Era "Bus Elettricu" in u trasportu publicu in Samsun

Periudu di l'autobus elettricu in u trasportu publicu in Samsun
Periudu "Bus Elettricu" in u trasportu publicu in Samsun

Una nova era hà iniziatu in u trasportu publicu in a cità, cù l'autobus elettrici di a batteria di lithium, un primu in Turchia, chì sò stati messi in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Samsun inseme cù TEKNOFEST. E stazioni chì caricanu e batterie di l'autobus elettrici anu una putenza di 450 kVA. U sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dettu: "E stazioni di ricarica anu a caratteristica di esse a stazione di ricarica di l'autobus elettricu cù a più grande capacità installata in Turchia".

L'autobus elettrici domestici cù batterie di lithium, chì sò stati pruduciuti in cuuperazione cù ASELSAN è TEMSAN è chì i so test drive sò stati cumpletati, sò stati messi in serviziu à TEKNOFEST, u più grande festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia di u mondu. Stazioni di carica sò state create in diversi punti di a cità per l'autobus elettrici chì caricanu in circa 10 minuti. Cù i primi autobus elettrici di ricarica ultra-rapida in Turchia, chì seranu utilizati invece di i veiculi di carburanti fossili in i servizii di trasportu publicu di Samsun, TEKNOFEST hà furnitu u trasportu trà l'aeroportu di Samsun Çarşamba, induve si trova u Mari Neru, è a fiera TÜYAP dapoi u 30 d'aostu. .

"A TURCHIA A PIU FORTE"

L'autobus elettrici ponu viaghjà 10-80 chilometri cù una carica di bateria di 90 minuti. Cù a so stazione di ricarica di 450 kVA, u sistema hè a più grande stazione di carica di l'autobus elettricu in Turchia cù una capacità installata.

L'autobus, chì operanu utilizendu energia rinnuvevule cù batterie chì rispondenu à i normi necessarii contr'à a combustione è l'esplosione, riduceranu ancu l'emissioni di carbone è a contaminazione di u rumore. Avenue EV, i primi autobus elettrici 100% domestici di l'industria automobilistica turca, sviluppati in cuuperazione cù ASELSAN è TEMSA, sò avà in strada. Un totale di 20 autobus elettrici sò previsti per esse inclusi in u sistema di trasportu publicu.

"SAVE OVER 70 PERCENT"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dichjaratu chì a caratteristica più impurtante di l'autobus elettrici domestici hè chì risparmianu più di u 70 per centu in i costi operativi paragunatu à l'autobus di carburanti fossili, è hà dettu: "Quandu hè spargugliatu nantu à tutta a flotta di autobus, riduce u costu operativu. una mansa. Avemu stabilitu un sistema cù energia rinnuvevuli chì hè assai còmode è ùn contamina micca l'ambiente. Un primu in Turchia. Videremu a produzzione lucale, u disignu domesticu è l'autobus di batterie di litiu nantu à e strade in Samsun ", disse. U presidente Demir hà dettu chì soprattuttu l'usu di l'energia rinnuvevule hè assai impurtante è hà dettu: "In più di i nostri autobus, stazioni di ricarica sò ancu custruite apposta. Per furnisce una carica ultra-rapida, hè stata installata una stazione di carica cù una capacità di putenza di 450 kVA. Questu hè u più altu livellu in Turchia in termini di putenza installata ", disse.

A funzione di carica rapida hè assai impurtante

Kadir Gürkan, Capu di Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà datu infurmazioni nantu à l'autobus elettrici, hà dettu: "I nostri stazioni di ricarica sò stazioni di ricarica cù una capacità di carica di corrente diretta di 450 kVA in Turchia è furnisce energia à i nostri autobus elettrici. E batterie di i nostri autobus sò pieni in stazioni di ricarica è trasportanu i nostri citadini in modu sicuru, cunfortu è economicu. In media, ci vole circa 10 minuti per carica. Fornisce u serviziu à una distanza media di 80 chilometri. Di sicuru, allargà o riduzzione di a gamma pò varià da 10 per centu secondu a tecnica di guida di u veiculu è l'usu intensu di l'aria condizionata. Tuttavia, a funzione di carica rapida furnisce assai boni opportunità per l'utilizatori in operazioni cum'è a nostra. Per a prima volta in Turchia, autobus elettrici cù sistemi di ricarica rapida sò usati in u trasportu publicu. disse.

"A PUTENZA INSTALLATA PIÙ ALTA IN TURCHIA"

Onur Kazancı, Project Manager di u Prughjettu di Bus Elettricu da a squadra ASELSAN, hà dettu: "I nostri autobus elettrici è stazioni di ricarica sviluppati per stu prughjettu sò stati sviluppati in u locu è naziunale. A più grande caratteristica di i nostri autobus quì hè a facilità di carica ultra-rapida. Per quessa, e nostre stazioni di ricarica cù una capacità di putenza di 450 KW anu attualmente a più alta putenza installata in Turchia. In listessu modu, i nostri autobus anu batterie speciali per furnisce questa opportunità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*