I travaglii di ebollizione ferroviaria sò cuminciati nantu à a linea di metro Çekmeköy Sancaktepe Sultanbeyli

I travaglii di ebollizione ferroviaria sò cuminciati nantu à a linea di metro Cekmekoy Sancaktepe Sultanbeyli
I travaglii di ebollizione ferroviaria sò cuminciati nantu à a linea di metro Çekmeköy Sancaktepe Sultanbeyli

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà iniziatu i travaglii di saldatura ferroviaria nantu à a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli, chì passerà per 3 distretti da u latu anatoliu, cù 8 stazioni è una lunghezza di 10,9 chilometri. A linea, chì hè stata cuminciata in 2017 è si ferma 7 mesi dopu, hè stata ripresa da l'amministrazione IMM precedente in 2018, ma hè stata abbandunata per a seconda volta. Riceve i siti di custruzzione cù un prugressu di 4 per centu Ekrem İmamoğlu A nova amministrazione IMM guidata da l'IMM hà ancu fattu una migliione di 65 per centu. Dicendu: "U livellu ghjuntu à u mumentu hè magnificu", İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni chì a prima tappa trà Sancaktepe-Çekmeköy serà finita in 2023, è a tappa Sultanbeyli serà finita in l'ultimu trimestre di u 2024.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà iniziatu a custruzzione di a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli in maghju 2017. U prugettu hè stata interrotta u 7 di dicembre di u 29, solu 2017 mesi dopu à u principiu di a custruzzione. A custruzzione ripresa in marzu 2018. In ogni casu, per via di l'incapacità di fà pagamenti di prugressu da l'antica amministrazione IMM, u situ di custruzzione hè cascatu in u silenziu in uttrovi 4, mentre chì una migliione di 2018 per centu era stata ottenuta finu à avà. Ekrem İmamoğlu Sottu a presidenza di l'IMM, a nova gestione IMM hà iniziatu a remanufacturing di a linea ottenendu un prestitu da Deutsche Bank cù l'accordu fattu in ottobre 2019. Nantu à a linea, induve u prugressu hè statu ottenutu à u livellu di circa 65 per centu, i prucessi di saldatura di ferrovia cuminciaru. Saldatu i primi rails à l'Assembly Station di Sancaktepe inseme cù u Vice-Segretariu Generale İBB Pelin Alpkökin è i travagliadori di cantiere, İmamoğlu hà fattu e so valutazioni nantu à u sughjettu trà l'impiegati.

IMPEGNATI À 41 MINARI

À l'iniziu di u so discorsu, commemorando i 41 minieri chì anu persu a vita in l'esplosione di u focu in Bartın, İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, commemorate i nostri minieri chì anu persu a so vita u weekend scorsu quì cun misericordia è gratitudine. Le nostre condoglianze, nazione. Vogliu à e so famiglie una pazienza prufonda. Spergu chì Diu li aiuta. Semu cù a nazione è tutte e famiglie. Chì Allah ci conceda ambienti sicuri, senza prublemi è senza prublemi in tali travagli. Ùn sanguinemu micca e dita di i nostri fratelli chì travaglianu quì. A perdita di una vita ùn hè mai impurtante da u travagliu chì facemu. Quandu ci sò pèrdite, u core si brusgia. In questu rispettu, vulemu ringrazià u nostru imprenditore è tutti i nostri impiegati, chì si avvicinanu à a sicurezza di u travagliu è a sicurezza di u travagliu cù cura è diligenza, è pruvemu à esse attenti è sensibili in tutti i nostri ambienti di travagliu ".

"U LIVELLU RICEVUTU ORA hè IMPRESSIONANTE"

Dicendu: "Semu quì cun orgogliu da una parte", İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti cù u publicu:

"Travagliemu duramente nantu à a nostra linea Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli. Avemu pigliatu sta linea à i livelli 3-4 per centu. Ci era qualchì stallazione di u situ, qualchì travagliu di l'arbureti è un travagliu di tunnel. Ancu questi, sfurtunatamenti, sò stati fermati. Esprimemu ancu questu: Ancu s'ellu ùn ci hè micca pagamentu anticipatu quì, questa hè una linea chì hè stata cuminciata. Hè stata fatta cù boni intenzioni. Ma di sicuru, quandu avemu ghjuntu, avemu trovu chì u travagliu s'era firmatu è ùn ci era micca fonte, è avemu prestu prestu cù a quistione "Cumu pudemu principià u travagliu quì". Cù una facilità di prestitu chì avemu ottenutu da Deutsche Bank, è dopu una emissione di bonu, avemu alluntanatu a strada. U livellu righjuntu finu à avà hè stupente. Perchè, ci hè un prucessu di travagliu chì supera 2,5 anni. È in questu prucessu di travagliu, ci hè a prima parte induve ghjunghjemu à 65 per centu. U nostru scopu per questa prima sezione hè di cunnette a regione Sancaktepe à Çekmeköy in Aostu-Settembre 2023, spergu. Di sicuru, vulemu cuntinuà a nostra strada culligandu Sultanbeyli à sta linea, forse prima di l'ultimu trimestre di u 2024 ".

