Trasmettitore satellitare Tracking per l'animali salvatichi

Trasmettitore satellitare Tracking per l'animali salvatichi
Trasmettitore satellitare Tracking per l'animali salvatichi

In u scopu di u pianu d'azzione per a prutezzione di l'animali salvatichi in periculu da u Ministeru di l'Agricultura è Foresta, Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali (DKMP); I trasmettitori satellitari sò stati adattati per spezie cum'è pecuri salvatichi, gazelle, daim, capre salvatichi, grue, pelican crested, aquila imperiale, aquila di steppa. Cù stu metudu, l'abitati, e rotte di migrazione è i zoni di ripruduzzione di l'animali salvatichi seranu determinati è prutetti.

A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali hà preparatu un pianu d'azzione per a prutezzione di e spezie d'animali in periculu o in risichi in a fauna salvatica. Periculatu in u scopu di u pianu preparatu per 100 spezie; I trasmettitori satellitari sò stati installati nantu à pecuri salvatichi, gazelle, daim, capre salvatichi, grue, pelican crested, aquila imperiale è aquila di steppa. Cù u seguimentu realizatu cù i donatori, l'abitati, e rotte di migrazione è i spazii di ripruduzzione di l'animali salvatichi sò determinati è u travagliu di conservazione hè realizatu. Dati impurtanti sò stati ottenuti in u studiu nantu à a prutezzione di e spezie minacciate.

RAZZA TURNAS IN TÖDÜRGE È KIZIZIRMAK

L'uccello gru è una di e spezie più osservate da i trasmettitori satellitari. Hè statu determinatu chì Sivas hè trà l'impurtanti spazii di ripruduzzione per grue seguita da un trasmettitore attaccatu à e so parti posteriori. Hè statu determinatu chì u lavu Tödürge è u bacinu di Kızılırmak in Sivas sò unu di l'abitati più impurtanti per l'allevamentu di gru. Dopu, u travagliu hè statu iniziatu per dichjarà queste zone cum'è zone di sviluppu di a fauna salvatica.

SAH KARTAL, Trà BOLU È ÇANKIRI

In novu, a pupulazione anatolica di l'aquila imperiale seguita da u donatore ùn hà micca migratu finu à oghje; in ogni modu, hè statu determinatu chì i cuccioli nati scannavanu grandi spazii per truvà un habitat adattatu per elli. Hè statu determinatu chì avianu difficultà à truvà l'abitati adattati per elli è in generale si riproducenu in i chjassi di u boscu trà Bolu è Çankırı. Hè statu determinatu chì l'aquila imperiale, chì hè stata trovata stancu in l'inguernu di u 2022 è lasciatu à a natura dopu à u prucessu di riabilitazione, si n'andò in Dagestan è ùn hè micca partutu da quì.

STEEP EAGLE VA IN CHAD

In novu, hè statu determinatu chì l'aquila di steppa, chì era seguita cun un donatore, era in una situazione assai più critica in quantu à a dimensione di a pupulazione. À u cuntrariu di l'aquila imperiale, hè stata determinata da i donatori chì l'aquila di steppa in Turchia hè una populazione migratoria, migrante à una zona trà Chad è Camerun in l'invernu. Hè statu determinatu chì l'aquila di steppa, chì hè stata tracciata cù u trasmettitore installatu in u 2022, hà iniziatu a so migrazione à a fine d'aostu è hè attualmente in Ciad, secondu l'ultimi aghjurnamenti.

Per d 'altra banda, 50 di i 28 pecuri salvatichi chì sò stati trasferiti in u campu di 3 mila ettari nantu à Nurhak Mountain in u distrittu Elbistan di Kahramanmaraş quist'annu sò stati dotati di un trasmettitore. In novu, i trasmettitori sò stati posti nantu à 2 gazelle liberate in a natura in Şanlıurfa. Mentre chì 2 gazelle sò in u gruppu chì attualmente include 30 gazelles, u monitoraghju cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*