Rafadan Tayfa si scontra cù i zitelli di a capitale

Rafadan Tayfa scontra cù i zitelli da a capitale
Rafadan Tayfa si scontra cù i zitelli di a capitale

Sottu l'auspice di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, Rafadan Tayfa hà pigliatu u palcuscenicu in Ankara in parte di a so tour in Turchia, cù i cuntributi di TRT Child, ISF Studios è i guverni lucali.

I citadini di tutti i gruppi di età anu participatu à l'avvenimentu in u Giardinu di a Nazione Başkent, ospitatu da a municipalità di Altındağ.

i zitelli chì sò scentifichi; Ella cantava è hà amparatu cù e mascotte di i caratteri di Sevim, Hale, Akın, Mert, Kamil è Hayri in u cartoon Rafadan Tayfa.

Pruduciutu à ISF Studio

Rafadan Tayfa, chì hè stata trasmessa nantu à i schermi di TRT Children per 8 anni, hè prodotta in ISF Studios. In più di serie TV cum'è Rafadan Tayfa è Yade Yade, u studio d'animazione, chì face versioni cinematografici di Rafadan Tayfa, attira l'attenzione cù i so cartoni adattati per a cultura turca.

"U ponte trà trè generazioni"

Esprimendu chì vedenu Rafadan Tayfa cum'è un ponte trà trè generazioni, İsmail Fidan, pruduttore di Rafadan Tayfa, hà dettu: Hè diventatu u più grande indicatore di u nostru slogan da e radiche à u celu ". disse.

Fidan hà dettu chì ci hè una trasfurmazione tecnologica in Turchia, hà dettu: "Credemu chì i nostri amichi seranu i raiders tecnologichi di u futuru". disse.

Anu ancu assistitu à TEKNOFEST

U spettaculu di l'equipaggiu tecnologicu, in quale i caratteri di Rafadan Tayfa sò ritratti, hà iniziatu u 26 d'aostu in Ankara, a capitale. L'equipaggiu tecnologicu hà scontru cù i zitelli in Samsun in u scopu di TEKNOFEST Black Sea per 6 ghjorni, è hà datu spettaculi gratuiti à millaie di zitelli è e so famiglie in l'aria aperta ogni ghjornu in a cità induve si trovanu.

Istanbul hè dopu

Comu parte di a so tour in Turchia, Teknoloji Tayfa si scontra cù u so publicu in trè sessioni in Piazza Esenler Dörtyol u sabbatu 24 settembre è in u Giardinu Pùblicu Ümraniye dumenica 24 settembre in Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*