A valle di Sakarya diventerà un giardinu d'oliva

A valle di Sakarya diventerà un olivu
A valle di Sakarya diventerà un giardinu d'oliva

A municipalità metropolitana di Eskişehir, chì hè a vita di i pruduttori, dendu un sustegnu incondizionatu à i pruduttori cù i prughjetti chì hà implementatu unu dopu l'altru, hà distribuitu 12 mila piantini d'oliva à i citadini cù e cerimonie tenute in i distretti di Sarıcakaya è Mihalgazi. Parlendu à a cerimonia tenuta in u scopu di u Prughjettu di Giardinu d'Olivu Chiusu, u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ayşe Ünlüce hà dettu: "Semu assai entusiasmati è felici", è hà spartutu a bona nutizia di a Facilità di Produzione di Casi di Plastica da esse stabilita in u quartiere di Maylar. cù i citadini.

Cuntinuendu à sustene i pruduttori in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, a Municipalità Metropolitana hà consegnatu 12 mila piantini d'alivi à i citadini cù una cerimonia per prumove l'oliicultura in Sarıcakaya è Mihalgazi, chì sò cunnisciuti cum'è Antalya di l'Anatolia Centrale cù u so microclima è si distingue. cù i so terreni fertili per u crescente di verdura è frutti. Cù u prugettu, un olivu di 435 decares serà creatu in u Valle Centrale di Sakarya.

L'arbureti di u Prughjettu sò stati distribuiti à tutti i citadini chì anu applicatu in u scopu di u Prughjettu Close Olive Garden iniziatu da u Dipartimentu di Servizi Agricoli di a Municipalità Metropolitana. A Municipalità Metropolitana, chì prima hà furnitu supporti gratuiti cum'è piantini di tomate, piantini di lattuga, piantini di mulberry, supportu di vacche è vacche, alimentazione, cugliera, piantazione di campi, à u serviziu di l'agricultore, hà per scopu di aumentà u sviluppu in a regione cù u so prughjettu di cultivazione d'alivi.

Prima, a cirimonia di distribuzione di l'alivi d'alivi hè stata in u distrittu di Mihalgazi. Quì, 20 saplings sò stati distribuiti à 4 agricultori cum'è parte di u Prughjettu Closed Olive Garden. Cù questi saplings, un ortu d'alivi di 30 decare serà creatu in u distrittu. In a cerimonia chì hà cuntinuatu cù u distrittu di Sarıcakaya, 146,5 mila 49 piantini d'alivi sò stati dati à 7 agricultori è citadini chì anu fattu una dumanda. Cù sti piantini distribuiti, u distrittu di Sarıcakaya avarà 500 decares d'alivi.

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ayşe Ünlüce, i Vice Secretarii Generali Deniz Kaplan è Şenol Kara, burocrati municipali, agricultori è citadini di Sarıcakaya è Mihalgazi anu assistitu à e cerimonii di distribuzione.

In u so discorsu à a ceremonia, u Sicritariu Generale Ayşe Ünlüce hà dettu: "U nostru Sindaco Metropolitanu Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen ùn puderia micca esse cun noi per via di u so impegnu, ma vi trasmette u so amore è u rispettu. Queste belli terreni fertili rispondenu à u 30 per centu di i bisogni vegetali di e cità metropolitane cum'è Istanbul, Ankara è Izmir. Cum'è a Municipalità Metropolitana, pruvemu di fà i nostri più grandi sussidi agriculi quantu pudemu. Avemu distribuitu e piantini di tomate è lettuce. Avemu distribuitu mulberry saplings per sparghje l'allevu di i vermi di seta in questa regione è in altre parti di u nostru paese. U sustegnu di l'animali ovini-grande, avemu furnitu supportu di l'alimentazione fendu balle di alfalfa cultivata in Laçin. Oghje, avemu da cumincià à distribuisce i pianti d'alivi, u simbulu di a pace è a fertilità in u mondu. Di sicuru, ùn site micca scontru cù l'aliva per a prima volta, avete statu in pruduzzione per parechji anni. Avemu travagliatu cù una università per truvà spezie endemichi in questu sensu. Oghje, avemu distribuitu 69 mila saplings à i nostri 12 cultivatori in Sarıcakaya è Mihalgazi. Semu assai felici di sparte l'eccitazione di u nostru maestru Yılmaz è di noi cun voi. Saremu ancu di più cuntenti quandu vedemu in u futuru l'alivi è l'aliveti pruduciuti da voi. Ti affido l'alivi. Auguri." disse.

PLASTIC CASE MANUFACTURING FACILITÀ BONA LUCK À MAY

Nutendu a bona nutizia à a ghjente di a regione in u so discorsu, Ünlüce hà dettu: "Avemu vistu i prublemi sperimentati da i nostri pruduttori regiunali per via di l'aumentu di i prezzi di plastica, soprattuttu durante u periodu pandemicu, l'aumentu esorbitanti di l'offerta di casi di plastica. è i prezzi. Cù a dumanda di voi, per eliminà e lagnanza in u supply di casse di plastica è per ghjunghje à un prezzu più prezzu; Vogliu dà a bona nutizia di u nostru stabilimentu di produzzione di casi di plastica, chì avemu cuminciatu à stabilisce in u distrittu di Maylar ". disse.

Dopu à i discorsi, i pianti d'alivi sò stati distribuiti à i agricultori in i distretti di Sarıcakaya è Mihalgazi. Dichjarà chì l'agricultori eranu assai felici cù u sustegnu di i pianti d'alivi, u sindaco metropolitanu Prof. Dr. Hanu ringraziatu Yılmaz Büyükerşen è quelli chì anu cuntribuitu.

I cerimonii finiscinu cù una fotografia presa per commemorare u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*