Rosatom Ospitu Secondu Torneo Internaziunale di Pesca

Rosatom Ospitò u Secondu Torneo Internaziunale di Pesca
Rosatom Ospitu Secondu Torneo Internaziunale di Pesca

U secondu Torneo Internaziunale di Pesca, urganizatu da a Cumpagnia Russa di l'Energia Nucleare Statale Rosatom, hè stata in l'acqui di u Golfu di Finlandia u 7-8 di settembre. U torneu, urganizatu in u formatu di a Liga Europea di Pescatore Prufessiunale, hà riunitu atleti di 10 paesi, cumpresa a Russia.

L'avvenimentu hè statu tenutu vicinu à a Centrale Nucleare di Leningrad (NPP), chì hè a più grande centrale nucleare operativa di Russia in termini di capacità installata è una di e prime centrali di energia in u mondu à avè reattori Generation III + VVER-1200, i più moderni. tecnulugia pruposta da Rosatom in u mondu sanu.

L'area coperta da u torneu hè stata allargata duie volte questu annu. Un totale di 26 atleti dilettanti chì rapprisentanu a Russia è l'Armenia, Ungheria, Egittu, India, Bangladesh, Kazakhstan, Uzbekistan, Sudafrica è Turchia, induve Russia è Rosatom implementanu o pianificanu implementà i prughjetti di custruzzione di centrali nucleari, anu participatu à a cumpetizione.

I vincitori di questu annu eranu i pescatori Arunabha Sannigrahi è Santosh Jaiswar, chì anu participatu à u torneu da l'India. I rapprisentanti di l'Associu di i Pescatori Indiani anu ringraziatu l'urganizatori per l'avvenimentu è anu dettu : "Avemu avutu sperienze incredibili per dui ghjorni, fendu ciò chì ci piace di più ; Avemu pigliatu pesci. Avemu pigliatu pesci in un locu vicinu à a centrale nucleare. Dopu, avemu visitatu a centrale elettrica. A dimensione è l'alta tecnulugia di a centrale elettrica ci anu sorpresu. Speremu chì Rosatom cuntinueghja à urganizà tali tornei. "Seremu felici di participà à questi tornei".

Una cerimonia di premiazione ufficiale hè stata fatta à a fine di l'avvenimentu. A squadra hà participatu à i piscadori egiziani è i piscadori da a Russia è l'Egittu hà ricevutu u sicondu è u terzu premiu, rispettivamente. Un participante di l'India hà vintu u premiu speciale "Bigest Catch". Una squadra di l'Uzbekistan hè stata ancu premiata u premiu speciale "Determinazione di vince".

I cuncorsi di pesca permettenu, da una banda, di rinfurzà i ligami diplomatici di e persone, di dimustrà chì e persone lucali in i paesi induve Rosatom faci affari sò parti di a cumunità nucleare glubale, è da l'altra banda, di dimustrà chì l'energia nucleare hè sicura per u mondu. ambiente, cumpresi a flora è a fauna di i corpi d'acqua vicini.

Grazie à u cuntrollu dosimetricu, i participanti di u torneu anu pussutu cunfirmà micca solu a ricchezza di pisci di u Golfu di Finlandia, ma ancu a so pulizia. Allora, i pesci pisati sò stati liberati torna in mare. In totale, 7 pesci chì pesanu più di 203 kilogrammi sò stati catturati. Duppiu campionu di u mondu è sette volte vincitore di u campiunatu mundiale Vladimir Inozemtsev, u coach di a squadra naziunale russa, era l'arbitru capu di a cumpetizione.

Vadim Titov, presidente di a Rusatom International Network Company, hà dettu u seguente nantu à u torneu: "Ancu se questu avvenimentu à una grande scala internaziunale hè tenutu per a seconda volta, Rosatom hà urganizatu cuncorsi di pesca in risorse d'acqua vicinu à a centrale elettrica per più di 10 anni. Attachemu una grande impurtanza à tali avvenimenti perchè rapprisentanu l'uppurtunità per noi di pruvà chì l'energia nucleare hè una fonte d'energia pulita è chì a tecnulugia nucleare è a natura si cumplementanu. "Semu felici chì i nostri invitati da nove paesi anu vistu pesci sani chì vivenu in a vicinanza immediata di a centrale nucleare, chì hè operata da quasi mezzo seculu".

U pescadoru dilettante Hasan Sünbül da a squadra turca hà dettu u seguente nantu à e so impressioni: "Avemu visitatu a Centrale Nucleare di Leningrad è participà à u Torneo Internaziunale di Pesca quì. Hè statu un viaghju assai piacevule è divertente per noi. Una cultura differente. Avemu piscatu vicinu à Leningrad in u Balticu, u Golfu di Finlandia. Semu felici, era piacevule. E misure di radiazione sò state fatte nantu à i pesci chì avemu pigliatu. "Avemu vistu chì u livellu di radiazione di u pesciu era in i valori normali".

U pescatore amatoriale Levent Atalay da a squadra turca hà ancu sparte e so impressioni cù e seguenti parolle: "Venemu da Silifke. A visita di a centrale nucleare hè stata una sperienza diversa per noi. Ci sentimu ancu furtunati di participà à u Torneo di Pesca. Anu dettu chì i livelli di radiazione di i pesci chì avemu pigliatu eranu in intervalli normali. Era un viaghju piacevule. Grazie à l'urganizatori ".

Cum'è parte di u torneu, i participanti anu avutu l'uppurtunità di visità u NPP di Leningrad situatu in a cità di Sosnovy Bor è ricevutu infurmazioni nantu à l'operazioni di a centrale nucleare. Oghje, Leningrad NPP hè una struttura di ingegneria unica chì combina dui tipi di reattori in u so situ. I participanti anu visitatu ancu a cità, induve l'energia nucleare industriale hè stata sviluppata per mezu seculu è novi tipi di reattori sò stati messi in funziunamentu, scontru cù i funzionari lucali è i residenti di a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*