Cina Custruisce "Stazione di Ricerca Unmanned" Sottu u Mari dopu à u Spaziu

Dopu à u Spaziu, Jinn Custruisce "Stazione di Ricerca Unmanned" Sottu u Mari
Cina Custruisce "Stazione di Ricerca Unmanned" Sottu u Mari dopu à u Spaziu

L'Accademia Cinese di Scienze (CAS) hà postu una stazione di esperimentu scientificu in situ nantu à u fondu di u mari chì permetterà à i circadori cinesi di fà ricerche scientifiche à longu andà senza equipaggiu in u mare profundo.

I ricercatori à bordu di u bastimentu di ricerca Tansuo-2 (Esplorazione 2), chì portava u subacqueu Shenhai Yongshi (Deep Sea Warrior), hà implementatu a stazione durante a so spedizione. CAS hà annunziatu chì a nave era tornata à Sanya, in a pruvincia di Hainan in u sudu di a Cina.

A stazione di esperimentu scientificu in situ hè un novu sistema di mare prufondu prupostu da a Cina in l'ultimi anni. Piglia una stazione di basa di u mare profondu cum'è u so centru, pò purtà una varietà di subacquei senza equipaggiu, è accede à laboratori chimichi / biologichi è altre piattaforme per fà una serie di esperimenti è esplorazioni in situ.

L'investigatore Chen Jun, di l'Istitutu di Scienza è Ingegneria di u Mari Profondu, affiliatu à CAS, hà dettu chì a ricerca marina tradiziunale hà pigliatu campioni da u fondu di u mari è li hà avutu testatu in laboratori terrestri. Chen hà nutatu chì a prova in situ in u mare prufondu pò prevene i dati di mostra da esse dannighjati o persi per via di cambiamenti ambientali.

Sicondu u CAS, a stazione operarà in modu autonomu nantu à u fondu di u mare è puderà monitorà è gestisce. Tutti i dati seranu trasmessi regularmente à u centru di cuntrollu in terra per via di l'aplanatore di u mare, è i circadori seranu ancu capaci di cuntrullà remotamente a stazione di esperimentu scientificu in situ.

U sistema di putenza di a stazione pò almacenà 1.000 XNUMX kilowatt-ora d'electricità è sustene l'operazione cuntinuu di a stazione nantu à u fondu marinu per più di a mità d'annu. In questa missione, u sottumarinu di l'equipaggiu "Deep Sea Warrior" attracca cù a stazione di basa cù un laboratoriu in situ è ​​hà realizatu una serie di teste di a stazione, cum'è a cumunicazione wireless è u cambiamentu di modu. In missioni future, a stazione serà cunnessa à esperimenti più intelligenti, senza equipaggiu, sistemi di rilevazione è trasmissione di l'infurmazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*