu ligame hè ancu benefica per a salute psicologica di u zitellu è a mamma.

A malnutrizione durante l'allattamentu debilita u sistema immune

Indicà chì l'alimentazione di a mamma durante l'allattamentu influenza a qualità di u latte è a salute di a mamma, Tuncer hà dettu: "In più, hè impurtante chì a nutrizione hè adatta è equilibrata per u sviluppu ideale di u zitellu. A malnutrizione durante l'allattamentu face chì a mamma sguassate i magazzini in u so corpu, si senti stancu è debilitatu u sistema immune. disse.

I tentativi di allattamentu regularmente aumentanu u latte

Nutendu chì l'iniziu di l'allattamentu è l'allattamentu sanu sò diffirenti secondu u tipu di nascita, u numeru, i cambiamenti hormonali è emotivi, Tuncer hà dettu: "Per chì l'allattamentu sia fattu u più prestu pussibule, a mamma deve allatta u so zitellu u più prestu pussibule. . Cusì, l'oxitocina è l'hormone di prolactin, chì permettenu à a mamma di secretà u latte, seranu prudutte è a secrezione di latte serà stimulata. Cù prucessi regulare di l'allattamentu, u latti cumencia à vene in quantità suffirenzi in 3-4 ghjorni. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Hè sbagliatu per pruvà à perdiri pesu durante stu periodu.

Enfatizendu chì unu di i più grossi sbagli chì e mamme facenu durante l'allattamentu ùn dà micca impurtanza à a diversità nutrizionale, Tuncer hà dettu: "Hè infurmatu chì e mamme generalmente trascuranu u cunsumu di verdura è frutti. Inoltre, restringe inconscientemente l'ingesta d'energia per accelerà a perdita di pisu postpartum. avvistatu.

L'alimentazione per u latte maternale deve esse equilibrata

Rimarchendu chì a nutrizione affetta in particulare a cumpusizioni di grassu è u cuntenutu di vitamini è minerali di u latte maternale, Tuncer hà dettu: "Attenzione deve esse pagata per include tutti i gruppi alimentari in l'alimentazione di ogni ghjornu. Hè infurmatu chì e preferenze alimentari di a mamma durante u periodu di allattamentu affettanu e preferenze alimentari di i zitelli quandu cumincianu l'alimenti cumplementari. disse.

Enfatizendu chì una nutrizione adeguata è equilibrata hè necessaria per risponde à i bisogni energetichi è nutrienti crescente di a mamma è per assicurà a produzzione di latte di qualità durante l'allattamentu, Tuncer hà listatu i punti da esse cunsideratu cum'è seguente:

"In particulare in questu periodu, cunziddi chì a necessità di tutti i nutrienti hè aumentata, hè necessariu di dà impurtanza à a diversità alimentaria.

-A causa di a pruduzzione di latte, un aumentu mediu di 500 kcal si trova in a necessità energetica di ogni ghjornu. Tuttavia, u requisitu energeticu durante l'allattamentu deve esse determinatu secondu u pesu di u corpu postnatale di a mamma è l'intensità di a produzzione di latte. Inoltre, i prugrammi di nutrimentu assai bassu d'energia ùn deve esse appiicati in i primi 6 mesi, perchè ponu causà una nutrizione inadegwata è sbilanciata.

Cù l'aumentu di l'energia, ci hè un aumentu di u requisitu di prutezione. Sì stu requisitu ùn hè micca cumpletu, a quantità di prutezione in i tessuti di a mamma diminuite è sta situazione pò preghjudiziu a salute di a mamma. Per quessa, i fonti di proteine ​​​​animali, cum'è u latti è i prudutti di latti, u pollulu, u pesciu è a carne rossa, chì sò ricchi di proteini, è ancu e fonti di proteini vegetali, cum'è i legumi secchi è l'oliu, sò deve esse utilizati.

U pesciu deve esse cunsumatu duie volte à settimana.

- L'acidi grassi saturati è poliinsaturati sò grassi essenziali in u latte materno. L'acidi grassi poliinsaturati pigliati durante a lattazioni aumentanu a quantità di sti grassi benifichi in u latte materno. Inoltre, l'acidi grassi omega-3, chì ghjucanu un rolu impurtante in u sviluppu di u cervellu di u zitellu, ùn deve esse trascuratatu.

Durante l'allattamentu, u requisitu di fluidu di a mamma aumenta ancu. U cunsumu fluidu cunsigliatu per a quantità di latte secreta durante stu periodu hè 2,5-3 litri. Per a continuità di u latte maternale, a mamma ùn deve esse desidratata è deve avè acqua cun ella mentre allatta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*