E bellezze naturali, u patrimoniu culturale è storicu di Kayseri seranu prumuvuti in u mondu

Bellezze Naturali di Kayseri, Patrimoniu Culturale è Storicu Sarà Presentatu à u mondu sanu
E bellezze naturali, u patrimoniu culturale è storicu di Kayseri seranu prumuvuti in u mondu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà publicatu un missaghju à l'occasione di u 27 Settembre, u ghjornu mundiale di u turismu. In u so missaghju, Büyükkılıç hà dichjaratu chì Kayseri hè un paradisu di u turismu in a pusizione di un museu à l'aria aperta cù e so bellezze naturali, u patrimoniu culturale è storicu, è ch'elli introduceranu sta ricchezza in u mondu sanu.

Cuntinuendu i so sforzi per portà Kayseri, chì hà una ricchezza unica cù i so 6 mila anni di storia è 7,5 milioni d'anni di storia naturale, à a cima di u turismu cù l'attaccu turisticu chì hà iniziatu, u sindaco metropolitanu Dr. In u so messagiu, Memduh Büyükkılıç hà nutatu chì l'antica cità di Kayseri diventerà una cità di marca in u turismu cù u so grande putenziale.

U MONDU SAVA KAYSERİ, A CITTA DI RICHEZZA

U sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì Kayseri hè una cità di ricchezza cù e so bellezze storiche, culturali è naturali, è hà dettu: "A nostra antica cità hà una struttura chì impressiona cù e so bellezze naturali è esse casa di parechje civiltà. Cù e so bellezze naturali, u patrimoniu culturale è storicu, Kayseri hè un paradisu turisticu in a pusizione di un museu à l'aria aperta. Cum'è a Municipalità Metropolitana, introduceremu sta ricchezza in u mondu sanu ".

Dichjarà chì anu fattu iniziative impurtanti cù l'attaccu turisticu è anu pruvatu à implementà novi prughjetti, Büyükkılıç hà dettu: "A nostra cità, in più di e so bellezze naturali cum'è Kültepe Kaniş-Karum, Soğanlı, Erdemli è Koramaz Valleys, Erciyes, Kapuzbaşı Waterfalls, Sultan Marshes, Rumanu, Bizantinu, Seljuk, Hà un patrimoniu unicu cù e so opere di u periodu ottomanu è republicanu. Per d 'altra banda, cù l'ospitale di a cità è l'uspidale universitariu, hè una basa di salute chì copre e pruvince circundante à u puntu di u turismu di salute. Travagliemu ancu duru per portà stu grande potenziale à Kayseri in un locu assai megliu in u turismu ", disse.

A MAPPA DI STRADA DI KAYSERİ DISSEÑA IN TURISMU

In u so missaghju, u presidente Büyükkılıç hà ancu attiratu l'attenzione à e riunioni chì tracciaranu a mappa stradale di Kayseri in u turismu, è hà datu e seguenti dichjarazioni:

"Avemu tenutu riunioni turistiche impurtanti chì tracciaranu a nostra strada di strada da avà, in unità è sulidarità cù u nostru guvernatore, istituzioni pubbliche è urganisazioni, cù u sustegnu di u Vicepresidente di u Partitu AK è u presidente di l'Amministrazione Locale Mehmet Özhaseki. Tenemu in contu e dumande chì venenu da tutti i segmenti di a sucetà, è avemu cura di fà i passi necessarii in questa direzzione. Continueremu à travaglià dura per un Kayseri chì serà l'orgogliu di Turchia in ogni aspettu. In questa occasione, mi félicite à u 27 di Settembre, a Ghjurnata Mundiale di u Turismu, è vogliu chì u travagliu chì faremu in u campu di u turisimu sia benefiziu in anticipu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*