A caravana di a parata di a vittoria hè stata accolta cun entusiasmu in Alaşehir

A festa di a parata di a vittoria hè stata accolta cun entusiasmu in Alaşehir
A caravana di a parata di a vittoria hè stata accolta cun entusiasmu in Alaşehir

U cunvogliu cuntinueghja a so marchja da Kocatepe à Izmir in a Marcha di a Vittoria organizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in memoria di u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir. L'escursionisti, partiti da u paese di Körez, marchjavanu un totale di 28 chilometri in dui ghjorni è ghjunghjenu à Alaşehir via Kula. I manifestanti sò stati accolti da u sindaco di Alaşehir Ahmet Öküzcüoğlu è da i citadini in u paese di Killik.

U Gruppu di Vittoria, partitu da Afyon Kocatepe in u scopu di l'avvenimenti urganizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir, s'avvicina à u scopu passu à passu. U gruppu campò in Kula City Forest a sera di settembre 3, cù l'aiutu di Dokuz Eylül University Faculty Member Assoc. Dr. Hà participatu à a discussione di storia di Fevzi Çakmak nantu à "Front Occidente è İsmet Pasha in u Grandi Processu Offensivu". U cunvogliu hà ancu aghjustatu culore à e cerimonii di u ghjornu di a Liberazione di Kula tenuti a matina di u 4 di settembre. Marchers chì anu participatu à u cortu di vittoria tenutu in u centru di u distrittu portavanu a bandiera turca di 100 metri cù a ghjente di Kula.

Kula-İzmir un core

U cunvogliu, chì celebrava u centenariu di a liberazione di Kula da l'occupazione nemica cù i citadini, hà visitatu u Martiriu di Killik prima di u stadiu Alaşehir. L'escursionisti chì anu finitu e tappe Afyon, Kütahya è Uşak sò stati accolti da u sindaco di Alaşehir Ahmet Öküzcüoğlu è a ghjente lucali in u paese di Manisa Killik. Pancakes, ayran, limonata ghiacciata è uva Alaşehir sò stati servuti à i camminatori.

U sindaco hà accoltu in Alaşehir

Camminendu cù u convou da u paese di Killik à u centru di u distrittu, u sindaco di Alaşehir Ahmet Öküzcüoğlu hà dichjaratu ch'elli eranu felici d'ospitu u convou di a Strada di a Vittoria chì camminava da Kocatepe à Izmir in Alaşehir in u centenariu di a liberazione di l'Anatolia, è hà descrittu a liberazione di Alaşehir è Izmir cum'è grani di u stessu mazzulu celebrava u so ghjornu.

Dichjarà chì anu sperimentatu a gioia di l'indipendenza cù u listessu orgogliu è gioia cum'è 100 anni fà, Ertuğrul Tugay, Vice Secretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Continuemu à marchjà versu Izmir nantu à i passi di Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Scuntremu a nostra bella cità u 9 di sittembri. "In u centu anniversariu di a liberazione, commemorate Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, chì ci lasciò l'indipendenza di u paese è a nazione, cun gratitùdine è misericordia". disse.

Mukhtars hà pigliatu a scena

U gruppu di marchja, chì hà vistu a dramma "Izmir Mukhtars Musical da a Liberazione à a Democrazia" messa in scena in u Centru di a Ghjuventù Alaşehir Fethi Sekin à a sera, caminarà da Kabazlı à Salihli oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*