"DIVERTISIMENTI ANCHE DIFFICILI DA PRONUNCÀ"

Indittendu chì i travaglii di cui parla sò viaghji difficili è micca faciuli, İmamoğlu hà dettu: "Ancu u chilometru 1 di sta linea chì vede quì hè numeri grandi. Numeri chì sò difficiuli di pronunzia. Cifre chì trovanu i costi di più di 500-600 milioni di lire. Sfurtunatamente, u travagliu chì facemu cù tali costi è u mudellu di finanziamentu di tali costi sò chjaru. Vulariu chì pudemu fà tuttu da a nostra sicura. Ma hè di mette in fronte à a cità un calendariu di pagamentu chì pò esse scuntratu cù a qualità chì a cità camparà è ghjunghjerà cù u so accordu finanziariu orientatu à u futuru, pigliendu prestitu in termini ragiunate, salvendu u presente di a cità, è sapemu chì Quessi sò assai preziosi per e cità, sempre chì pudemu piglià prestu in termini di 10-12 anni. Perchè l'obiettivu futuru chì avemu stabilitu in a nostra cità cù a visione di 2030 è 2050 hè u fattu chì sta cità hà da ghjunghje à 800-850 chilometri di sistema ferroviariu ".

"ABBIAmu à ghjunghje à SULTANBEYLILER TO TAKSIM IN 55 MINUTI"

Enfatizendu chì anu u scopu di purtà a ghjente di Sultanbeyli à Taksim in 55 minuti cù a linea, İmamoğlu hà dettu:

"Se facemu questu, a vita di qualità hè pussibule in questa cità. In questu rispettu, cuntinuemu a nostra strada cù tutta a nostra forza è piena fede. In questa linea, u nostru prucessu in quantu à una risorsa finanziaria supplementaria cuntinua. Era una decisione chì u nostru parlamentu appruva. À u mumentu, seguitemu i prucessi di l'amministrazione centrale. Spergu chì, per migliurà i prucessi è e nostre capacità à truvà risorse, è e nostre capacità cumuni in nome di u nostru paese è di a cità, sta linea hè u modu megliu è più convenientu per trasportà u nostru distrittu più orientale, Sultanbeyli, u populu di Sultanbeyli, i nostri concittadini di Sancaktepe, è i nostri citadini à ogni puntu di a cità u più prestu pussibule per scuntrà u sistema ferroviariu ideale. A scintilla chì accendemu oghje significa chì a luce à a fine di stu tunnel appare. Vulemu scuntrà i nostri citadini è felicità cù entusiasmu, in i ghjorni chì renderemu i nostri citadini di Sancaktepe è Sultanbeyli cuntenti sia in 2023 sia 2024, è in questu tunnel chì vede, sta volta andemu cù u nostru trenu. Ringraziu sinceramente sia i mo cumpagni di viaghju, i nostri cuntratti è tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu viaghju, da u passatu à u presente è à u futuru. Nimu ùn duverebbe dubbità chì puderemu portà stu periodu di tempu à una cunclusione riescita cù un prucessu senza ostaculi ".

64 PASSAGERI PASSAGERI SERÀ TRASPORTATI IN UNA MODA

A linea, chì hè prevista per alleviare u trafficu stradale in a parte anatolica di a cità è chì hè prevista per riduce l'attraversu di i veiculi trà i dui lati, serà custituita da 8 stazioni. U tempu di viaghju nantu à a linea di 10,9 chilometri serà di 16 minuti. Cù a linea, 64 passageri seranu trasportati in una direzzione per ora. Linea; Passerà per i distretti di Çekmeköy, Sancaktepe è Sultanbeyli. Quandu a nova linea, chì hè a continuazione di a Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy, hè messa in serviziu, e linee Marmaray è Metrobus chì sò pronte, u Trenu d'Alta Velocità Sultanbeyli-Kurtköy è Yenidogan-İmes-Soyak. Linee di Metro Yenişehir, i prughjetti di implementazione di i quali sò stati cumpletati, è a Metro Hospital-Taşdelen-Yenidoğan in costruzione. A linea serà integrata cù a Linea di Metro Dudullu-Bostancı è a Linea di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*