I travaglii di i ponti di culvert è di Stream Crossing continuenu in tutta a capitale

U travagliu di u ponte di cruciveru è di Stream Cuntinueghja à traversu a Capitale
I travaglii di i ponti di culvert è di Stream Crossing continuenu in tutta a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per sguassà e tracce di disastri di inundazioni passati è minimizzà e cunsequenze di pussibuli novi disastri.

In questu cuntestu, u Dipartimentu di l'Affari Tecnici; Accuminciau u travagliu nantu à i culverts è i ponti chì attraversanu i corsi in un totale di punti 24 in 201 distretti.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà iniziatu a custruzzione di canali è ponti chì attraversanu i corsi in parechje parte di a capitale, in particulare in e zone affettate da inundazioni è inundazioni.

In u scopu di i studii; Mentre chì i culverts è i ponti chì attraversanu i corsi chì sò usurati, inadegwati o inutilizabili sò stati rinnuvati, novi travaglii di fabricazione sò realizati per assicurà a sicurità di a vita è di a pruprietà di i citadini in punti risicatu induve e precauzioni ùn sò micca state pigliate prima.

I PUNTI DI RISCHI SONO DATE PRIORITÀ

Mentre chì u Dipartimentu di l'Affari Tecnici cuntinueghja u so travagliu in punti 24 in 201 distretti, chì i so licitazioni sò stati finiti, hà fattu più di 35 culverts è ponti chì attraversanu i flussi finu à a data.

Hè destinatu à compie l'opere in pocu tempu in 10 punti chì sò stati determinati à esse risicatu per via di e scuperte fatte in i distretti Altındağ, Ayaş, Çubuk, Haymana, Kahramankazan, Kızılcahamam è Şereflikoçhisar.

Dichjarà chì i travaglii realizati in i letti di fiumi è fiumi in 24 distretti di Ankara sò stati realizati cù prughjetti appruvati da a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu (DSİ), İsmail Yıldırım, Capu di Infrastrutture di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici, Strutture Art. A Direzzione di a Branca di a Custruzzione, hà dettu: "I travaglii di culvert è di ponte chì avemu realizatu sò in Ankara, cuntinueghjanu in parechji lochi. "In questu prucessu, avemu u scopu di prevene a perdita di vita è di pruprietà per via di disastri chì si verificanu", disse. Yıldırım hà continuatu cusì:

"Avemu tutti sperimentatu questi inseme, è per evità di sperimentà di novu e listesse cose, custruemu i nostri culverts cù l'appruvazioni di DSI per assicurà a sicurità di u nostru populu. Quessi ci permettenu ancu di utilizà e nostre strade future è u trasportu più attivamente. Cunsiderendu a sensibilità di u nostru presidente Mansur nant'à sta questione, e pruduzzione chì avemu fattu furnisce un trasportu più sanu per u nostru populu. "Più di 24 culverts sò stati cumpletati in 35 distretti à traversu Ankara, è avemu finitu più di 200 culverts è ponti prughjetti in l'annu prossimu".

Cù a fine di i travaglii; Mentre chì e strade in u centru è i distretti sò prutetti contr'à i disastri cum'è l'inundazioni, hè ancu destinatu à prevene una eventuale perdita di vita è di pruprietà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*