U settore di Cargo Chine hà consegnatu 9.6 miliardi di pacchetti in Aostu

Cin Express Cargo Sector hà consegnatu miliardi di pacchetti in Aostu
A China Express Cargo Industry hà furnitu 9.6 miliardi di pacchetti in Aostu

Sicondu l'indici mensili di l'industria pertinente, u settore di a carica cinese hà cuntinuatu à crescenu in l'aostu. L'Uffiziu Postale di u Statu hà annunziatu chì l'indice di sviluppu di spedizione espressa di u paese era 12,9 in Aostu, un 311 per centu in paragunà à u mese precedente.

Un sub-indici, chì hè cunsideratu cum'è una misura di sviluppu, avanzatu 4,7 cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente; dunque, hè stimatu chì circa 9,6 miliardi di pacchetti sò stati consegnati à i so destinatari in l'ultimu mese.

L'Uffiziu Postale di u Statu attribuisce l'elevatu tassu di crescita di u paese in l'affari di carichi in Aostu à l'accelerazione di i servizii di consegna da i centri di carica chì sò stati affettati negativamente da COVID-19, u piccu di e vendite di prudutti agriculi per via di a stagione, è à sviluppu di piattaforme di e-commerce.

Intantu, u subindici di capacità di sviluppu hà aumentatu da 6,2 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Questu aumentu indica chì l'infrastruttura di a rete di spedizione espressa di a Cina è l'efficienza di consegna sò megliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*