Un primu in Turchia: u Museu di l'avellana

Un primu museu di a nocciola in Turchia
Un primu museu di a nocciola in Turchia

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. L'avventura di l'avellana hè contata in u Kahraman Sağra Hazelnut Museum, chì hè statu apertu sottu à l'urdinamentu di Mehmet Hilmi Güler è hè u primu in Turchia.

U sindaco metropolitanu Dr., chì hà implementatu diversi prughjetti in Ordu per assicurà a produzzione efficiente di avellana è ottene un valore aghjuntu da a nocciola. Cù u so museu di avellana, Mehmet Hilmi Güler assicura chì a storia tradiziunale di avellana hè trasmessa à e generazioni future. In u palazzu storicu, chì hè statu cunvertitu in un museu cù l'iniziativi di u sindaco Güler, u viaghju difficiule di avellana da u giardinu à ghjunghje à u cunsumadore hè spiegatu à i visitori passu à passu.

MANSIONE STORICA DIVERTUTA IN MUSEU

A storica Mansion Kahraman Sağra di trè piani in u distrittu di Selimiye di u distrittu Altınordu di Ordu hè stata aperta da u sindaco metropolitanu Dr. Hè stata restaurata prima cù l'iniziativi di Mehmet Hilmi Güler. Cù u sustegnu di a pupulazione lucale, u palazzu storicu hà cuminciatu à esse usatu cum'è museu di a nocciola riunendu l'articuli aduprati in l'allevamentu di l'avellana.

OGNI DETTAGLIO DA TERRA À PRODUTTORE hè INCLUS

U prucessu di l'avellana, da a piantazione à a pruduzzione, da a cugliera à a trasfurmazioni è u trasportu, hè spiegatu à i turisti lucali è stranieri chì visitanu u museu, induve u difficultu viaghju di l'avellana hè dettu à traversu materiali. Mentre i visitori anu l'uppurtunità di vede ogni tappa passu à passu in stu museu, ponu ancu ottene infurmazioni detallate nantu à a nocciola.

Cù stu museu, a Municipalità Metropolitana di Ordu hà da scopu di trasmette u postu di a nocciola in a vita tradiziunale à e generazioni future.

U MUSEU APERU À I VISITURI TUTTI I GIORNI DI A SETTIMANA

U museu Kahraman Sağra Hazelnut, situatu in u distrettu di Selimiye in u distrittu di Altınordu, hè apertu à i visitori trà 8.00 è 17.00 durante a settimana è trà 9.00 è 18.00 i fine settimana. L'ingressu à u museu hè liberu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*